Betenkt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 At jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal studere datateknikk eller informatikk neste år. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg drikker, drikker, drikker, pisser, pisser, drikker, pisser, pisser, drikker, drikker og pisser. Jeg må lære å stoppe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg drikker, drikker, drikker, pisser, pisser, drikker, pisser, pisser, drikker, drikker og pisser. Jeg må lære å stoppe. Om du stopper å pisse, vil du etterhvert få litt problemer. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg drikker, drikker, drikker, pisser, pisser, drikker, pisser, pisser, drikker, drikker og pisser. Jeg må lære å stoppe. Om du stopper å pisse, vil du etterhvert få litt problemer. Men om jeg kutter ned på drikkingen, så får jeg et mindre problem. Du har diabetes. Absolutt! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ålreit å skremme folk, Dragen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Men om jeg kutter ned på drikkingen, så får jeg et mindre problem. Kanskje lurt, det. Det som irriterer meg, er når jeg ikke finner alt av info om noen på nettet. Anyways, skål Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kvite kjerringkua i Stratos-reklamen. Har du lagt merke til at "Mannekua" i reklamen, som egentlig skulle vært en okse, har jur? Lenke til kommentar
SARAHa Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Å bli drept i Skyrim fordi du ved et uhell drepte en jævla kylling 3 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ingenting irriterer meg mer her i verden enn å se Charter-Svein på tv.... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Å bli drept i Skyrim fordi du ved et uhell drepte en jævla kylling know that feel bro hehehe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ingenting irriterer meg mer her i verden enn å se Charter-Svein på tv.... Charter-Svein er jo bare kos Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ingenting irriterer meg mer her i verden enn å se Charter-Svein på tv.... Charter-Svein er jo bare kos Hver sin smak Lenke til kommentar
SARAHa Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Å bli drept i Skyrim fordi du ved et uhell drepte en jævla kylling know that feel bro hehehe Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dette: Begge disse 2 så veldig irriterende ut.... Håper da dog at mitt yngste søskenbarn ikke leser dette for da ligger jeg vel tynt an..... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Må opp tidlig i morgen, men jeg er ikke trøtt, så jeg får ikke sove Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 påsken irriterer meg.... kan den ikke holde seg til noen faste datoer slik som andre "høytider"... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Begge disse 2 så veldig irriterende ut.... Ikkje kødd med 2pac, då får du med meg å gjere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 http://www.wired.com/threatlevel/2012/03/ff_nsadatacenter/all/1 Fremtidens dystopia er tydligvis 15 år i fremtiden istedenfor 40 år, som var det jeg trodde før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå