Kaymeerah Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Irriterer meg at jeg klarte å snu døgnet enda en gang. Gjør som oftest det når jeg prøver å reversere tilbake til normal døgnrytme. Slik som i går måtte jeg døgne for å komme meg inn i døgnrytme. 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Å ligge våken i senga om natten, og nesten ikke klare å holde øynene oppe på arbeid / skolen / fritiden. Folk som tapper en usannsynlig rytme med fingrene når de har på headset, for å vise at de har musikalske evner. Personer som påpeker når du spiser lite av en matrett med tilsynelatende overlegg, i den visshet at du ikke er særlig glad i retten og bare spiser for å være høflig. Dramaskrik ved pakking til hytteferie når man kjører bil til destinasjonen. At det er viktig å stå opp halv 8 og skyndte seg for å ikke miste tid, men kvelden derpå ikke ha noe å gjøre grunnet mangel på internett og annet media. Eldre som tror at visdom kommer med alder, og blander seg inn i arbeidet til profesjonelle og er i overkant engasjerte med å vise hva de kan. Skryting. Er et offer for dette selv. Jeg slår av skrøner, glemmer dem, og ser ut som et fjols når temaet blir nevnt og historien min har blitt en helt annen. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At jeg sitter på skolen til denne tiden hver tirsdag og onsdag. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At ovnen min har funnet ut at den bare skal slå seg av hele tiden. Så nå sitter jeg her og fryser. Slår den på, og den er på ei stund, men så går den av. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er litt småirriterende å se folk gå med dunjakker i regnvær. Lykke til. Dunjakka mi er vanntett 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Men det ser dumt ut med dunjakke på høsten, så det hjelper lite at den er vanntett. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Men det ser dumt ut med dunjakke på høsten, så det hjelper lite at den er vanntett. Det ser dumt ut med dunjakke uansett så lenge stripa holder seg over 0 grader 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Enig, det er derfor jeg har problem nå, om morran er det -5, om dagen er det +10. 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dunjakker ser generelt sett dumt ut. Dagslinsene mine irriterer meg. Jeg vil ha månedslinser 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg blir så trøtt hvis jeg sitter under et teppe og leser tegneserier. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Irriterer med at det er så mange hjemme nå. Vil ha fred. Dunjakker ser generelt sett dumt ut. Dagslinsene mine irriterer meg. Jeg vil ha månedslinser Kjøp døgnlinser, er det jeg har, som er mye bedre. Har de på i 30 dager, uten å ta de av i det hele tatt, så kaster jeg de og tar på nye hver måned. Endret 18. oktober 2010 av FrihetensRegn 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At de ikke selger husleiekontrakter på Ark bokhandel!! Hva i helvete er det som skjer med verden. 2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At de ikke selger husleiekontrakter på Ark bokhandel!! Hva i helvete er det som skjer med verden. du får sikkert bestilt det derfra? vil vel ta et par dager vil jeg tro? 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 De har bestandig hatt standard husleiekontrakter i butikken ffs... skal ta meg en tur i andre bokhandlere i morra. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 døgnrytmen min. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Folk som tror de kan lese løgner eller noe slikt, ved å bare se på øynene til folk. Sånn der: "Se meg i øynene når du sier det!" Hvis de skal se etter noe i øynene til folk som vitner om løgn, så er det blant annet at personen ubevisst unngår øyenkontakt, ser til sidene, eller har for mye øyenkontakt. Men denne faktoren blir jo ødelagt når personen gjøres bevisst på øyenkontakten. Og folk som tror de har en spesiell evne til å lese andre mennesker. Kommer med utsagn som: "Det er så lett å lese andre!" Så har de ikke så mye som åpnet en bok om kroppsspråk en gang. Greit at enkelte mennesker kanskje har større evne til å plukke opp flere signaler, men det trengs fortsatt kunnskap for å forstå signalene. Guh, det er slitsomt når folk mangler selvinnsikt og tror de eier evner som de mest sannsynlig ikke har... Endret 18. oktober 2010 av ikkespisgress 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Plussomaner, bare se på denne siden. Admins, fjern pluss funksjonen den er bare dårlig brukt uansett. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skulle vært en kode som man måtte skrive inn for hver pluss, slik at det ikke er så lett å spamme. Og hva med at de fjerner dette fra offtopic-forumet? Herregud...tregheten lenge leve. TTT som vi sa i Forsvaret. 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gaga-hysteriet. Skulle nesten tro at det var Jesu-oppstandelse. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå