Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de som forfalsker sorg for å være politisk korrekt er minst like respektløse, og irriterer meg like mye (Ja, det inkluderer deg HedvigR).

Unnskyld meg? Hva vet du om meg og mine følelser?

Jeg irriterer meg over de som slenger ut "politisk korrekt" som skjellsord i hytt og vær. Grunnen til at noe blir definert som PK er jo at mange støtter det, så da blir det jo mange politisk korrekte personer. Skal man fratas all troverdighet fordi mange andre mener det samme som en selv? Da må man jo konstant være i opposisjon på pur faen, uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar

Ikke rart politisk korrekt blir brukt som skjellsord av mange. Det er jo det mest latterlige som finnes. Å skjule det man egentlig mener for å ikke bli sett ned på av en masse som mener noe annet.

F.eks en som er mot religion må være forsiktig med å uttale seg ellers kommer PK-massen og den tilhørende saueflokken hylende med ord som rasist, nazist osv.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Ikke rart politisk korrekt blir brukt som skjellsord av mange. Det er jo det mest latterlige som finnes. Å skjule det man egentlig mener for å ikke bli sett ned på av en masse som mener noe annet.

Men du skjønner at det er utrolig irriterende når man får dette stempelet på grunn av meninger man har uavhengig av massen? Jeg er enig med mye av det som blir sett på som politisk korrekt, men ikke FORDI det er politisk korrekt.

For øvrig må alle tåle å få sine meninger motsagt, og tro meg, det opplever da ofte vi "PK-folk" og, vi får jo ofte slengt dritt mot oss om at vi ikke har egne meninger, er sauer, naive og andre ting.

Lenke til kommentar

Men du skjønner at det er utrolig irriterende når man får dette stempelet på grunn av meninger man har uavhengig av massen? Jeg er enig med mye av det som blir sett på som politisk korrekt, men ikke FORDI det er politisk korrekt.

For øvrig må alle tåle å få sine meninger motsagt, og tro meg, det opplever da ofte vi "PK-folk" og, vi får jo ofte slengt dritt mot oss om at vi ikke har egne meninger, er sauer, naive og andre ting.

Joda jeg ser den. Jeg er bare så lei av den hersketeknikken som blir brukt av PK'ere mot folk som mener noe annet.

Lenke til kommentar

"Who wants 2000 Fʀɪᴇɴᴅ Rᴇǫᴜᴇsᴛ?

Sᴜʙsᴄʀɪʙᴇ ➜ Alex Xandernd ill share you. ♥"

Hvorfor er det subscription-horer på hvert jævla fuckings nettsted som har den funksjonen?!

Har sett samme fyren poppe opp på min vegg.

Skal snart luke ugress i vennelisten min uansett, så da vet jeg hvem som er disse tilbakestående folkene er.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Haha. Samme man ser på Twitter. "QUICK, FOLLOW @NAVN AND HE WILL GAIN YOU 100 FOLLOWERS". Så ber de om retweets og mye annet slik at de sprer budskapet mest mulig. Hva er meninga? Twitter er en "mikrobloggtjeneste" som avisene så fint referer til, ikke en statistisk telletjeneste der poenget er å få høyest mulig nummer under "followers".

I tillegg så ser man at de som visstnok skal følge deg bare følger et par-ti stykker. Og har 500k+ followers. Nei - jeg blir irritert av hele opplegget.

Alle vet at det er Justin Bieber som vinner med over 20M, uansett. JB :love:

Lenke til kommentar

Føler meg helt fjern og distansiert.

Føles ut som brukerne her ikke eksisterer, men bare er tekst på internett.

Skulle ønske mine oppgaver i livet var å overleve, og kun skaffe mat, drikke og ly.

I dette bakvendte samfunnet er disse primære behovene allerede tatt hånd om.

De primære behovene EKSISTERER altså ikke fordi man aldri virkelig får kjenne driften og lysten etter dem.

Resultatet: Dyp langvarig depresjon som sitter helt i rota av ens eksistens, og aldri går vekk.

Det er ikke så ille å være tørst, å fryse, eller å sulte.

Det er ille når flammen og gløden sakte men sikkert svinner, fordi den sosial kondisjoneringen som har pågått hele livet tar innpå en og vrenger sjela til et uskyldig stakkars menneske som aldri ba om å bli født.

Det er ikke min depresjon eller pessimisme som må kureres, det er samfunnet som må forandres. Jeg kan muligens flytte...

Endret av ikkespisgress
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det kan høres ut som et begynnende, psykisk problem.

Jeg vil råde deg til å ha en samtale med lege/helsesøster og finne ut hva dette kan være.

Psykiske problemer bør diagnostiseres tidlig, ellers blir de verre.

Gjør deg selv en kjempetjeneste.

Ikke sitt her og irriter deg grenseløst over at du føler deg "fjern" og uvel.

Søk hjelp før dette blir et større problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"For alle vitskapsmenn i verda er 6 folk som kun er ute etter global dominans"

Blofeld : "I mean what I say....and I'll do what I claim !"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...