cowboy bob Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Battlefield Irriterer meg over at dagen gikk så altfor raskt. Nå er det leggetid allerede For en halvtime siden. Jaja. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Halo Camper selv, men blir flyyynings hver gang jeg blir drept av en camper. Det er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Camping er jo ærlig nok. (Tar forresten ut alle campere med det samme jeg merker at de faktisk camper, så slipper de å ødelegge runden for meg og andre). Men tubere irriterer. Det er jo også et dårlig våpen (når du bommer) så det kunne bare vært kuttet ut. Men cheatere, jeg har ikke ord. Føler nesten for å kreve erstatning for pengene jeg har betalt for spillet. Ja, det har jeg forresten. Savner BF2. No wiechles servere der alle spammet granater. Artillery helt ut av det blå. Ikke noe jævla "killcam" eller "your killer" som avslører. Og ikke minst en langt dårligere UAV. Og ikke noen idiotiske "perks". Blir BF3 (når det kommer i 2020) dårlig så gir jeg opp fps. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Når jeg søkte etter en bestemt pianist på Youtube fikk jeg bare en haug med Bieber videoer. FFFUUUUUUU- Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 At norge er et av de rikeste landene men også dyrest!!! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 At norge er et av de rikeste landene men også dyrest!!! Jo, men så har vi også ganske stor kjøpekraft. Irriterer meg over realityprogrammer der deltakerne STEMMES ut/inn/på på en eller annen måte. Hvorfor kan det ikke bare være kun konkurranser som avgjør slik at den BESTE faktisk vinner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fordi folk ikke vil ha den beste, men den mest populære blant fjortisene og gamlingene som bruker penger på å stemme? Uansett, jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har vært så dum de siste 9 årene og ikke fulgt bedre med / gjort det jeg skulle på skolen. Nå er jeg inne i mitt fjerde år av en treårig bachelorgrad, mangler fortsatt fem studiepoeng og er skeptisk til om dette går i det hele tatt. Og alt jeg gjør, er å whine om det. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fordi folk ikke vil ha den beste, men den mest populære blant fjortisene og gamlingene som bruker penger på å stemme? Hvis vi bytter ut folk med TV-kanaler så blir det logikk av det. Det irriterer likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Folk ... TV-kanaler. Det går for det samme, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Minner meg på et program jeg så på svensk tv4. "Svergies verste bilfører", hvor den beste ble sendt hjem, og man satt igjen med den verste til slutt! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hva heter det? Må jeg nesten ta turen innom torrent trackers. :!: EDIT: Må forøvrig legge til at jeg irriterer meg grønn over scriptkiddies som tror de kan data. Endret 23. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Det irriterer meg at dette er "v.2" av tråden. Hvorfor ikke bare fortsette med den gamle? Er det virkelig så vanskelig å forstå? Forslaget med ny tråd ble også luftet i god tid før denne ble opprettet, så du har egentlig ikke noe å klage på. Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Irriterer meg at jeg aldri kommer meg til en jernvare handel for å få kjøpt skruer og muttere til prosjektet mitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please. Hehe Bilen min prøvde virkelig å gjøre motstand da jeg skulle vekke den i morges. Bare såvidt den startet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please. Hakke noe problemer med kulda jeg... Bilen starter faktisk letter ved -12 grader enn ved +12 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please. Hehe Bilen min prøvde virkelig å gjøre motstand da jeg skulle vekke den i morges. Bare såvidt den startet. Jeg skulle gitt mye for en plass i garasjen. Hakke noe problemer med kulda jeg... Bilen starter faktisk letter ved -12 grader enn ved +12 Problemet mitt er ikke at bilen ikke starter. Problemet er at dører og ikke minst bensinlokk fryser fast. Jeg må bryte opp bensinlokket med skrutrekkere før jeg kan fylle, og det plager meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg irriterer meg over kulden og det den gjør med bilen min. Greit nok at dørene sitter fast, men bensinlokket? Please. Hurrharrharrharr 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Runar din amatør, du må jo smøre dørene med slikt antifrysemiddel som man får kjøpt på bensinstasjonen. Det gjorde jeg og nå fryser ikke døra fast mer. Og ikke fyll bensin med mindre du har kjørt et stykke og bilen er varm. Da er ikke bensinlokket frossent. Noe mer du lurer på? Irriterer meg at her er det ikke vann! skal på jobb om 2 timer, og jeg må ha dusjet før den tid. Vannnet burde komme tilbake pronto! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Og ikke fyll bensin med mindre du har kjørt et stykke og bilen er varm. Da er ikke bensinlokket frossent. Det er litt vanskelig når man står på bensinstasjonen med nesten tom tank og lokket ikke vil åpne seg. Men takk for tipsene! Det med dørene var jeg klar over, men er bare for lat til å prøve. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Håpløse NAV kurs irriterer over alle grenser. Hva har skjedd med reelle yrkesrettede forsøk på å få folk i arbeid? Er det egentlige poenget at folk skal skremmes til å finne seg jobb uansett hvor få jobber som finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå