Zodihax Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Stemmer man Venstre støtter man en FrP-regjering. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Stemmer man Venstre støtter man en FrP-regjering. Det er forskjell på å støtte og å stemme. Kan jeg ikke like Venstre lenger, bare fordi de er interesserte i en koalisjon med FrP? Det er lenge til stortingsvalg, så ting kan fortsatt skje. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Stemmer man Venstre støtter man en FrP-regjering. Det er forskjell på å støtte og å stemme. Kan jeg ikke like Venstre lenger, bare fordi de er interesserte i en koalisjon med FrP? Det er lenge til stortingsvalg, så ting kan fortsatt skje. Jo, hvis du også er interessert i en koalisjon med FrP. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Stemmer man Venstre støtter man en FrP-regjering. Det er forskjell på å støtte og å stemme. Kan jeg ikke like Venstre lenger, bare fordi de er interesserte i en koalisjon med FrP? Det er lenge til stortingsvalg, så ting kan fortsatt skje. Jo, hvis du også er interessert i en koalisjon med FrP. Hvorfor må jeg være dette? Trenger jeg å slavisk være enig med partiene jeg stemmer på? Jeg har ikke lyst på en regjering i koalisjon med FrP, og avgjørende på hvordan denne regjeringen ville vært så kommer jeg ikke til å støtte disse partiene. Jeg trenger ikke å være interessert i en regjering med FrP for å like Venstre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er jo direkte latterlig å være negative til Frp i regjering. Mer menneskefiendtlig parti finnes ikke i Norge, med unntak Rødt og KrF. Alle sakene deres som IKKE er negative, har de bare måtte svelge, med hår og pukler. Man må huske på at H uansett vil utelukke alle "versting"-ideene til FrP fra å bli virkelighet. Venstre bidrar til en mer menneskelig og fornuftig politikk, uansett hviolken av fløyene som får mest stemmer ellers. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) FrP er ofte omtalt som den gneldrete kjerringen som alltid skal sutre over hva som er galt. Hvorvidt dette bare er sunt for politikken skal jeg ikke ytre meg om, men slike partier har regjert andre land i grøften, akkurat som det FrP nesten klarte i sine gyldnere dager. Endret 21. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Irriterer meg over at når jeg skal skrive en eksamen klarer jeg kanskje å knyste ut 3-4 sider om et spesielt element, mens forfattere har skrevet hele bøker om den ene tingen! Hva i svarte er det de sier som jeg ikke gjør! PS: Irriterer meg også over politikkdiskusjonen ovenfor, take it outside. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Slapp av, parlamentarismen sørger for at det ikke blir store endringer uansett hvem som vinner valget. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når ble alt i verden en app?! Fra Gamers artikkel "Topp 3 fotballspill til mobilen": "Er du fotballinteressert bør du skaffe deg disse appene" Et fotballspill til mobilen er like mye en "app" som en motor er "ekstrautstyr" i en bil! Hvorfor må vi forenkle språket noe så inn i margen? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre. 'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme 4 Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg blir irritert når mitt favoritt produkt ferske pizzabunner blir pakket i ekstra emballasje i form av papp og prisen øker med 5kr på grunn av det. De var jo pakket i plast fra før av og nå er det et lag med papp i tillegg. Ikke nok at jeg må betale 5kr mer hver gang men så blir søppeldunken kjappere full! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når ble alt i verden en app?! Fra Gamers artikkel "Topp 3 fotballspill til mobilen": "Er du fotballinteressert bør du skaffe deg disse appene" Et fotballspill til mobilen er like mye en "app" som en motor er "ekstrautstyr" i en bil! Hvorfor må vi forenkle språket noe så inn i margen? Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre. 'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme Svar til dere begge: Fordi veldig mange mennesker er overraskende dum. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre. 'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme Hehe, jeg er faktisk helt enig. Jeg har selv ifån - og prøver instendig og hardt å si mobiltelefon istedenfor aiphaun i samtaler. Det er merkelig til hvordan dette er spesielt for Eple-produkter. Ingen med Mac sier: "Jeg glemte "data'n" hjemme" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har noen noensinne sagt "Shit, jeg glemte Motorolaen"? "Har du sett Samsungen min?" 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre. 'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme Såååååååååååååååå enig. Og jeg har iPhone selv. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Gratulerer! Da leder du allerede over veldig mange iPhone-eiere med over 9000 poeng. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Når hestene ikke får middag før i 6-tiden. Får ikke ridd eller noen ting. Faen så irriterende. Og at jeg tydeligvis har rotet bort joggeskoa mine når jeg flyttet nå sist. Men de vonde som jeg har tenkt å kaste, dem har jeg tatt vare på. Dritt. Endret 21. april 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er ennå verre når hestene ikke er blitt middag før i 6-tiden. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Haha ha ha ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå