Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tehehe. DRM - er det kommet for å bli? Det kan se sånn ut. Jeg har tenkt mye på å kutte ut moderne gaming helt og bare kjøre retro, tross alt mer enn nok å ta av der. Enn så lenge synes jeg moderne gaming er tålelig brukervennlig, men det går absolutt i full fart på feil vei etter min smak, spesielt mht. at man eier spillene sine i mindre og mindre grad. Enn så lenge ser jeg det litt an. :hmm:

Lenke til kommentar

Folk som putter ///M, M3, M5 og slikt logoer på BMW'er som ikke er det..! Dekaltrimming er så lame..

Kjører i byen, så ser man en 316 med M3 logo og et lite sugerør, eller en nyere 320D med M3 logo.. Blir så feil, får lyst til å sette på " på hver side av logoene...

Jeg er helt enig. Det er kun ved et scenario jeg hadde gjort noe lignende, og da hvis jeg hadde hatt en såkalt lurvebil med kanskje 60 hester. Da hadde det vært fristende med V16- og M5-dekal. Prikken over i'en hadde vært hvis det ikke var en BMW. Man kan komme langt med selvironi her i livet.

 

Forresten, bilen jeg lærekjørte med var en BMW 320D stasjonsvogn. Tar jeg helt feil hvis jeg sier at den hadde M-sport (jeg kan ikke BMW). Men da var interiøret fikset opp, og den hadde ///M-dekaler innvendig originalt. Jeg er ikke helt sikker på om den hadde dekal utvendig, men tviler egentlig. Synes det er litt rart, siden jeg forbinder ///M-dekal med "power" inkludert i kjøpet, og ikke bare interiør.

Lenke til kommentar

Folk som putter ///M, M3, M5 og slikt logoer på BMW'er som ikke er det..! Dekaltrimming er så lame..

Kjører i byen, så ser man en 316 med M3 logo og et lite sugerør, eller en nyere 320D med M3 logo.. Blir så feil, får lyst til å sette på " på hver side av logoene...

Jeg er helt enig. Det er kun ved et scenario jeg hadde gjort noe lignende, og da hvis jeg hadde hatt en såkalt lurvebil med kanskje 60 hester. Da hadde det vært fristende med V16- og M5-dekal. Prikken over i'en hadde vært hvis det ikke var en BMW. Man kan komme langt med selvironi her i livet.

 

Forresten, bilen jeg lærekjørte med var en BMW 320D stasjonsvogn. Tar jeg helt feil hvis jeg sier at den hadde M-sport (jeg kan ikke BMW). Men da var interiøret fikset opp, og den hadde ///M-dekaler innvendig originalt. Jeg er ikke helt sikker på om den hadde dekal utvendig, men tviler egentlig. Synes det er litt rart, siden jeg forbinder ///M-dekal med "power" inkludert i kjøpet, og ikke bare interiør.

 

De skal få lov å ha det inni hvis de har M pakka på bilen, men utenpå blir det bare feil. Er så lett å se at det ikke er M under panseret... Da har de 4 eksosrør, og en grei klump på panseret.. også knatrer de ikke :p

(Ikke alle modeller, men jeg kjenner igjen en M når jeg ser en)

 

M pakka kommer nok ikke uten dekalene i interiøret (koster å lage forskjellige design).

 

Audier med S styling har jo S-Line i grillen, ikke S4, etc

 

Jeg har dekaltrimmet en gang, men det var så captain obvious, jeg prøvde ikke å få den gamle skrothaugen av en opel til å bli noe annet enn ræva. Putta på en gross vinge, masse logoer, HKS, garrett etc all over, og en stor loffvarmer, men den var just for jokes :p

Lenke til kommentar

Ubisoft sitt DRM-kuk bør brenne i helvete.

Eg KJØPTE spelet, og kva får eg igjen? Jau, eg får ikkje lov til å spele det igjen etter 4 år om eg har mista eitt jævla laust ark. Piratebay, here I come.

Det er som om byggmesteren, som bygget huset, skal få betalt for hver gang huset blir solgt.

Lenke til kommentar

Folk som putter ///M, M3, M5 og slikt logoer på BMW'er som ikke er det..! Dekaltrimming er så lame..

Kjører i byen, så ser man en 316 med M3 logo og et lite sugerør, eller en nyere 320D med M3 logo.. Blir så feil, får lyst til å sette på " på hver side av logoene...

Jeg er helt enig. Det er kun ved et scenario jeg hadde gjort noe lignende, og da hvis jeg hadde hatt en såkalt lurvebil med kanskje 60 hester. Da hadde det vært fristende med V16- og M5-dekal. Prikken over i'en hadde vært hvis det ikke var en BMW. Man kan komme langt med selvironi her i livet.

 

Forresten, bilen jeg lærekjørte med var en BMW 320D stasjonsvogn. Tar jeg helt feil hvis jeg sier at den hadde M-sport (jeg kan ikke BMW). Men da var interiøret fikset opp, og den hadde ///M-dekaler innvendig originalt. Jeg er ikke helt sikker på om den hadde dekal utvendig, men tviler egentlig. Synes det er litt rart, siden jeg forbinder ///M-dekal med "power" inkludert i kjøpet, og ikke bare interiør.

 

BMW har M-styling, på lik linje som Audi har S-Line, hvis du kjenner til disse. ;) Selv om de ikke kan sammenlignes 100%, så gir det en liten pekepinn.

Lenke til kommentar

Hadde et par Bose Quietcomfort 15 der lyden slutta å virke på høyre øre etter 3 måneder. Snakka med Bose om å sende dem inn, men de nekta meg å benytte garanti da jeg ikke har kvittering lengre.

Kasta de så i søpla, og sendte en sint mail til Bose og fortalte akkurat hva jeg synes om servicen deres.

 

Dagen etter fikk jeg svar på mail der de plutselig ombestemte seg og ville erstatte dem likevel, om jeg sender inn de gamle.

 

FML. Første og siste gang med Bose.

 

 

Har allerede ordna meg et bedre og billigere headset, med MYE bedre lyd, så egentlig gir jeg faen.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Ubisoft sitt DRM-kuk bør brenne i helvete.

Eg KJØPTE spelet, og kva får eg igjen? Jau, eg får ikkje lov til å spele det igjen etter 4 år om eg har mista eitt jævla laust ark. Piratebay, here I come.

 

Er Steam bedre? Gidder du lese EULAen deres står det rett frem at du bare leier spill hos dem. Med andre ord kan de når som helst ta bort alle spillene dine der, så du ikke får spilt dem. De trenger ikke en grunn engang.

Lenke til kommentar

Skulle legge meg klokken 23:00 i går. Fant så klart ut av at man fikk en god versjon av football manager til tableten som jeg skulle teste ut. Endte opp med å spille en hel jævla sesong med Leeds bare fordi jeg ville få de opp i Premier League. Så da sitter jeg her 5 timer senere når jeg egentlig burde ha lagt meg for lenge siden :nei2:

Lenke til kommentar

Ubisoft sitt DRM-kuk bør brenne i helvete.

Eg KJØPTE spelet, og kva får eg igjen? Jau, eg får ikkje lov til å spele det igjen etter 4 år om eg har mista eitt jævla laust ark. Piratebay, here I come.

 

Er Steam bedre? Gidder du lese EULAen deres står det rett frem at du bare leier spill hos dem. Med andre ord kan de når som helst ta bort alle spillene dine der, så du ikke får spilt dem. De trenger ikke en grunn engang.

 

Såvidt jeg har lest så har EA muligheten til å lese av alt du har på pc'en og sende den anonymt til tredjeparter, mens steam bare leser av info som omhandler steam og dets spill og applikasjoner.

Lenke til kommentar

Ubisoft sitt DRM-kuk bør brenne i helvete.

Eg KJØPTE spelet, og kva får eg igjen? Jau, eg får ikkje lov til å spele det igjen etter 4 år om eg har mista eitt jævla laust ark. Piratebay, here I come.

 

Er Steam bedre? Gidder du lese EULAen deres står det rett frem at du bare leier spill hos dem. Med andre ord kan de når som helst ta bort alle spillene dine der, så du ikke får spilt dem. De trenger ikke en grunn engang.

Ja, det er for meg tusen gongar betre.

Eg har hatt problem med steam to gongar, og kvar gong har support vore ekstremt flinke til å både gi meg nytt passord og pengane tilbake. Om steam bannar meg får eg berre laste ned no-steam crack til spela mine. Filene er fortsatt der. Dei kan ikkje slette innhald på min PC.

 

Såvidt jeg har lest så har EA muligheten til å lese av alt du har på pc'en og sende den anonymt til tredjeparter, mens steam bare leser av info som omhandler steam og dets spill og applikasjoner.

Nei. Steam og origin samlar like mykje info kvar, om hardware, ytelse etc. Dei kan ikkje lese dine bilder eller dokumenter.

Slikt hysteri om Origin er feil. Det einaste gale med Origin er prisane, "begrenset antall" i annonser om digitalt distribuerte spel, og kundeservice.

Endret av svelemoe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...