Hyperio Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 http://www.dagbladet.no/spesial/ Slik. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Idiotene som poster kommentarer som "Brofist, Breivik! You did a great job". Jeg driter i om de troller eller ikke, det er totalt respektløst. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 At Breivik har vært på nyhetene i hele fuckings dag. Faen feiler egentlig. Mye omtale han får må jeg si. Og latterlig altså, når jeg så på Nyhetskanalen i dag morges. Det sto i overskriften "Høy sikkerhet rundt transporten" eller noe slikt, var faen en politibil bak og en motorsykkel foran bilen Breivik satt i.. Høy sikkerhet må jeg si. De bruker vel flere biler under transport av en seksualforbryter i Uganda. Off nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Bare fordi dere har vært heldige så langt betyr det ikke at alle har vært det. Og som jeg sa, dere kjøper ingenting på Steam. Dere leier det bare, så de kan trekke det tilbake når de vil uten noen som helst grunn uten at dere har en dritt dere skulle sagt. Men det er vel helt greit for dere? Hyklere. Hva faen snakker du om? Ja, vi eier ikke spillene våre, på samme måte som om vi kjøper et program, så eier vi ikke programmet. Vi har kjøpt en lisens til spillet, tilgang til spillet, og Valve kan fjerne den tilgangen når de vil. Men hvorfor i helvete skal de gjøre det? De tjener ikke penger ved å tilfeldigvis sperre tilgangen til folk. Og om kontoen skulle blitt sperret, er det vanligvis en god grunn til det. Og om den grunnen er feilaktig, blir kontoen låst opp. Ta av deg aluminiumsfoliehatten du, de er ikke ute etter å buttrape deg, men å tjene penger fra sine trofaste kunder. Og trofaste kunder kommer tilbake når de får kos. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg må gå å handle! EFF EM ELLL Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 At jeg hatt ufrivillig ferie her i tre dager. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Og btw hvorfor er det greit å bare laste ned en crack for å spille Steam-spill, men det er ikke greit å bare laste ned en crack for å spille Ubisoft-spill? Det er greit fordi han har betalt for det. Gratulerer, du overså spørsmålet. Det irriterer meg. Ser ikke hva jeg overså. Gjorde litt enklere for deg, jeg... Rart at det trengtes, men, men. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Gjorde litt enklere for deg, jeg... Rart at det trengtes, men, men. Meh, helt greit å laste ned crack av ubisoftspill, mtp respekten de gir sine kunder. Kjøpte Assassins Creed II, endte med å avinstallere skiten og legge inn en crack pga. DRM fra helvete. Ikke kjøp noe fra ubisoft etter det, har ikke lastet ned noe heller, siden det ikke har vært noe som har fristet enda. Får se om det neste AC spillet har nok nytt i seg at det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Bare fordi dere har vært heldige så langt betyr det ikke at alle har vært det. Og som jeg sa, dere kjøper ingenting på Steam. Dere leier det bare, så de kan trekke det tilbake når de vil uten noen som helst grunn uten at dere har en dritt dere skulle sagt. Men det er vel helt greit for dere? Hyklere. Hva faen snakker du om? Ja, vi eier ikke spillene våre, på samme måte som om vi kjøper et program, så eier vi ikke programmet. Vi har kjøpt en lisens til spillet, tilgang til spillet, og Valve kan fjerne den tilgangen når de vil. Men hvorfor i helvete skal de gjøre det? De tjener ikke penger ved å tilfeldigvis sperre tilgangen til folk. Og om kontoen skulle blitt sperret, er det vanligvis en god grunn til det. Og om den grunnen er feilaktig, blir kontoen låst opp. Ta av deg aluminiumsfoliehatten du, de er ikke ute etter å buttrape deg, men å tjene penger fra sine trofaste kunder. Og trofaste kunder kommer tilbake når de får kos. Hva med oss som har kjøpt fysisk kopi av et spill som må aktiveres gjennom Steam for å kunne spilles (f.eks Football Manager)? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Du har kjøpt og eier CD-en eller DVD-en. Du eier derimot ikke spillet på CD-en, men bare en brukslisens, som eieren kan ta tilbake om du bryter reglene du har godtatt. Veldig vanskelig å håndheve med offline-spill, men mye enklere med online-spill. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Irriterer meg grønn over de som mener Breivik ikke burde få forklare seg, at han ikke burde få delta i retten, osv. Selvfølgelig måtte den ene dommeren bli erklært inhabil når han kommer med sånne uttalelser. Dette er en rettsak på lik linje med alle andre, han har rettigheter. "Han skal ikke få ødelegge demokratiet vårt! Heng han uten rettsak!" Endret 17. april 2012 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Når man avtaler med en kompis at man skal ringe å vekke han klokken 10, så sier han at han kommer om en time til, så ringer man etter en time og han faenta har sovnet igjen.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Neste gang kan du snike deg oppi senga hans. Da våkner han nok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Irriterer meg grønn over de som mener Breivik ikke burde få forklare seg, at han ikke burde få delta i retten, osv. Selvfølgelig måtte den ene dommeren bli erklært inhabil når han kommer med sånne uttalelser. Dette er en rettsak på lik linje med alle andre, han har rettigheter. "Han skal ikke få ødelegge demokratiet vårt! Heng han uten rettsak!" Legg til at en eller annen instans velger hva jeg kan få høre og se og ikke høre og se. "Denne filmen er meget sterk og inneholder mange sterke scener.. Dere får derfor ikke se den, men dere får se Breivik reagere på filmen i 12 minutter".En får heller ikke se og høre han forklare seg osv, men å direkte sitere 98% av talen som jeg kan lese, er visstnok helt OK. Om jeg ikke tåler å følge med på rettsaken - lar jeg være. Ikke si hva jeg tåler og ikke tåler. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Neste gang kan du snike deg oppi senga hans. Da våkner han nok. Det er bare ekkelt 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Når jeg klarer å trykke på "Don't save" etter å ha jobba en del. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva med oss som har kjøpt fysisk kopi av et spill som må aktiveres gjennom Steam for å kunne spilles (f.eks Football Manager)? Kommer aldri til å kjøpe et sånt spill igjen. Steam har blitt for grådige, når de ikke tillater at flere Steambrukere på samme PC spiller samme spill, slik flere brukere av samme PC alltid har gjort. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Idiotene som poster kommentarer som "Brofist, Breivik! You did a great job". Jeg driter i om de troller eller ikke, det er totalt respektløst. Alle de som forfalsker sorg for å være politisk korrekt er minst like respektløse, og irriterer meg like mye (Ja, det inkluderer deg HedvigR). Egentlig irriterer det meg at så mange må snakke om Breivik-saken hele tiden, men det er ikke noe jeg er verken villig eller kan gjøre noe med. Minner meg på at enda en ting som irriterer er "ABB" forkortelsen, for det første jeg tenker på hver gang er ABB Robotics, dessuten er ABB-forkortelsen respektløs ovenfor Breivik når han ufrillig blir referert til med den. Kall han Breivik eller hold kjeft. Endret 17. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Å bare kalle ham Breivik er jo ganske slemt mot alle andre som heter Breivik. Hadde en kunde her om dagensom het Breivik, sikkert ikke noe gøy for tiden. Det er jo ikke Hansen eller Olsen det er snakk om liksom, det er vel et ganske begrenset antall som heter det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Respektløst ovenfor Breivik? Ja? Hva så? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå