Lami Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jævla feiebiler om natta. Kommer flere ganger i uken. Jævla motorvei. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå et jeg drittlei av at telefonen min prøver å rette på det jeg skriver, så det blir feil. Jeg skulle skrive noe vitenskaplig i en tråd om vitenskaplig utvikling. Jeg skulle skrive "Nød lærer naken kvinne å spinne" Mobilen skrev "Nød lærer kloden å spinne" Når jeg skal gå tilbake og rette et ord som ble feil, er det klin umulig å få merket riktig sted for å endre eller legge til ett ord. Norsk stemme gjenkjenning finnes ennå ikke, og dessuten er det flaut å snakke til mobilen i full offentlighet. Jeg trenger ennå telepatisk mobil som leser hjernebølger. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Derfor jorda snurrer rundt sin egen akse, ja! Telefonen din er jo bare smart xD Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg trenger ennå telepatisk mobil som leser hjernebølger. Det er bare skummelt. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vet ikke hvorfor men noe av det mest idiotiske jeg ser er når folk på nett og gjerne facebook skriver "sov godt" om noen som har dødd, Er det noe galt med hvil i fred liksom? Lenke til kommentar
SARAHa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nå et jeg drittlei av at telefonen min prøver å rette på det jeg skriver, så det blir feil. Du vet du kan skru av autocorrect ikkesant? Slutt å klag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette: Om det finnes en satan så er det denne forbanna fuglen. De starter med den infernalske skrikinga som skjærer gjennom sjelen din, inn i ditt innerste inne og antenner ett hat som er så sterkt at du kunne revet hodet av faenskapet i rent raseri og brukt kroppen til å slå i hjel resten av de forbanna utyskene. Uheldigvis så har jeg ikke lov til å lade hagla og skyte de midt i byen, men fy eff det er ikke langt unna at jeg gjør det ... 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Hva med å forgifte noe brød eller fiskeslo og legge oppå taket av huset? (ikke på gata mtp hunder og katter, obv) Edit: Ellers helt enig. Endret 10. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Man skal da for faen ikke forgifte noen dyr. Skam deg som foreslår noe sånt. Jeg blir sur. Endret 10. april 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er selvsagt feil å forgifte dyr, men kan godt forstå at det frister. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Måker er skadedyr og kan drepes utenfor hekketiden. Videre kan man kjøpe en faux-måke som man henger opp for å skremme vekk måker. Irriterer meg at jeg må ut 520,- til medisiner, og at frikortbeløpet har økt til 1980,-. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har aldri vært plaget med måker. Er uansett ikke lov å bruke forgiftning. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 påsken irriterer meg.... kan den ikke holde seg til noen faste datoer slik som andre "høytider"... Hahaha...skjærtorsdag på fredag og slikt. Blir bra det. Fordelen er selvfølgelig at hele påska eventuelt vil være på ukedager. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Man skal da for faen ikke forgifte noen dyr. Skam deg som foreslår noe sånt. Jeg blir sur. Det er selvsagt feil å forgifte dyr, men kan godt forstå at det frister. Jeg har aldri vært plaget med måker. Er uansett ikke lov å bruke forgiftning. Drittunger hele gjengen Fugleskremsel er nok bedre ja. Men man kan uansett ikke skyte med hagle midt i en by (ifht jakttid). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skal gi deg drittunge jeg, du din lille hynjævel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ingen kaller meg drittunge uten at det blir konsekvenser. Hoh! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Husker vi la ut rottegift for å ta noen rotter i garasjen. Ble kvitt både rottene og to nabobikkjer. Moralen er; ikke la bikkjene dine fly fritt rundt i nabolaget. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 to nabobikkjer. Moralen er; ikke la bikkjene dine fly fritt rundt i nabolaget. Hahaha. Uff! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg synes det er helt latterlig at rottegift er tillatt, og like latterlig at folk bruker det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har ikke satt meg inn i problematikken rundt rottegift. Det var heldigvis ikke jeg som la ut rottegiften men bestefaren min, som er av en eldre skole, men han fikk selvfølgelig ingen høy stjerne i nabolaget etter det. Det ble ikke noe bedre av at han tidligere hadde skutt en annen hund i nabolaget med hagle, og en katt med håndpistol. (Og ja, alt dette har gode forklaringer.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå