Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

sitat : "Her er Breiviks FEIGE tårer". Ja, "feige" var til og med i rødt slik at de virkelig kunne understreke hva slags ond djevel dette var

 

Breivik er en "heel" og for VG så lever "kayfabe" i beste velgående :D

 

(litt wrestlinghumor.....hirr hirr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva så om du vet slutten på boka , man får jo utbytte av det uansett......ser man en actionfilm så er det jo jævlig stor sjanse for at helten vinner men man ser på likevel :D

Det vet jeg ikke før jeg begynner å lese boka, men nå har jeg ikke kjempelyst til å begynne. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Er vel sjelden man ser noe så fornuftig i Norsk politikk.... Synd det aldri blir noe av fordi folk er for ivrige til å stemme på Ljuge-Jens.

 

Aldri bli noe av hva?

 

 

Det de snakker om i linken du posta... Endra tollkvoter.

 

Jeg er ikke sikker på om det hadde blitt noe av det om du hadde valgt FrP eller AP. Når det kommer til slike ting så snakker norske politikere mer enn de handler.

Lenke til kommentar
Den dagen FrP sitter alene i regjeringen så rømmer jeg fra landet. Oh wait... I already did.

 

Jeg kan se for meg at dette er litt relatert til at AP og Høyre sitter med flertall i regjeringen.

 

Da hadde jeg nok ikke valgt Storbritannia, som er overvåkningslandet av alle overvåkningsland. Men jeg er ganske lei av Norge, så det henger nok litt sammen med Arbeiderpartiet som har formet landet gjennom alle disse årene.

 

Akkurat nå tenker jeg bare at alt er bedre enn de rødgrønne, selv FrP....

 

Alt er bedre enn de rødgrønne, forutenom FrP.

Lenke til kommentar

At jeg fant nett ut at en oppgave jeg regnet på mattetentamen i går var FEEILLL!!!!!!!!!

FAEN! Del 1 og sku ta 1500:76,6 uten hjelpemidler, og fant ut hva jeg gjorde feil ved å gang 76 med 20 så det ble 1530! Tenkte faen ikke på at det ikke gikk an å ha høyere tall enn det som skulle deles. Fitte. Blir det sikkert ikke en god karakter på meg.

Lenke til kommentar

AP og Høyre? Hva er det? Konservativ sosialisme basert på avgifter og overvåkning?

 

Jeg tror nesten Rødt og DLF hadde vært en mer saklig kombinasjon.

 

AP og Høyre er jo faktisk et av de mer likere partiene, hvis man ser litt dypere enn første øyekast. Ser ikke noe usaklig med den sammensveisinga. Og det betyr ikke at jeg er 100% enig med noen av dem..

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

AP og Høyre? Hva er det? Konservativ sosialisme basert på avgifter og overvåkning?

 

Jeg tror nesten Rødt og DLF hadde vært en mer saklig kombinasjon.

 

AP og Høyre er jo faktisk et av de mer likere partiene, hvis man ser litt dypere enn første øyekast. Ser ikke noe usaklig med den sammensveisinga. Og det betyr ikke at jeg er 100% enig med noen av dem..

 

Koalisjonen er ikke urimelig. Min hjemby styres av AP og FrP.

 

Det var heller det at du ser på de to partiene som en ideell regjering, noe som muligens betyr at du må like to partier som stiller seg på hver sin side av fløyen.

Lenke til kommentar

Konservativ sosialisme basert på overvåkning og avgifter er jo det vi har i dag.

 

Dessverre. Det er derfor vi må få bort Arbeiderpartiet til neste valg.

 

Det var heller det at du ser på de to partiene som en ideell regjering, noe som muligens betyr at du må like to partier som stiller seg på hver sin side av fløyen.

Jupp.

 

Er ikke det litt selvmotsigende? Det er ingen som stemmer frem en koalisjon.

Lenke til kommentar

Drømmeregjering, ikke nødvendigvis realistisk. Fordi de begge er (i mine øyne) såppass jordnære partier, og hadde klart å balansere hverandre. Men så er det dessverre for mange ulikheter, dermed en drøm.

 

Jeg hadde stemt Høyre hvis de hadde lagt fra seg alle planer om samarbeid med FrP, men det gjør de dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke heller stemme et moderat parti? Slik som *hostkremt* Venstre.

 

Haha, Venstre er det altfor store saker jeg er uenig med i ^^

 

Det her er ganske interessant å diskutere, men ikke i tråden her. Og ikke for øyeblikket heller, da jeg sitter med eksamen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...