Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at dette er "v.2" av tråden. Hvorfor ikke bare fortsette med den gamle?

Yuck.

Fordi i henhold til reglene i den gamle tråden hadde dette innlegget vært off-topic.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XD

xD x) xd XZSXDSDXDEDXDDXXX=X===X==))))((X)))XXX((X(

På den mer saklige siden:

Irriterer meg blodig at skolen har ødelagt meg psykologisk. Når jeg sitter hjemme så har jeg absolutt ikke lyst til å gjøre en eneste ting, jeg bare surfer her inne imens jeg venter på at jeg skal på skolen.

Ikke nok med det, men skoledagen min varer fra soloppgang til solnedgang, så jeg får ikke sett noe til sollys.

Ikke minst varer enkelte dager til 17:15.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Atter en mandags morgen ødelagt. Denne gangen bestemte Cominor/Tromsbuss seg for å ikke sende busser i det hele tatt. Sto i et kvarter inkludert spaserturen opp til busstoppet og venta på bussen i kulden, og begynte til slutt å undre meg om den faktisk hadde kjørt fire-fem minutter før den skulle. Fikk heldigvis skyss til skolen, men det var såvidt jeg rakk timen. Men det var en hel by av slitere som ikke kom seg på jobb og skole tidsnok idag på grunn av dette rotet. Kunne høre fra en klassekamerat som tar samme buss som meg at han og rundt 30 andre måtte vente på tre busser før det endelig kom noe.

Det er heldigvis ikke noe som skjer ofte, men det er fortsatt en svært, svært stygg feil av et selskap som skal tilby kollektivtransport i byen. Talentløst.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Irriterer meg blodig at skolen har ødelagt meg psykologisk. Når jeg sitter hjemme så har jeg absolutt ikke lyst til å gjøre en eneste ting, jeg bare surfer her inne imens jeg venter på at jeg skal på skolen.

Skal jeg være helt ærlig med deg Gavekort, har jeg litt samme problemet, kanskje ikke like mye problem her som for deg, jeg vet ikke helt om det.

Det at jeg har insovningsforstyrrelser hjelper jo selvfølgelig ikke, siden jeg alltid ender opp med å sove på skolen og halve dagen hjemme. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner. Hva lages de av? Platina, gull og juveler?
Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta!

Jepp, det kan bekreftes. Vil ikke reklamere, men visse merker er ekstremt bra og har ikke minst veldig god service. Vi snakker gratis reperasjon av flere år gamle plagg. Så skal man kjøpe slike klær; skall/dun-jakker og bukser, så kjøp dyrt. Kjøp heller billige sokker og andre klær. Det er ikke så nøye, så lenge du ikke er en hipsteridiot da.

At alt av videoer på youtube har lagget siste dagene, selv om linjen måles til 100 mbit

Har også opplevd det. Tror rett og slett de ikke har kalkulert med så mye trafikk. Nettsida har jo hatt en enorm økning på kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...