Kaymeerah Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke at jeg personlig bryr meg, men det er verdt å tenke over hvis man skal gå rundt og spytte respektløst. Jeg snakker forøvrig ikke om Therawyn, men generelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Alle de som forfalsker sorg for å være politisk korrekt er minst like respektløse, og irriterer meg like mye (Ja, det inkluderer deg HedvigR). Tror du har misforstått forfalsket sorg med empati. Det er faktisk mulig å føle sorg ovenfor andre personer uten å tenke på politisk korrekthet. Men såklart, det er veldig vanskelig å forstå for en inneslutta datanerd som ikke bryr seg om andre mennesker noe særlig. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Illsinte høyreekstremister på vg/db/ap som spyr ut hatet sitt i saker som overhodet ikke har noe med politikk å gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er fordi de blir sperret fra å kommentere på artiklene som omhandler saken. Du kan jo tenke deg hvordan Diskusjon.no hadde vært uten et offtopic-forum. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tror du har misforstått forfalsket sorg med empati. Det er faktisk mulig å føle sorg ovenfor andre personer uten å tenke på politisk korrekthet. Men såklart, det er veldig vanskelig å forstå for en inneslutta datanerd som ikke bryr seg om andre mennesker noe særlig. Jeg er uenig. Jeg skjønner at noen kan være empatiske, men jeg snakker om folk som forfalsker empati og overdriver "empatien" sin til det latterlige. Hver gang man nevner 22. Juli skal de kommentere "Uff, må vi snakke om dette igjen? Jeg får det så vondt hver gang jeg hører det". Det virker ikke som empati for meg, det virker mer som man tar på seg en maske der man er politisk korrekt. Jeg bryr meg om noen mennesker, men de er folk jeg kjenner eller vennene mine. Jeg bryr meg fint lite om folk jeg ikke kjenner som ble skutt for snart ett år siden, når det ikke er noe vi kan gjøre med det. Endret 17. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ustabil trådløs router. Måtte kutte strømmen for å resette den. Det er andre gangen på fire år! Ustabile dritt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ustabil trådløs router. Måtte kutte strømmen for å resette den. Det er andre gangen på fire år! Ustabile dritt. Min router krasjer regelmessig. Port 80 og 8080 slutter å fungere hvis det er veldig mye trafikk, hvis jeg stopper trafikken må jeg fortsatt reboote routeren for å få port 80/8080 til å funke igjen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Forstår meg ikke på ungdommen nå til dags som skal ta bilder som ser gamle og hipster ut. Du kjøper et svindyrt kamera så kaster du det i et shitty program som fucker opp bildene dine og spyr ut et svart-hvitt, shabby jpeg-bilde som du kan smøre ut over den selv-sentrerte Facebook-veggen din. Gavekorts guide til hvordan man bli en profesjonell fotograf: 1. Mas deg til et speilrefleks fra mamma/pappa 2. Finn et makro-motiv 3. Sett motivet ut av fokus 4. Gjør det svart-hvitt og legg til noen klisjéfulle sitater i et av hjørnene 5. ????? 6. Profit! 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Kjærlighet på pinne med papir pinne... Smuldrete faenskap som ødelegger gleden av å ha en kjærlighet i munnen... Papirgrums er ikke digg. 6 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Forstår meg ikke på ungdommen nå til dags som skal ta bilder som ser gamle og hipster ut. Derfor. Selv om det såklart ikke gir noen mening, fordi alle andre gjør det samme... Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke at jeg personlig bryr meg, men det er verdt å tenke over hvis man skal gå rundt og spytte respektløst. Jeg snakker forøvrig ikke om Therawyn, men generelt. Det er faktisk et sted i Ålesund som heter Breivik. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 At en feilmelding nekter å fortelle hva feilen er!! :@ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er faktisk mange som heter Breivik. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) 2698 har Breivik som etternavn, ifølge SSB. Edit: til sammenligning er det 54823 Hansen, 35661 Nilsen og 51068 Olsen. Endret 17. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er faktisk mange som heter Breivik. Hvordan vet du det? Kjenner du alle, kanskje? Eller er du en Breivik selv? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 http://www.1881.no/?query=breivik&type=person Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Folk med tastelyd eller "skjermlyd" på fullt volum. "Åh, nå har jeg satt meg på et sekstimers tog! Best å bruke mobilen mest mulig! *plopp* *plopp plopp plopp* plopp* *plopp-plopp* *plopplopplopploplop*" 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 ^ Det er også en annen fin grunn at at vindusknusing hammeren som henger over vinduet er lett tilgjengelig. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Meningsløst lange rettssaker irriterer meg skikkelig. Er selv tiltalt i en sak nå og jeg blir fortalt at den skal vare i 10 uker. Kjipern! 1 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Meningsløst lange rettssaker irriterer meg skikkelig. Er selv tiltalt i en sak nå og jeg blir fortalt at den skal vare i 10 uker. Kjipern! Så de burde kjappe på å forhaste seg? dessuten om du mener ABB saken så er det også fordi om de driter seg ut her, driter de seg ikke bare ut for de utallige familien, norge men hele verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå