Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør en økonoms jobb viktigere enn f.eks. en barnskolelærers?

 

Hva gjør en kirurgs jobb viktigere enn vaktmesteren på kontorbygget? Kirurgen kan redde liv.

 

Alle jobber er viktige, men det finnes forskjell på hvor viktige de er.

 

Så de som låner penger av staten for å studere på universiteter betalt av staten, skal i ettertid ikke gi noe tilbake til staten?

 

Den norske stat gjør så utrolig mye for folkets velvære.

 

Ikke bland eller sammenlign studielån med skatter og avgifter.

Lenke til kommentar

Nei. Og dere ser jo selv at folk for forskjellige lønninger. Noen gjør simpelthen en viktigere jobb enn andre, derad forskjellige lønninger, men skatten burde være lik for alle. Vi er ikke kommunistiske.

 

Og Gypsy, du vet hva jeg mener om deg så jeg sparer på kruttet til en gang du virkelig provoserer meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Og dere ser jo selv at folk for forskjellige lønninger. Noen gjør simpelthen en viktigere jobb enn andre, derad forskjellige lønninger, men skatten burde være lik for alle. Vi er ikke kommunistiske.

 

Og Gypsy, du vet hva jeg mener om deg så jeg sparer på kruttet til en gang du virkelig provoserer meg.

Jeg vil si at læreryrket er et av de viktigste yrkene som finnes. Likevel får de luselønn. Om du ser på økonomiyrker, så er det vel disse som generelt sett får mest betalt. Jeg vil likevel si at det finnes veldig mange andre viktigere jobber. Se på fotballspillere. Er dette viktige jobber? Såklart ikke. Likevel får de bedre betalt enn de aller fleste her i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morons. Man blir ikke betalt etter "hvor viktig man er". Det er commie-tankegang. Man får betalt etter hva man klarer å karre til seg og hvor verdifull man klarer å gjøre seg.

 

Arbeidsgiver gir god faen i om man "skaper nye unge" etc. De bryr seg derimot om firmaet deres (og by extension, de selv) tjener 5 millioner eller 10. Den forskjellen koster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...