Patrick123 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Eller kanskje han forventer å tilbringe litt tid på knærne? Too much? 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Såfremt du ikke skal feste med "Norske Swingdanseres Landsforbund" så ser jeg ikke hvordan kneet kan være et problem? 1 - Jeg kan ikke kjøre bil, dermed kommer jeg meg ikke noe sted. Bilen min har manuelt gir, og det å clutche med venstrebenet er rimelig smertefullt. 2 - Det å i det hele tatt gå normalt er umulig. Prøv å gå rundt uten å bøye venstrebenet ditt i det hele tatt, så ser du hvordan det er. Kneet er altså låst i ytre stilling, og dermed må jeg gå rundt (og sitte) som om benet mitt var en pinne. Problem? Yeeeee Endret 4. april 2012 av Quote Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 At tiden går så fort, men samtidig så sakte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Såfremt du ikke skal feste med "Norske Swingdanseres Landsforbund" så ser jeg ikke hvordan kneet kan være et problem? 1 - Jeg kan ikke kjøre bil, dermed kommer jeg meg ikke noe sted. Bilen min har manuelt gir, og det å clutche med venstrebenet er rimelig smertefullt. 2 - Det å i det hele tatt gå normalt er umulig. Prøv å gå rundt uten å bøye venstrebenet ditt i det hele tatt, så ser du hvordan det er. Kneet er altså låst i ytre stilling, og dermed må jeg gå rundt (og sitte) som om benet mitt var en pinne. Problem? Yeeeee 1. Kløtsjing er oppskrytt 2. Kryp Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fylla i rullestol kan sikkert være morsomt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 værre enn funnyjunk HAHA Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) værre enn funnyjunk HAHA HAHA SJØLV. Endret 4. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 HAHA HAHA SJØLV. And thus the "NO U" battle begins. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 RAAAAAAAAAAAAAGe, for en FKD up IRC bot, blir kicket for noe jeg skrev for 5min og 1meld siden.. jaja.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Helligdager. Få betalt for å ha fri? Ja takk Jobbe med 100% overtidsbetaling og 100% helligdagstillegg på en dag som er like useless som alle andre dager? Jatakk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 At det er iskaldt i huset fordi termostaten var skrudd av, og når jeg skrudde den på så brukte radiatorene opp alt varmtvannet til å gjøre huset ~0,002'C varmere. Så nå har jeg hverken varme i huset eller varmtvann. Irriterer meg også at jeg skulle laste ned Slackware, men lastet ned feil versjon, så nå må jeg vente på enda noen 4,7GB. Sist men ikke minst så irriterer det meg at jeg ikke kan delta på Opeth/Mastodon-turné i USA. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hahaha, SlackWare ja. Hva får deg til å laste ned det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hahaha, SlackWare ja. Hva får deg til å laste ned det? Ingen spesiell grunn. Jeg har aldri prøvd Slackware, og det høres interessant ut. On-topic: Det er bare en ting som er verre enn prosesser som ikke viser status... Nei vent... Det finnes ingenting verre. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 SlackWare ja, den første Linux-distroen jeg prøvde. Lærte meg å surfe i tekstbasert modus for å finne howtos for å fikse grafikk. Fy, det tok lang tid! Dette var dog på starten av 2000-tallet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Men gidde å laste ned en DVD, da, for så å måtte dra ned oppdateringer på ~500mb+ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Dritt ATI-drivere til Linux. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kuk i rumpa hvis jeg skal ha mer enn en skjerm. To KAN gå, dersom den har samme oppløsning og stilling (høykant/vannrett) som nr 1. Bah. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Inferno festivalens managere irriterer meg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jenter... Frampå og glad i å prate i går. Svarer meg ikke i dag. wtf. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå