djgudleif Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 I tillegg sa han at han brukte CoD som skytetrening, og at spillet var en krigssimulator...... CoD? Really? Burde brukt Unreal Tournament! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ja, CoD var ikke mer enn et verktøy for ham, det var jo ikke spillet i seg selv som drev ham til handlingene. Likevel var jeg sikker på at disse rabiate "Zomg, vi har alltid sagt at skytespill avler massemordere"-folka kommer kravlendes ut av veggverket. Så blir det levert inn anmeldelser på spill, og anmeldelsene blir henlagt. Så er det bare å vente en stund igjen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Bestilte nytt kort fra DnB Nor på søndagen, da jeg leste at det nye Intro Electron kortet for ungdom gir deg muligheten til å handle over nett (endelig DnB!). Fikk da et brev i postkassa i dag, og gledet meg til å få et kort jeg kunne bruke over nett. Tok opp kortet, og på fremsiden var det inget nummer. Spør da på en chat hos kundeservice på DNB.no, hvor jeg får "Ja, da må du bestille Visa Electron, ikke Intro Electron". Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte? De gjør det for å tjene penger. Kjøp heller noen hodetelefoner av kvalitet. Sennheiser HD251-II er fine greier. Har ett par Beyerdynamic DT770 Pro til 1400 kr, så kvaliteten skorter det ikke på. Bare den idiotiske ledningen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) At sugerøret flyter opp av glasset med brus og lander på bordet og søler brusdråper utover Endret 20. april 2012 av TMB 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 At sugerøret flyter opp av glasset med brus og lander på bordet og søler brusdråper utover Derfor man sender sugerøret med litt fart ned i glasset slik at luftboblene forsvinner og sugerøret dermed ikke stiger opp. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Sugerør er heslig. Hva skjedde med å drikke rett fra glasset? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg synes brus smaker annerledes med sugerør nedi. Hvorfor? Det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Sugerør forhindrer syreskader. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 At sugerøret flyter opp av glasset med brus og lander på bordet og søler brusdråper utover Derfor man sender sugerøret med litt fart ned i glasset slik at luftboblene forsvinner og sugerøret dermed ikke stiger opp. Fart? Snakker vi hydraulisk pumpe? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er vel sjelden man ser noe så fornuftig i Norsk politikk.... Synd det aldri blir noe av fordi folk er for ivrige til å stemme på Ljuge-Jens. Aldri bli noe av hva? Det de snakker om i linken du posta... Endra tollkvoter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Har ett par Beyerdynamic DT770 Pro til 1400 kr, så kvaliteten skorter det ikke på. Bare den idiotiske ledningen. Deler av den er da av dårlig kvalitet. Ikke utskiftbar ledning og den er av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Irriterer meg over hvordan "alle" synes at Dagbladet og VG er to sterkt useriøse aviser som bare selger på agurknytt; likevel tilbringer de mesteparten av tiden utenfor facebook på nevnte nettsider. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kjøleskapet er tomt for øl,det irriterer meg grusomt. Da får jeg heller drikke litt Cognac da. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) De idiotene som vil forby snus i år 2017 fordi de vil minske antall røykere... Er det bare idioter på Tinget?!! Kjenner de ingen normale mennesker? Lever politikere i en egen verden der INGENting er normalt?! Kommer til å stemme Frp eller noe annet ved neste valg. Idiotiske regler å begrensninger for privatpersoner blir det uansett hva man stemmer. UFF! Nevnte jeg at de vil forby SNUS for å få bukt med RØYKERNE?! What is this? i don`t even..... Endret 20. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Idiotiske regler å begrensninger for privatpersoner blir det uansett hva man stemmer. DLF! Endret 20. april 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Eks-er til kompiser.... Yeeeeez. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Idiotiske regler å begrensninger for privatpersoner blir det uansett hva man stemmer. DLF! Støttes. Godt å se at noen følger med Det Liberale Folkepartiet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hva så om du vet slutten på boka , man får jo utbytte av det uansett......ser man en actionfilm så er det jo jævlig stor sjanse for at helten vinner men man ser på likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå