Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gypsy har jo rett. Du vet jo overhodet ingenting av det du snakker om.

^ Dette irriterer også litt. Folk som sier "Feil" uten å underbygge påstanden.

Sann er livet.

Det irriterer meg det faktum at staten stjeler pengene til folket.

 

Jeg tror ikke du vet definisjonen av stjeling.

Jeg tror ikke du kan se tankene til folk.

Nei, men nå synes jeg at dere bør ta den diskusjonen en annen plass. Dette tross alt "ting som irriterer så jævla grenseløst at du vurderer og stemme for APE".

Ro ned nå, det er jo snart helg.

 

 

 

Her var det mange meningsløse irriterende innlegg. Det irriterer.

Lenke til kommentar

Når jeg møter enkelte gamle bekjente. Typisk jenter som allerde har rukket å poppe ut 1-2 unger. Tar en kjapp catch up og det er trivelig nok, men vil egentlig bare si "og der stoppet livet ditt?" Er dette alt liksom? Få noen unger og etablere seg med noe. Vet ikke om jeg klarer det.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Når jeg møter enkelte gamle bekjente. Typisk jenter som allerde har rukket å poppe ut 1-2 unger. Tar en kjapp catch up og det er trivelig nok, men vil egentlig bare si "og der stoppet livet ditt?" Er dette alt liksom? Få noen unger og etablere seg med noe. Vet ikke om jeg klarer det.

Joda, treffe på en råner på en bygdefest. Kneise litt. Flytte ilag. Få seg en jobb på det lokale samvirkelaget. Så, plopp plopp. Livet slutt.

 

Litt sånn trist, egentlig.

Lenke til kommentar

Ok, irriterte meg ikke over lavutdannede i grunn, men egentlig at alt er så meningsløst. Og så har man hauger av de som tenker det samme inntil de får unger. "Nå har livet fått en mening". Men hvordan kan det å oppdra unger til et nytt meningsløst liv gi mening? Og hvordan kan de skjule det faktum at det i all hovedsak er egoistiskt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da tar du utgangspunkt at barnet var planlagt, dette er vel sjelden tilfeldet i slike situasjoner.

(ikke at det ikke gjør det mindre irrterende)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Bekymringer, jeg har alt for mange. Gleder meg til den dagen jeg virkelig kan slappe av, uten å tenke på hva som er fremfor meg og hva som kan gå galt. Mest sannsynligvis så ligger jeg i en kiste, beklageligvis.

 

Til tross for at jeg har mine stunder hvor jeg kan slappe helt av, og nyte øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...