haakl Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! hadde nettopp skrudd på chopper gunner killstreak reward på black ops, og jeg fikk 11 kill streak med aug ++ (9 req. btw) men fikk ikke brukt den med en gang, så jeg venta litt... men idet jeg "er" i flyet, dreper jeg en person så fucker nettet seg, frista å "drepe" en kontroll da senere da jeg fikk det igjen satt jeg igjen med både chopper gunner og attack helicopter på slutten av runden >.< faaaen! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! hadde nettopp skrudd på chopper gunner killstreak reward på black ops, og jeg fikk 11 kill streak med aug ++ (9 req. btw) men fikk ikke brukt den med en gang, så jeg venta litt... men idet jeg "er" i flyet, dreper jeg en person så fucker nettet seg, frista å "drepe" en kontroll da senere da jeg fikk det igjen satt jeg igjen med både chopper gunner og attack helicopter på slutten av runden >.< faaaen! Og dette irriterer deg Jorden til H*****! Irriterer meg at jeg ikke har fått fitte på lenge og at den jææææævla pakka fra gymgrossisten har brukt 500 år på å komme seg fra dritt-Sverige til faens-Norge! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! hadde nettopp skrudd på chopper gunner killstreak reward på black ops, og jeg fikk 11 kill streak med aug ++ (9 req. btw) men fikk ikke brukt den med en gang, så jeg venta litt... men idet jeg "er" i flyet, dreper jeg en person så fucker nettet seg, frista å "drepe" en kontroll da senere da jeg fikk det igjen satt jeg igjen med både chopper gunner og attack helicopter på slutten av runden >.< faaaen! Samme her, rip 5 kontroller Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! hadde nettopp skrudd på chopper gunner killstreak reward på black ops, og jeg fikk 11 kill streak med aug ++ (9 req. btw) men fikk ikke brukt den med en gang, så jeg venta litt... men idet jeg "er" i flyet, dreper jeg en person så fucker nettet seg, frista å "drepe" en kontroll da senere da jeg fikk det igjen satt jeg igjen med både chopper gunner og attack helicopter på slutten av runden >.< faaaen! Og dette irriterer deg Jorden til H*****! Irriterer meg at jeg ikke har fått fitte på lenge og at den jææææævla pakka fra gymgrossisten har brukt 500 år på å komme seg fra dritt-Sverige til faens-Norge! hahaha, tror nok at bolet ditt blir stoppa på grensa 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Kuleste anmerkning tråden irriterer meg i grunn. Masse om hærverk og direkte mobbing. Problemet mitt ligger i at de som skriver ser ut til å være stolte over å ha oppnådd dette.. Så lukter det godt av hånda mi, men jeg klarer ikke helt å komme på hva det er. Kan heller ikke huske å ha tatt bort i noe som lukter så godt... Endret 23. november 2010 av Neppe 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Black Ops, og alle fjortissene som liker det irriterer meg. Kuleste anmerkning tråden irriterer meg i grunn. Masse om hærverk og direkte mobbing. Problemet mitt ligger i at de som skriver ser ut til å være stolte over å ha oppnådd dette.. Det skjønner jeg godt. Hvorfor skulle noen være stolt av å være en idiot? 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det skjønner jeg godt. Hvorfor skulle noen være stolt av å være en idiot? RespeCT lizZm.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 irriterer meg at jeg har sinnsyk øresus etter bandøving... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kayme**** irriterer meg.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Futube is F***ing useless! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Futube is F***ing useless! sant, har vært jævlig treigt i det siste, bruker samme tiden på å loade en 10 sekunders video med oppløsning på 2x2 som jeg bruker på å spise middag >.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 At pakken min som ble sendt fra Oslo for en uke siden ikke har kommet lenger enn til Trondhjem. -_- Jeg hadde et håp om at når jeg nå kom hjem til hybelen, lå det en hentelapp eller to i postkassen min slik at jeg i morgen bare kunne stikke ned på posten for å plukke opp Rock Band 3 og så dra hjem og spille det resten av uken. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Black Ops, og alle fjortissene som liker det irriterer meg. Kuleste anmerkning tråden irriterer meg i grunn. Masse om hærverk og direkte mobbing. Problemet mitt ligger i at de som skriver ser ut til å være stolte over å ha oppnådd dette.. Det skjønner jeg godt. Hvorfor skulle noen være stolt av å være en idiot? Hah! Jeg er ikke en av dem! Jeg har nå etter så mange timers spilling i Private Match med 10 år gamle unger som prøver og fornerme meg, insett at mine dager som "quick-scoping på Rust", er over. Jeg mener: Jeg prøver og hoste en åpen lobby sånn at jeg får noen fete klipp til noe jeg kan legge ut på youtube, så må det komme noen jævler av noen småunger med noob-tube og danger close! I PRIVATE MATCH!? Så sletter vi duden, kicker han og alle er enige om at han skal ikke inn igjen. Men på en eller annen mysterisk måte, klarer det djevelbarnet og joine igjen. Etter 15 minutter finner plutselig en av de andre at de "fikk vist ikke sletta han likevel".. Etter to timer med dette, klarer jeg faktisk en runde i Search and Destroy, private match, uten at en sånn jævel driver og ødelegger. Så kommer han faen meg igjen. Ikke med noob-tube denne gangen! Neida, men med RPD! FOR SVARTE H**VETE! Hvor er den jævla "ikke join i game" knappen? Og hva får de ut av og drive å ødlegge sånn? Sure, at du har skills når du treffer på 3 av 100 kuler i et magasin og motstanderen prøver og 360 no-scope deg.. Nå kommer sikkert alle dere fanboysa og sier at 360 no-scope ikke er noe tøft eller vanskelig. Okei. Javel. Fint for deg. Men så.. Når sinnet slipper løs og det braser ut med dine værste gloser, prøver de og snakke tilbake. "Ja, men det driter faktisk jeg i.. Jeg gidder ikke være i den dritt lobbyen din." Jeg ender game og kicker han. To sekunder senere kommer han inn igjen og sier: "Jeg lover og ikke ø'legge! En siste sjangse!" True story. Litt senere hører du moren hans på mic'en: *insert random guttenavn*, nå må du gå å legge deg. Men mamma, bare 5 minutter til!". Også begynner duden og grine.. Å.. Fy.. Faen.. Sorry for alle skrivefeil. Og hvis du er en 10 år gammel CoD spiller, beklager hvis dette sårer deg. Måtte få ut litt agresjon. Takk for meg. God natt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Steke tre egg. Kutte dem fra hverandre i panna. Komme borti den ene plommen slik at den renner ut. FML 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 ...fordi det er så typisk at sånne drittsmåting skjer meg. Sikkert blitt gannet ellerno. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Seriøst, det er et par egg.. Frasen FML irriterer meg.Ei på facebook som bruker å skrive masse overfladisk dritt og FML.Jesus da menneske. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Ikke verdt å skrive FML for. Kom tilbake når kommunen fucker til livet ditt. EDIT: Liste Klovnen: Jeg sa ikke at alle som liker Black Ops er fjortisser, jeg klagde på fjortissene som liker det så godt og snakker om det hele tiden. Endret 23. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Små, hverdagslige ting som å ødelegge et par egg er faktisk mer irriterende enn man skulle tro. Jeg tåler ikke egg forresten, DET er en multi-global ting som irriterer meg til blods. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ikke verdt å skrive FML for. Kom tilbake når kommunen fucker til livet ditt. EDIT: Liste Klovnen: Jeg sa ikke at alle som liker Black Ops er fjortisser, jeg klagde på fjortissene som liker det så godt og snakker om det hele tiden. Beklager hvis jeg formulerte mitt innlegg på en måte som du misfotsto Anyways: Har en del av dem i klassen. Sitter i friminutta og snakker som "Reel G's" om spillet. Prøver jeg og slenge inn en komentar til en kamerat, får jeg jammen høre det: "Kjefta! Du har faen meg ikke spillet engang! Homo!" usaklige unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå