svelemoe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Akkurat slik gir jeg faen i og går inn med sekk uansett. Om de ikke kan stole på meg fordi jeg er av den yngre generasjonen skal de faen meg få lov til å sjekke sekken min når jeg er på vei ut av døra. Verste jeg veit er når man ikke skulle ha noe/ikke fant det man skulle ha og de i kassa skumler stygt på deg som om du har stjelt noe. Har veldig lyst til å kjefte ned et par folk som sitter i kassene rundt omkring. I dag gløymte vi det, og gjekk inn med sekk. Så kjem han jævla nissen "Kor mange gongar må eg seie det!?" Satans horebukk, kvifor i hellvete slepp du inn 13-årige jenter med veske, sekk og jakke? Minst like sannsynlig at dei naskar til seg noko. Kjønnsdiskriminerande dritunge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) 22.juli-saken blir bare dummere og dummere. I present to you: VG og Dagbladets fremside-artikler om Breivik sin penn. http://www.vg.no/nyh...?artid=10065455 http://www.dagbladet...eivik/21182982/ Endret 19. april 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det som irriterer meg mest ved 22. juli saken er hvordan media, da især VG og Dagbladet, gjør ALT de kan for å svartmale terroristen. Jeg støtter ikke Breivik eller hans verdenssyn, men faen som det irriterer meg at det ikke går an å være objektive i denne saken. Husker spessielt Dagbladets overskrift etter 1. dag i retten: "Her er Breiviks FEIGE tårer". Ja, "feige" var til og med i rødt slik at de virkelig kunne understreke hva slags ond djevel dette var. Kanskje det var feige tårer, kanskje ikke. Det som irriterer er hvordan media faen meg må gjøre alt i sin makt for å vise hvor avstand de tar fra Breivik. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Rapporter dem for brudd på Vær Varsom-plakaten. Vil tro at det er et brudd på 2.3 og 4.3. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Fant en liten nøkkel i lommeboken. Husker jeg la den der for rundt et år siden, men makter ikke å huske hva den er til. Den må jo ha vært viktig nok til å ha den på meg til alle tider. Irriterende. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Akkurat slik gir jeg faen i og går inn med sekk uansett. Om de ikke kan stole på meg fordi jeg er av den yngre generasjonen skal de faen meg få lov til å sjekke sekken min når jeg er på vei ut av døra. Verste jeg veit er når man ikke skulle ha noe/ikke fant det man skulle ha og de i kassa skumler stygt på deg som om du har stjelt noe. Har veldig lyst til å kjefte ned et par folk som sitter i kassene rundt omkring. I dag gløymte vi det, og gjekk inn med sekk. Så kjem han jævla nissen "Kor mange gongar må eg seie det!?" Satans horebukk, kvifor i hellvete slepp du inn 13-årige jenter med veske, sekk og jakke? Minst like sannsynlig at dei naskar til seg noko. Kjønnsdiskriminerande dritunge. Jeg har jobbet i matbutikk og jeg brydde meg hvertfall ikke om folk som gikk inn med sekk, jeg vet hvor mye verdier man går rundt med idag. Jeg setter hvertfall ikke fra meg sekken min med PC til 8000 ved en inngang hvor ingen følger med. Overraskende mange som faktisk gjør dette, og overraskende mange som ikke setter den bak kassa hvor jeg hvertfall kunne holdt et øye med tingene. Har vært med å tatt folk i nasking 7 ganger på et halvt år, dette var menn over 40 og jenter under 16. Selvfølgelig skjer det mye som vi ikke ser, men jeg gidder ikke å tenke på det engang. Det med at de i kassen sitter å stirrer som om du har stjålet hater jeg, ser at det er veldig mange som MÅ kjøpe noe (blir mye tyggegummi........) men jeg prøvde alltid å se bort, susle med andre ting. BARE GÅ FORBI. Mer irriterende for meg å slå inn den JÆVLA tyggegummien. Irriterer meg også at boligen vi var med på gikk 200k over takst, som var 200k for mye. Ble HELT forelsket i takterrassen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det som irriterer meg mest ved 22. juli saken er hvordan media, da især VG og Dagbladet, gjør ALT de kan for å svartmale terroristen. Jeg støtter ikke Breivik eller hans verdenssyn, men faen som det irriterer meg at det ikke går an å være objektive i denne saken. Husker spessielt Dagbladets overskrift etter 1. dag i retten: "Her er Breiviks FEIGE tårer". Ja, "feige" var til og med i rødt slik at de virkelig kunne understreke hva slags ond djevel dette var. Kanskje det var feige tårer, kanskje ikke. Det som irriterer er hvordan media faen meg må gjøre alt i sin makt for å vise hvor avstand de tar fra Breivik. 1+ !!! Samme med Facebook folka som på død og liv skal påpeke alt de hater ved han. "Æsj. så stygg han er når han smiler" osv. Hadde de ikke visst hvem han er eller hva han har gjort så hadde de aldri tenkt det samme om han. Beskytter han ikke, men ved å hele tiden snakke dritt om han så setter man ikke seg selv i ett bedre lys av den grunn. Hold det for dere selv plx.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg blir forfulgt på Rema 1000 fordi jeg KJENNER en som ble tatt for øltyveri der. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg ser på bilder som en klubb på Magaluf har lagt ut på Facebook-siden deres. "Grabbarna Grus Beach Club". Fader til hvor mange svette folk som reiser dit... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Irriterer meg også at de ikke viderefomidlet forklaringen til Breivik om drapene på utøya. At media sensurerer detaljer i en så stor sak er for meg helt idiotisk! Tror de at folk så svake at de ikke kan høre om sånt?! (er folk så skjøre?) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Andre ganger jeg møter Jehovas dritter på veien hjem fra skolen. Idag fristet de med et magasin og snakket om dyrene og slikt, men med en gang man åpner bladet så er det sikkert bilde av vakttårnet (tok seff ikke et blad, men er vel slik). Samme dama som sist, på samme veien. Wtf skjer med å trakke der da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg ser på bilder som en klubb på Magaluf har lagt ut på Facebook-siden deres. "Grabbarna Grus Beach Club". Fader til hvor mange svette folk som reiser dit... Kunne ikke vært mer enig. Kleine nordmenn som reiser til Mallorca for å tilbringe tiden sin i rennesteinen med herpesinfiserte horer. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Andre ganger jeg møter Jehovas dritter på veien hjem fra skolen. Idag fristet de med et magasin og snakket om dyrene og slikt, men med en gang man åpner bladet så er det sikkert bilde av vakttårnet (tok seff ikke et blad, men er vel slik). Samme dama som sist, på samme veien. Wtf skjer med å trakke der da. Det er jo da ytringsfrihet i dette landet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det er en unge i nabolaget som er jævlig glad i blokkfløyta si, og blir kasta ut av huset hver gang han/hun spiller så alle naboene også får høre. Tredje året nå at den drittungen spiller bl.a. 'Lisa gikk til skolen' falskt. Blir jo aldri bedre. 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kunne ikke vært mer enig. Kleine nordmenn som reiser til Mallorca for å tilbringe tiden sin i rennesteinen med herpesinfiserte horer. Du må være en fornuftig fyr. Jeg samlet sammen en liten bildecollage: Store muskler på fyren til venstre. Hva faen har hun til venstre rullet seg i? Fint, nå fikk jeg lyst til å reise dit for å kle meg ut som cowboy/indianer. Der brente øynene mine bort. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. også kalt, kredittkort. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 også kalt, kredittkort. Også kalt, gjeld. 7 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. Det heter kredittkort. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Skulle ønske det var en "betal senere"-funksjon på flybilletter. Da kunne jeg bestilt billige reiser nå, og betalt når jeg får feriepenger. Det heter kredittkort. Noen har allerede sagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå