Need44speed Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 At man har bodd der ett år sier fint lite. Da blir du kjent med den plassen og folkene der, men skal du bli kjent med selve landet må du nok reise rundt omkring. Det blir som å dra til Finnmark og bo der ett år, og så si du kjenner Norge. Kjøpe sex av fjortenåringer med kontantkort, slakte rein med kniv, brenne hjemme, kjøre skuter ulovlig og snylte på staten? Hah, de kan da stjele hjemmebrenten hos naboen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. Utdyp! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. Noen folk er elendige med rettskriving. 2 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. Noen folk er elendige med rettskriving. Jeg føler meg truffet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg tenker på de som svarer sent, eller de som bare skriver smilyer og aldri ord. Kommer ikke på noe mer nå faktisk. noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. Noen folk er elendige med rettskriving. utdyp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har en sterk tendens til å irritere meg over fulle folk når jeg er edru. Jeg må virkelig være en irriterende person når jeg selv er beruset. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg føler meg truffet. Ja, det må du bli vant til. noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. utdyp! Markert nok? inb4 "Du skriver feil du også" Endret 8. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg føler meg truffet. Ja, det må du bli vant til. noen folk er helt elendige på chatting over facebook, skype og liknende. utdyp! Markert nok? liknende trodde jeg var lov. ja greit jeg slurver litt her og der, men jeg er ikke elendig på rettskriving. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Inb4 står for? -.- Kan si lignende/liknende. Endret 8. april 2012 av Lami Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Inb4 står for? -.- Kan si lignende/liknende. Search it up, Brotha. Search it up! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) In before. Edit: http://lmgtfy.com/?q=inb4 Endret 9. april 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Duden på facebook som heter diggy simons irriterer meg. 3 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Respektløse individer irriterer meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Inb4 står for? -.- Uforventet spørsmål, da dette har vært vidt brukt på nettet i flere år. In before. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Naboskrullingen som driver og sliper på metall rett utenfor vinduet her. Har mye lyst til til å gå ned og kjefte ham ut, det er tross alt hellig i dag og håpte på -litt- fred før det er tilbake til jobb i morgen. Endret 9. april 2012 av Smirnoff Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Er det bare jeg som føler at media demper Breivik når han fremstilles i nyhetene? Jeg sier ikke at jeg støtter han eller ideologien hans på noen måte, men jeg føler at alle kortene må på bordet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Aaaaaaaargh. Nå er jeg jævlig lei av bilder av oreokaker og bilder med hipsterfilter på Facebook! Endret 9. april 2012 av Tsjuden 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kvite kjerringkua i Stratos-reklamen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg er født inn i feil familie. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå