Hyperio Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Alt av "kjøp nå betal en eller annen gang før du dør" har jo shitloads med renter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. Det heter kredittkort. Vel, hadde sikkert funket bra, helt til jeg tenker at jeg like godt kan bruke det i ferien og på noe annet tull. Da er jeg ute å kjøre. EDIT: Also, renter, som Hyperio sa. Endret 19. april 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. også kalt, kredittkort. Også kalt Luksusfellen på TV3. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 1. Pass på at du har ingen arvtakere 2. Ta opp et massivt lån (forfalsk papirer og juks med penger for å få lånet) 3. Bruk opp alt 4. Drep deg selv 5. ????? 6. PROFIT! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 også kalt, kredittkort. Også kalt Luksusfellen på TV3. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Også kalt Luksusfellen på TV3. Haha, den der var tørr nok til å le av. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. også kalt, kredittkort. Også kalt Luksusfellen på TV3. Hehe. Hehe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Finner ikke iPod-en min. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Noen har allerede sagt det. Tusen takk for denne ekstremt informative og nyttige posten. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Noen har allerede sagt det. Tusen takk for denne ekstremt informative og nyttige posten. Jeg setter pris på sånne gode tilbakemeldinger. Vi trenger flere som deg. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10065472 Fy faan at det går an å være så jævlig ignorant og dum. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Ballene til min far som ikke finnes! Vi hadde en fotograf som tok bilder av hytten vår i fjor sommer når alt blomstret og sol som gav skikkelig stemning. Nå skal den selges og eiendomsmegleren som skal selge hytten vil ta sine egne jævla bilder med iphonen sin som det ser ut som alle bilder er tatt med på nettet. SKAL DU HA PENGENE VÅRE FOR Å SELGE HYTTEN SÅ LEGGER DU VED VÅRE BILDER, KAN DU IKKE SI DET, FAR?! Faen føye seg etter andre, tulling. MY WAY OR THE HIGHWAY. Irriterer meg også at far ikke er villig til å gjøre noen enkle grep som vil gjøre at det "popper" i hodene på folk, få en hot tub utfor og leie inn en feit båt til brygga noen timer under visning... Endret 19. april 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Sweet titlicking son of a bitch! Pro Cycling Manager kan være sinnsvakt frustrende... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 @Amberlamps: det kan jo hende at faren din ikke ser 50Cent som den mest aktuelle kjøperen av hytta, så han holder seg unna boblebad og feit båt av den grunn? 2 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte? 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) @E.C. Nå prater jeg ikke om en båt til tosifret millionsum eller en egen paradisøy med boblebad. En enkel flottere båt (ikke en jævla tom og kald brygge som ikke skaper assosiasjoner til kjøper) og et enkelt boblebad til 15k. Faen vil dere tjene penger folk? Du skulle vært sønn av min far. EDIT: Handler ikke bare om å tjene penger, men i dette markedet så handler det også om å få det SOLGT. Endret 19. april 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 #SWAG #YOLO #HASHTAGSPÅFACEBOOK #RNBQUOTES Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Folk som bruker hashtags på Facebook. Da spesielt #denfølelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå