Tåkefyrste Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Irriterer meg at onlinespilling i det hele tatt er et tema under rettsaken mot Breivik. Skal de påpeke hvilken favorittfarge han har på sokker og hvilken type tannkrem han brukte, og om hvilke TV kanaler han så mest på også? Dumme mennesker som prøver å legge skylden på noe de aldri selv har prøvd. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det høres ut som en så tåpelig rettsak fra det innlegget der at jeg må nesten se på. Link til livestream? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nordea sin nettbank. Saldoinformasjonen er midlertidig ikke tilgjengelig. Prøv igjen senere. Fikk heller ikke betalt husleie tidligere i uka pga problemer og er nå usikker på om jeg huska åbetale i det hele tatt... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Sleit med det samme, men å betale regninger fungerer selv om det går treeeegt til tider, bare prøv igjen Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det høres ut som en så tåpelig rettsak fra det innlegget der at jeg må nesten se på. Link til livestream? Det går på NRK, er pause frem til ett. (Om du ikke hadde funnet det enda.) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Valget mellom å kjøpe nytt laptopbatteri for 2800,- eller vente 4 måneder og kjøpe nyere modell. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nyere modell eller stasjonær maskin. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Ja, det er for meg tusen gongar betre.Eg har hatt problem med steam to gongar, og kvar gong har support vore ekstremt flinke til å både gi meg nytt passord og pengane tilbake. Om steam bannar meg får eg berre laste ned no-steam crack til spela mine. Filene er fortsatt der. Dei kan ikkje slette innhald på min PC. Nei, Steam kan ikke slette innholdt på PCen din, men hva så? De sier rett ut at du bare leier spill hos dem, så de kan når som helst fjerne tilgangen til spillene dine. Da hjelper det ikke om du har dem hos dem eller på din egen PC. Du har bare leid spillene, så du får ikke spilt dem lengre, og du har ikke en dritt du skulle sagt fordi du allerede har godtatt det. Det har ingenting med å banne deg å gjøre. De trenger som sagt ikke noen grunn til det engang. Hva er det du ikke forstår? Og btw hvorfor er det greit å bare laste ned en crack for å spille Steam-spill, men det er ikke greit å bare laste ned en crack for å spille Ubisoft-spill? Endret 16. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det er greit fordi han har betalt for det. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Gratulerer, du overså spørsmålet. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 For Steam har hittil gjort det ganske enkelt og greit for spillere, mens UBISOFT gang på gang tar kundene bakfra mens de ler hånlig. Å spille Ubisoft-spill er dermed å støtte dem. Derfor rører jeg ikke Ubisoftspill eller EA Games-spill. 4 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Douchebags med iPhone, Pressekonferanse i sammenheng med Utøya rettsaken og midt i en klase med både video kamera og fotografiapparater for sammenlagt sikkert godt over millionen så er det da så klart et geni som stikker opp telefonen sin for å filme, og det rett innen synsfeltet for BBC sitt kamera som sender live til gud vet hvor mange millioner! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 http://www.side2.no/underholdning/article3375105.ece I don't want to live on this planet any more. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Og btw hvorfor er det greit å bare laste ned en crack for å spille Steam-spill, men det er ikke greit å bare laste ned en crack for å spille Ubisoft-spill? Det er greit fordi han har betalt for det. Gratulerer, du overså spørsmålet. Det irriterer meg. Ser ikke hva jeg overså. Endret 16. april 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 HAHA! Tommy påpeker at svaret til Iselin er feil. Han uttaler til kamera at han mener geografikunnskapen til Jessheim-jenta ikke er på topp, og til resten av gruppa kommer han selv med et aldri så lite gullkorn. - Det er ikke noe hovedstad i USA, de har forskjellige stater. Flere av de andre deltakerne nikker bekreftende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 For Steam har hittil gjort det ganske enkelt og greit for spillere, mens UBISOFT gang på gang tar kundene bakfra mens de ler hånlig. Å spille Ubisoft-spill er dermed å støtte dem. Derfor rører jeg ikke Ubisoftspill eller EA Games-spill. Helt enig. Meningen, og målet, med DRM er uforståelig. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ser ikke hva jeg overså. Den delen du ikke uthevet. Med mindre du insinuerer at man ikke kan betale for Ubisoft-spill. Spørsmålet var ikke hvorfor det ene er greit, men hvorfor det ene er greit mens det andre ikke er det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 HAHA! Tommy påpeker at svaret til Iselin er feil. Han uttaler til kamera at han mener geografikunnskapen til Jessheim-jenta ikke er på topp, og til resten av gruppa kommer han selv med et aldri så lite gullkorn. - Det er ikke noe hovedstad i USA, de har forskjellige stater. Flere av de andre deltakerne nikker bekreftende. Du glemmer det viktigste; - Det er bare så artig å høre på at en jente på 21 år ikke har peiling på så mange ting. Det er jævlig artig, sier han (Tommy) til kamera. For Steam har hittil gjort det ganske enkelt og greit for spillere, mens UBISOFT gang på gang tar kundene bakfra mens de ler hånlig. Å spille Ubisoft-spill er dermed å støtte dem. Derfor rører jeg ikke Ubisoftspill eller EA Games-spill. Helt enig. Meningen, og målet, med DRM er uforståelig. Bare fordi dere har vært heldige så langt betyr det ikke at alle har vært det. Og som jeg sa, dere kjøper ingenting på Steam. Dere leier det bare, så de kan trekke det tilbake når de vil uten noen som helst grunn uten at dere har en dritt dere skulle sagt. Men det er vel helt greit for dere? Hyklere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) For Steam har hittil gjort det ganske enkelt og greit for spillere, mens UBISOFT gang på gang tar kundene bakfra mens de ler hånlig. Å spille Ubisoft-spill er dermed å støtte dem. Derfor rører jeg ikke Ubisoftspill eller EA Games-spill. Helt enig. Meningen, og målet, med DRM er uforståelig. Bare fordi dere har vært heldige så langt betyr det ikke at alle har vært det. Og som jeg sa, dere kjøper ingenting på Steam. Dere leier det bare, så de kan trekke det tilbake når de vil uten noen som helst grunn uten at dere har en dritt dere skulle sagt. Men det er vel helt greit for dere? Hyklere. Nå er du litt kjapt ute med anklager. Jeg vet veldig godt hva steam er, og bruker det derfor ikke. Endret 16. april 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) At mediene er proppet med rettsaken og bilder av ABB og det mest sannsynelig vil være slik i en ganske lang stund framover... Endret 16. april 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå