djgudleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg trur det finnes flere grunner enn det, for å være ærlig. Ser selv litt anime, men er ingen fanatikker. Flott uttrykksform, spør du meg. Jeg har sett noen animefilmer, og jeg synes de var meget gode. Men så har jeg også sett noen 3D-animasjonsfilmer som også var flotte. Har også sett sorthvitt-filmer som var fantastiske. Er rimelig sprengt å bli fanatisk rundt en stil eller uttrykksform, da det er den kreative visjonen og personene bak som avgjør om en film/serie holder god kvalitet. Japanfreaks sier at folk må bli åpen og se anime, men glemmer at de selv har stengt ut alt annet som ikke har opprinnelse i Japan. Endret 13. april 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Druene jeg kjøpte på butikken virket gode og ferske, og da jeg åpnet dem for få minutter siden er det mugg på noen som var umulig å se i butikken, og flere myke ødelagte druer. Kan jeg kreve nye i morgen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Druene jeg kjøpte på butikken virket gode og ferske, og da jeg åpnet dem for få minutter siden er det mugg på noen som var umulig å se i butikken, og flere myke ødelagte druer. Kan jeg kreve nye i morgen? tror nnok det ja. Hvis du kjøpte de på Kiwi får du nok helt sikkert det. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Druene jeg kjøpte på butikken virket gode og ferske, og da jeg åpnet dem for få minutter siden er det mugg på noen som var umulig å se i butikken, og flere myke ødelagte druer. Kan jeg kreve nye i morgen? Såklart. Bare gå bort og si at de var dårlige, så kan du ta nye. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Gledet meg til å kose meg hjemme en uke med mannen min etter tg, endt med å være syk siden jeg kom hjem Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Faens universets balanse! Hver gang noe episk skjer, så skjer noe drit i tillegg for å veie opp... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Faens universets balanse! Hver gang noe episk skjer, så skjer noe drit i tillegg for å veie opp... Men hver gang det skjer noe drit, så skjer det noe bra etterpå! Balanse! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 yup. alt dritt leder til noe positivt på en eller annen måte! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Men hver gang det skjer noe drit, så skjer det noe bra etterpå! Balanse! Men jeg svevde på skyer i hele fem minutter, fuck... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Irriterer meg at jeg nettopp ble minnet på at jeg aldri har vært på prekestolen. Har levt 17 år av mine 19 i området, men aldri funnet motivasjonen. Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem til sommeren! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Direkte sitat fra et profilbilde på facebook: "People cry, not because they the weak. It's because they've been for too strong.." Kommentarene: Fin!!♥ Nydeligste ♥ ♥ snuppa ♥ FINEST AV DÆ! ♥ ♥ Fine Cisami ! ♥ Pen:) Nydelig veitj ! ;O ♥ Fineeedu! ♥ fina! ♥ ♥ ♥ Klarer å fucke opp et sitat så mye, så får de bare ros. Faen helvete, stikk av... 7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) This ^ Kan ikke fått sagt det bedre selv. Endret 14. april 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Men hver gang det skjer noe drit, så skjer det noe bra etterpå! Balanse! Men jeg svevde på skyer i hele fem minutter, fuck... Det er bare å fortsette å være der. Føles noen ganger som jeg har lightweight bipolar lidelse eller noe. Man må ta kontroll over seg selv og motarbeide det negative. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Irriterer meg at jeg nettopp ble minnet på at jeg aldri har vært på prekestolen. Har levt 17 år av mine 19 i området, men aldri funnet motivasjonen. Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem til sommeren! Preikestolen er helt faltastisk! Anbefaler en god tur i fint vær der om sommeren! Om du har muligheten er det flott å se den nedenfra også, fra sjøen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 * Misquotes på fb * Folk som siterer store personligheter de egentlig ikke vet noenting om * Fb-statuser som opplyser meg om hvilke planer en person har for dagen * Statuser av typen "klein lørdag", "Hard natt" etc. som skal vise omverdenen at vedkommende har festet i natt, og at han/hun dermed er utrolig tøff og er verdt veldig mye. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er derfor jeg bruker en veldig kjekk funksjon: Ellers glemte du ett punkt som også er veldig plagsomt: * Folk som skriver statuser som "Faen ta deg", "Livet suger", osv. for å få oppmerksomhet. De kan dra til en viss plass. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 tl;dr: dama kritiserer eks-kjæresten. girl gamers... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Veldig internajonale navn på de norske jentente på første bildet der. Nesten litt mistenkelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Rene Ali Abdullah Olsen Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hadde vært fett om den øverste var ekte. For "DU SKAL FÅ ! JEG ADVARTE DEG MOT Å SÅRE MEG", er noe av det beste jeg har lest på lenge. Hahah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå