Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midnattsol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. Passer meg best mentalt.

(Det er fyfy å begynne en setning med 'og')Og fyi, (Bruk semikolon, ikke komma) den gang da, hver gang når.

Midnattssol er irriterende når man prøver å sove. Jeg hadde rommet mitt lyst opp hele natten, og det er derfor jeg synes at det er grusomt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Kan ikke starte Steam i frakoblet modus; det er en feil med nettverkstilkoblingen"

HVA I HELVETE!!

Uhm, først må du ha nett, så mens du har nett må du gå i offline modus, så kan du starte steam i offlinemodus, med mindre du går online engang før du skal starte i offline modus, jaja iknow sucks men bare å gjøre det..

Så dersom jeg ønsker å bruke Steam uten å være koblet til nettet så må jeg være koblet til nettet?

Lenke til kommentar

PicBadges på Facebook.

"Ja takk! Jeg vil gjerne resize profilbildet mitt til den banebrytende oppløsningen på 50x50 pixler i laveste jpg-kvalitet, samt putte en logo nede i hjørnet som skal symbolisere noe jeg driver med, men som alle egentlig har visst fra før av."

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rånere klokken 03:00 på ukedager..

Aldri skjønt den der. Først bruker de mange penger på å style bilen og alt der for at folk skal se dem, så råner de midt på natten på ukedager når det ikke er folk ute? WTF? :p

Det er kult å være lenge oppe vettu!!!!

Og de skal bare vise seg frem til de neddopa, oversminka, blonde dumme jentene de kjører rundt med 24/7 uansett :)

Enda bedre er det at de hører på hands-up og fidget house :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Midnatt<s>sol er digg. Men akkurat nå vil jeg ha mørke. <Framentert> Passer meg best mentalt.

(Det er fyfy å begynne en setning med 'og')Og fyi, (Bruk semikolon, ikke komma) den gang da, hver gang når.

Midnattssol er irriterende når man prøver å sove. Jeg hadde rommet mitt lyst opp hele natten, og det er derfor jeg synes at det er grusomt.

Sorte rullegardiner eliminerer det problemet.

Lenke til kommentar

Sorte rullegardiner eliminerer det problemet.

Det er ikke så lett nå man leier en hybel. Det endte omsider opp med at jeg hengte en haug av tepper og lakener over det store vinduet jeg hadde.

Heldigvis så var jeg ikke så lenge i midnattssolen da jeg flyttet sørover igjen i begynnelsen av juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...