Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"du ser trøtt ut"

herregud, hvorfor sier folk sånt?

Haha, får den selv HELE TIDEN. Selv hvor mye jeg smiler, ler og danser rundt. "Åh du ser så sliten ut", "Så trøtt du ser ut da" "Nå må du våkne litt..."

Tror kanskje jeg bare ser helt slapp ut i trynet.

Lenke til kommentar

"du ser trøtt ut"

Haha, får den selv HELE TIDEN. Selv hvor mye jeg smiler, ler og danser rundt. "Åh du ser så sliten ut", "Så trøtt du ser ut da" "Nå må du våkne litt..."

Ingenting blir verre enn han som lurte på om strekkmerka mine var knivkutt. KNIVKUTT.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

"du ser trøtt ut"

Haha, jeg og. Har funnet ut at det bare er best å si takk. Da kan folk bli litt satt ut eller noe.

Lenke til kommentar

Bilder på facebook hvor det står "Stop scrolling! This man gave his face for your country. He deserves a like."

Selv tenker jeg bare at han drepte noen foreldre, om ikke barn, i Afghanistan og slett ikke har kjempet for USA på noen som helt måte. Under bildet står det gjerne "God bless him for fighting for our freedom" etcetc.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du vet ikke stort om USA, du. Norge er et knøttlite land med fem millioner innbyggere, og det er veldig mye variasjon mellom folk her. Vi har alt fra sterkt kristne til sterkt muslimske til alt mulig i mellom. USA har over tre hundre millioner innbyggere, men likevel er det mange her som ikke skjønner at folk der borte er minst like varierte som oss. Det er ikke en nasjon utelukkende bestående av kristenfanatikere.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Bilder på facebook hvor det står "Stop scrolling! This man gave his face for your country. He deserves a like."

Selv tenker jeg bare at han drepte noen foreldre, om ikke barn, i Afghanistan og slett ikke har kjempet for USA på noen som helt måte. Under bildet står det gjerne "God bless him for fighting for our freedom" etcetc.

Du er i overkant pessimistisk. Når noen blir sendt ut i krig, så blir de sendt på vegne av landet, og man må ikke redde verden før man har vært ute i krig.

Jeg vet det er populært å hate alt som skjer på Facebook ...

Vet ikke stort om USA du.

På dollaren står det "In god we trust", over det hvite hus. Sier litt.

... Og USA.

Lenke til kommentar

Du vet ikke stort om USA, du. Norge er et knøttlite land med fem millioner innbyggere, og det er veldig mye variasjon mellom folk her. Vi har alt fra sterkt kristne til sterkt muslimske til alt mulig i mellom. USA har over tre hundre innbyggere, men likevel er det mange her som ikke skjønner at folk der borte er minst like varierte som oss. Det er ikke en nasjon utelukkende bestående av kristenfanatikere.

Lo litt av denne.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jævla tyttebærpoliti på Inferno Festivalen... Ingen som mokka når jeg gikk inn fordi jeg hadde Crew/Artist pass, men når jeg satt backstage kommer de å spør og graver om hvor gammel jeg er. Etter en lang preken om ditt og datt om en eller annen person som heter Anne som styrer hele dritten så får jeg lov å bli hvis jeg holder meg backstage... Hva faen...?

Lenke til kommentar

At man har bodd der ett år sier fint lite. Da blir du kjent med den plassen og folkene der, men skal du bli kjent med selve landet må du nok reise rundt omkring. Det blir som å dra til Finnmark og bo der ett år, og så si du kjenner Norge. :p

Faktisk er det mer som å si at man har vært i Skandinavia og kjenner Norge. Du må huske at USA er et veldig stort land med mange innbyggere og mye kulturforskjell.

Lenke til kommentar

At man har bodd der ett år sier fint lite. Da blir du kjent med den plassen og folkene der, men skal du bli kjent med selve landet må du nok reise rundt omkring. Det blir som å dra til Finnmark og bo der ett år, og så si du kjenner Norge. :p

Kjøpe sex av fjortenåringer med kontantkort, slakte rein med kniv, brenne hjemme, kjøre skuter ulovlig og snylte på staten? :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...