Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såfremt du ikke skal feste med "Norske Swingdanseres Landsforbund" så ser jeg ikke hvordan kneet kan være et problem?

1 - Jeg kan ikke kjøre bil, dermed kommer jeg meg ikke noe sted. Bilen min har manuelt gir, og det å clutche med venstrebenet er rimelig smertefullt.

2 - Det å i det hele tatt gå normalt er umulig. Prøv å gå rundt uten å bøye venstrebenet ditt i det hele tatt, så ser du hvordan det er.

Kneet er altså låst i ytre stilling, og dermed må jeg gå rundt (og sitte) som om benet mitt var en pinne. :)

Problem? Yeeeee

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Såfremt du ikke skal feste med "Norske Swingdanseres Landsforbund" så ser jeg ikke hvordan kneet kan være et problem?

1 - Jeg kan ikke kjøre bil, dermed kommer jeg meg ikke noe sted. Bilen min har manuelt gir, og det å clutche med venstrebenet er rimelig smertefullt.

2 - Det å i det hele tatt gå normalt er umulig. Prøv å gå rundt uten å bøye venstrebenet ditt i det hele tatt, så ser du hvordan det er.

Kneet er altså låst i ytre stilling, og dermed må jeg gå rundt (og sitte) som om benet mitt var en pinne. :)

Problem? Yeeeee

1. Kløtsjing er oppskrytt

2. Kryp

Lenke til kommentar

At det er iskaldt i huset fordi termostaten var skrudd av, og når jeg skrudde den på så brukte radiatorene opp alt varmtvannet til å gjøre huset ~0,002'C varmere. Så nå har jeg hverken varme i huset eller varmtvann.

Irriterer meg også at jeg skulle laste ned Slackware, men lastet ned feil versjon, så nå må jeg vente på enda noen 4,7GB.

Sist men ikke minst så irriterer det meg at jeg ikke kan delta på Opeth/Mastodon-turné i USA.

Lenke til kommentar

Hahaha, SlackWare ja. :tease:

Hva får deg til å laste ned det?

Ingen spesiell grunn. Jeg har aldri prøvd Slackware, og det høres interessant ut.

On-topic: Det er bare en ting som er verre enn prosesser som ikke viser status... Nei vent... Det finnes ingenting verre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...