Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de som forfalsker sorg for å være politisk korrekt er minst like respektløse, og irriterer meg like mye (Ja, det inkluderer deg HedvigR).

Tror du har misforstått forfalsket sorg med empati. Det er faktisk mulig å føle sorg ovenfor andre personer uten å tenke på politisk korrekthet.

Men såklart, det er veldig vanskelig å forstå for en inneslutta datanerd som ikke bryr seg om andre mennesker noe særlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du har misforstått forfalsket sorg med empati. Det er faktisk mulig å føle sorg ovenfor andre personer uten å tenke på politisk korrekthet.

Men såklart, det er veldig vanskelig å forstå for en inneslutta datanerd som ikke bryr seg om andre mennesker noe særlig.

Jeg er uenig. Jeg skjønner at noen kan være empatiske, men jeg snakker om folk som forfalsker empati og overdriver "empatien" sin til det latterlige. Hver gang man nevner 22. Juli skal de kommentere "Uff, må vi snakke om dette igjen? Jeg får det så vondt hver gang jeg hører det". Det virker ikke som empati for meg, det virker mer som man tar på seg en maske der man er politisk korrekt.

Jeg bryr meg om noen mennesker, men de er folk jeg kjenner eller vennene mine. Jeg bryr meg fint lite om folk jeg ikke kjenner som ble skutt for snart ett år siden, når det ikke er noe vi kan gjøre med det.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Ustabil trådløs router. Måtte kutte strømmen for å resette den.

Det er andre gangen på fire år! Ustabile dritt.

Min router krasjer regelmessig. Port 80 og 8080 slutter å fungere hvis det er veldig mye trafikk, hvis jeg stopper trafikken må jeg fortsatt reboote routeren for å få port 80/8080 til å funke igjen.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på ungdommen nå til dags som skal ta bilder som ser gamle og hipster ut. Du kjøper et svindyrt kamera så kaster du det i et shitty program som fucker opp bildene dine og spyr ut et svart-hvitt, shabby jpeg-bilde som du kan smøre ut over den selv-sentrerte Facebook-veggen din.

Gavekorts guide til hvordan man bli en profesjonell fotograf:

1. Mas deg til et speilrefleks fra mamma/pappa

2. Finn et makro-motiv

3. Sett motivet ut av fokus

4. Gjør det svart-hvitt og legg til noen klisjéfulle sitater i et av hjørnene

5. ?????

6. Profit!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Meningsløst lange rettssaker irriterer meg skikkelig. Er selv tiltalt i en sak nå og jeg blir fortalt at den skal vare i 10 uker. Kjipern! :mad:

Så de burde kjappe på å forhaste seg? dessuten om du mener ABB saken så er det også fordi om de driter seg ut her, driter de seg ikke bare ut for de utallige familien, norge men hele verden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...