Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, CoD var ikke mer enn et verktøy for ham, det var jo ikke spillet i seg selv som drev ham til handlingene. Likevel var jeg sikker på at disse rabiate "Zomg, vi har alltid sagt at skytespill avler massemordere"-folka kommer kravlendes ut av veggverket. Så blir det levert inn anmeldelser på spill, og anmeldelsene blir henlagt. Så er det bare å vente en stund igjen.

Lenke til kommentar

Bestilte nytt kort fra DnB Nor på søndagen, da jeg leste at det nye Intro Electron kortet for ungdom gir deg muligheten til å handle over nett (endelig DnB!).

Fikk da et brev i postkassa i dag, og gledet meg til å få et kort jeg kunne bruke over nett.

Tok opp kortet, og på fremsiden var det inget nummer. Spør da på en chat hos kundeservice på DNB.no, hvor jeg får "Ja, da må du bestille Visa Electron, ikke Intro Electron".

:wallbash:

Lenke til kommentar
Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte?
De gjør det for å tjene penger. Kjøp heller noen hodetelefoner av kvalitet. Sennheiser HD251-II er fine greier. :)

Har ett par Beyerdynamic DT770 Pro til 1400 kr, så kvaliteten skorter det ikke på. Bare den idiotiske ledningen. :p

Lenke til kommentar

De idiotene som vil forby snus i år 2017 fordi de vil minske antall røykere...

Er det bare idioter på Tinget?!! Kjenner de ingen normale mennesker? Lever politikere i en egen verden der INGENting er normalt?!

Kommer til å stemme Frp eller noe annet ved neste valg. Idiotiske regler å begrensninger for privatpersoner blir det uansett hva man stemmer.

UFF!

Nevnte jeg at de vil forby SNUS for å få bukt med RØYKERNE?!

What is this? i don`t even.....

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Idiotiske regler å begrensninger for privatpersoner blir det uansett hva man stemmer.

DLF!

Støttes. Godt å se at noen følger med Det Liberale Folkepartiet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hva så om du vet slutten på boka , man får jo utbytte av det uansett......ser man en actionfilm så er det jo jævlig stor sjanse for at helten vinner men man ser på likevel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...