WarpX Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Flashreklame med lyd hos Aftenposten Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 At jeg ikke finner rett kommando på CS:S Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Yttrandefriheten och rätten till anonymitet är, enligt mig, viktigare än ett enskilt människoliv; likaså ett tjugotal, hundratal, tusental eller miljontal. Att argumentera för begränsad yttrandefrihet med hänvisningar till att det kan rädda enskilda liv är, i mitt tycke, vedervärdigt. Jag har märkt en viss underlig tendens ifrån forumledare över hela världen att begränsa yttrandefriheten. Det är en skrämmande utveckling - och kommunisterna ligger bakom det hela. Vad folket kan göra i nuläget, är att visa sitt missnöje genom att röva bort kommunistiska politiker, och tvinga dessa till att frånträda. Friheten är något männsikan inte kan leva utan. NWO Illuminati Islam' Hur länge till finns internet kvar som en fri informationsförmedlare - Denna vagel i kommunisternas ögon? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Jag har märkt en viss underlig tendens ifrån forumledare över hela världen att begränsa yttrandefriheten. Dette er et privat forum. Din ytringsfrihet begrenses av våre retningslinjer. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jag har märkt en viss underlig tendens ifrån forumledare över hela världen att begränsa yttrandefriheten. Dette er et privat forum. Din ytringsfrihet begrenses av våre retningslinjer. Jag talar inte om Diskusjon.no. Enligt mig har Diskusjon veldigt goda rättningslinjer, samt yttrandefrihet Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Beklager hvis jeg formulerte mitt innlegg på en måte som du misfotsto Anyways: Har en del av dem i klassen. Sitter i friminutta og snakker som "Reel G's" om spillet. Prøver jeg og slenge inn en komentar til en kamerat, får jeg jammen høre det: "Kjefta! Du har faen meg ikke spillet engang! Homo!" usaklige unger. Usaklige unger? Nei, der tror jeg du tar feil. Det der er bortskjemte drittunger som hører på dance fra sin iPhone 4, går rundt og spør alle andre som har iPhone om: "HAR DU JAILBREAKET DEN ENNÅ DA?!?", og hvis noen svarer nei så sier de "FAEN DU ER JÆÆÆÆVLIG DUM!". Når de kommer hjem sitter de seg ned med sin "SUPER GAMING PC" (ifølge elkjøp), og drar fram iPhonen sin igjen for å synce den med maskinen. De starter World of Warcraft og spiller i en times tid, men noen ringte. Den som ringte var jo selvfølgelig fra brunkremkjerringen som er kjæresten til nevnt person som vil dra han med på shopping og bruke logikken "Mine penger er mine penger, dine penger er våre penger!". Dette ender da opp med at den bortskjemte lille drittungen skriker inn i stuen og gir ordre til foreldrene om å overføre 4000-5000 kr, og når han får ett nei så begynner han å syte og krangle, mens han da truer med å stikke av hjemmefra pga. han hater foreldrene så mye. Han får viljen sin. Nå får endelig nevnt snørrunge endelig får dradd seg ut døren, og møter sin bortskjemte brunkremkjerring. Hans bortskjemte brunkremkjerring drar han inn på ett kjøpesenter og sløser vekk alle pengene han fikk av foreldrene mens han syter til henne at de begge er jomfru og burde gå til sengs sammen, dette skjer etter hvert. Dagen etter de går til sengs sammen slår nevnt bortskjemt drittunge opp med den bortskjemte brunkremkjerringen. Bortskjemt brunkremkjerring finner seg en annen gutt og går gjennom samme syklusen, mens den bortskjemte drittungen sitter hjemme og "GAMER WOW" med sine svenske onlinevenner. /END OF RANT Forøvrig irriterer sokker som glir lengre og lengre ned i skoen for hvert steg du tar. Flashreklame med lyd hos Aftenposten Slikt er så jævla irriterende. EDIT: Mange leif, si ifra hvis det er flere. Endret 24. november 2010 av Kaymeerah 6 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ahh! Endelig! Er så veldig enig med deg! +1! Endret 24. november 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det var selvsagt meget nødvendig å quote hele den veggen med tekst når innlegget var rett over deg! Og ikke minst bare for å si at du var enig. ugh...Irriterer... 4 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Btw: Irriterer meg at en jævla arogant kamerat av meg SELGER bakgrunner på youtube for penger.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det som irriterer meg er i grunnen det at folk er dum nok til å bite på. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Humøret mitt ble plutselig så jævlig dårlig i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nicket ditt er jo en gråtende smiley, så det passer jo... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tok feil av appelsin og grapefrukt 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nicket ditt er jo en gråtende smiley, så det passer jo... Heh, joda. Fortsatt fryktelig irriterendes når jeg hadde en ok dag i går, og så frem til å gjøre noe morsomt med en "special someone" i dag. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det var selvsagt meget nødvendig å quote hele den veggen med tekst når innlegget var rett over deg! Og ikke minst bare for å si at du var enig. ugh...Irriterer... Unskyld.. (Ehh.. Var det riktig og quote nå? ) Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 *snip* Unskyld.. (Ehh.. Var det riktig og quote nå? ) ja, riktig med quote ettersom innlegget var et par hakk opp, men skrive feil!!! "Var det riktig å quote nå?" Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) *snip* Unskyld.. (Ehh.. Var det riktig og quote nå? ) ja, riktig med quote ettersom innlegget var et par hakk opp, men skrive feil!!! "Var det riktig å quote nå?" Says you. Forøvrig hadde ikke Liste Klovnen noen skrivefeil. Endret 24. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Unskyld, unskyld og unskyld. Det var ikke framstilt med mening å legge fram med en slik gramatisk feil på et forum som dette. Jeg håper vi kan gå videre og at dette ikke hindrer meg og deg i å kommunisere i videre tider. Takk for meg. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 *snip* Unskyld.. (Ehh.. Var det riktig og quote nå? ) ja, riktig med quote ettersom innlegget var et par hakk opp, men skrive feil!!! "Var det riktig å quote nå?" Says you. Forøvrig hadde ikke Liste Klovnen noen skrivefeil. it.. wt... no habla ... no comprendes... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hvorfor quoter dere alle postene over? Er det bare for å gni det inn eller..? For å ikke gå off-topic: Irriterer meg at Sinna'gurk bruker juleavatar før det er juleavatar-time! Det er første dag i september eller siste Søndagen i November (altså 28.November)! Edit: NEEEI!! Sist på siden igjen! Faen.. Endret 24. november 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå