Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå et jeg drittlei av at telefonen min prøver å rette på det jeg skriver, så det blir feil.

Jeg skulle skrive noe vitenskaplig i en tråd om vitenskaplig utvikling.

Jeg skulle skrive "Nød lærer naken kvinne å spinne"

Mobilen skrev "Nød lærer kloden å spinne"

Når jeg skal gå tilbake og rette et ord som ble feil, er det klin umulig å få merket riktig sted for å endre eller legge til ett ord.

Norsk stemme gjenkjenning finnes ennå ikke, og dessuten er det flaut å snakke til mobilen i full offentlighet.

Jeg trenger ennå telepatisk mobil som leser hjernebølger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette:

post-131886-0-64886500-1334042907_thumb.jpg

Om det finnes en satan så er det denne forbanna fuglen. De starter med den infernalske skrikinga som skjærer gjennom sjelen din, inn i ditt innerste inne og antenner ett hat som er så sterkt at du kunne revet hodet av faenskapet i rent raseri og brukt kroppen til å slå i hjel resten av de forbanna utyskene. Uheldigvis så har jeg ikke lov til å lade hagla og skyte de midt i byen, men fy eff det er ikke langt unna at jeg gjør det ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Man skal da for faen ikke forgifte noen dyr. Skam deg som foreslår noe sånt. Jeg blir sur.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Man skal da for faen ikke forgifte noen dyr. Skam deg som foreslår noe sånt. Jeg blir sur.

Det er selvsagt feil å forgifte dyr, men kan godt forstå at det frister.

Jeg har aldri vært plaget med måker. Er uansett ikke lov å bruke forgiftning.

Drittunger hele gjengen :D

Fugleskremsel er nok bedre ja. Men man kan uansett ikke skyte med hagle midt i en by (ifht jakttid).

Lenke til kommentar

Har ikke satt meg inn i problematikken rundt rottegift. Det var heldigvis ikke jeg som la ut rottegiften men bestefaren min, som er av en eldre skole, men han fikk selvfølgelig ingen høy stjerne i nabolaget etter det. Det ble ikke noe bedre av at han tidligere hadde skutt en annen hund i nabolaget med hagle, og en katt med håndpistol. (Og ja, alt dette har gode forklaringer.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...