Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Camping er jo ærlig nok. (Tar forresten ut alle campere med det samme jeg merker at de faktisk camper, så slipper de å ødelegge runden for meg og andre). Men tubere irriterer. Det er jo også et dårlig våpen (når du bommer) så det kunne bare vært kuttet ut. Men cheatere, jeg har ikke ord. Føler nesten for å kreve erstatning for pengene jeg har betalt for spillet. Ja, det har jeg forresten.

Savner BF2. No wiechles servere der alle spammet granater. :love: Artillery helt ut av det blå. :love: Ikke noe jævla "killcam" eller "your killer" som avslører. Og ikke minst en langt dårligere UAV. Og ikke noen idiotiske "perks". Blir BF3 (når det kommer i 2020) dårlig så gir jeg opp fps.

Lenke til kommentar

At norge er et av de rikeste landene men også dyrest!!!

Jo, men så har vi også ganske stor kjøpekraft.

Irriterer meg over realityprogrammer der deltakerne STEMMES ut/inn/på på en eller annen måte. Hvorfor kan det ikke bare være kun konkurranser som avgjør slik at den BESTE faktisk vinner?

Lenke til kommentar

Fordi folk ikke vil ha den beste, men den mest populære blant fjortisene og gamlingene som bruker penger på å stemme?

Uansett, jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har vært så dum de siste 9 årene og ikke fulgt bedre med / gjort det jeg skulle på skolen.

Nå er jeg inne i mitt fjerde år av en treårig bachelorgrad, mangler fortsatt fem studiepoeng og er skeptisk til om dette går i det hele tatt.

Og alt jeg gjør, er å whine om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at dette er "v.2" av tråden. Hvorfor ikke bare fortsette med den gamle?

Er det virkelig så vanskelig å forstå? Forslaget med ny tråd ble også luftet i god tid før denne ble opprettet, så du har egentlig ikke noe å klage på.

Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please.

Hehe :D Bilen min prøvde virkelig å gjøre motstand da jeg skulle vekke den i morges. Bare såvidt den startet.

Jeg skulle gitt mye for en plass i garasjen. ;)

Hakke noe problemer med kulda jeg... Bilen starter faktisk letter ved -12 grader enn ved +12 :)

Problemet mitt er ikke at bilen ikke starter. Problemet er at dører og ikke minst bensinlokk fryser fast. Jeg må bryte opp bensinlokket med skrutrekkere før jeg kan fylle, og det plager meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Runar din amatør, du må jo smøre dørene med slikt antifrysemiddel som man får kjøpt på bensinstasjonen. Det gjorde jeg og nå fryser ikke døra fast mer. Og ikke fyll bensin med mindre du har kjørt et stykke og bilen er varm. Da er ikke bensinlokket frossent.

Noe mer du lurer på? ;)

Irriterer meg at her er det ikke vann! skal på jobb om 2 timer, og jeg må ha dusjet før den tid. Vannnet burde komme tilbake pronto! :mad:

Lenke til kommentar

Og ikke fyll bensin med mindre du har kjørt et stykke og bilen er varm. Da er ikke bensinlokket frossent.

Det er litt vanskelig når man står på bensinstasjonen med nesten tom tank og lokket ikke vil åpne seg. Men takk for tipsene! Det med dørene var jeg klar over, men er bare for lat til å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...