Patrick123 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvem må jeg ligge med for å få litt fuckings påskevær?! Og jeg står fast i kryssordet mitt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fartsbøter er alltid gøy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ikke kjør for fort da. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Som for eksempel hva da? Nei, jeg husker ikke. Men var sånne spørsmål med 3 svar som var heeeelt på bærtur og så var det ett som var mer enn fornuftig nok. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Har brukt 7 tusen på 2 dager @ Hemsedal.. Endret 6. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg husker ett jeg fikk... Hva er vannplaning? -En tankeprosess man må gjennom før man skal kjøre i regnet... 4 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lurer på om jeg ikke har funnet en annen feil her. Skal ikke både den grønne markerte og den nederste være riktige? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Lørdag er hverdag. Ikke på statens trafikkskilt. Bordplate har forøvrig rett. Endret 6. april 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Øverste linje på det aktuelle skiltet angir tid for hverdag untatt lørdag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lørdag er den som står i parantes. Herregud. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det å se 11.000 ble brukt ute i går. Ikkje bra. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Øverste linje på det aktuelle skiltet angir tid for hverdag untatt lørdag. Akkurat, da må jo det nederste alternativet være riktig også. Men uansett, skal vi sette en strek for trafikkdiskusjonen? Skal prøve å passe blodtrykket neste gang Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Feil. Det nederste alternativet påstår at skiltet betyr parkering forbudt mellom 0900 og 1700 på alle hverdager. Lørdag er en hverdag. For lørdag er det et annet tidsrom som gjelder. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Feil. Det nederste alternativet påstår at skiltet betyr parkering forbudt mellom 0900 og 1700 på alle hverdager. Lørdag er en hverdag. For lørdag er det et annet tidsrom som gjelder. 806 Tid Underskiltet angir at hovedskiltet bare gjelder i det eller de tidsrom som er angitt med klokkeslett. Sorte tall gjelder hverdag unntatt lørdag, sorte tall i parentes gjelder lørdag, røde tall gjelder søndag, helligdag og offentlig høytidsdag. http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Trafikkskilt/Underskilt Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det er altså slik å forstå? Du får unskylde meg for jeg er litt trøtt nå, kanskje jeg ikke fungerer helt ordentlig, men jeg skjønner virkelig ikke hva som fortsatt kan være galt. Jeg ser to svar. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Nevermind jeg leste feil Endret 6. april 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 9 - 17 gjelder ikke alle hverdager. Det er til og med angitt en annen tidsramme for lørdag, en av hverdagene. Derfor er det nederste svaralternativet feil. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvorfor gjelder ikke 09-17 i hverdagene når Dragen nettopp hentet fra vegvesenet: 806 Tid Underskiltet angir at hovedskiltet bare gjelder i det eller de tidsrom som er angitt med klokkeslett. Sorte tall gjelder hverdag unntatt lørdag, sorte tall i parentes gjelder lørdag, røde tall gjelder søndag, helligdag og offentlig høytidsdag. http://www.vegvesen....kilt/Underskilt Så står det: sorte tall i parentes gjelder lørdag (altså 09-14). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå