Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iriterer meg noe grusomt at det er mva på alt over 200kr som importeres til norge.

En annen ting som iriterer meg er at det er unntak.

Hvorfor skal en som importerer en bok slippe billigere unna en en som importerer et kamera?

Og det som irriterer meg enda mer er ikke mva-en, men det enorme gebyret FOR å betale som kommer i tilegg.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Fordi?

Fordi VLC ikke klarer å dekode x264 på 1080p uten problemer, feks. visual distortion. Det blir enda verre hvis filen er encodet i 10 bit.

Liker at Media Player Classic har utviklingsstatus som "stalled" når det ser ut som det er dratt ut fra 90-tallet! :D

Uh, burde utvide hva jeg mente: CCCP+MPC-HC.

CCCP liker jeg. Bruker det både til VLC og Windows Media Player (trollface.tiff).

Windows-hat er en del av hverdagen min, selv foreleserene på universitetet klarer seg ikke en dag uten å forklare hvorfor Windows er djevel selv, og hvor mye lettere UNIX-systemer er.

Det er mye enklere. Det er utrolig deilig å gjøre noe i terminalen på ~1 sekund som man bruker 10 sekunder på i Windows.

Når jeg sitter på Windows og skal være produktiv er jeg avhengig av workspaces og mingw.

Jeg er enig, men sett fra en normal persons synsvinkel så vil de helt sikkert foretrekke Windows sitt system. Windows sitt system er ikke noe særlig gale det heller.

Lenke til kommentar

Vil det si at Windows brukere er "normale" og UNIX/OSX brukere er "annerledes"?

Spørs hvordan du bruker de sistnevnte systemene. Slik som Kaymeerah mente det, så er de nok litt annerledes, men det er svært misforstått at UNIX/Linux-systemer trenger å være mer avanserte enn Windows.

Lenke til kommentar

Fra Dagbladet Bil sin Facebook-side: "Sjekk denne über-fete påskebilen!"

ÜBER-FETE!!!??? DERE ER EN FORBANNA AVIS, IKKE EN KVISETE NERD PÅ 14!!!

"Dagens utenriksnyheter: Han derre kisen Gadaffi ble skutt og alle rundt han bare Boom, headshot, lissom! Lulz! Epic fail!"

Endret av Patrick123
  • Liker 3
Lenke til kommentar

jenta : Hei

Gutten : ehhh... Hei

Jenta : Jeg må si deg noe...

Gutten : Hva da ?

Jenta : Jeg liker deg virkelig godt .. Jeg tror jeg holder på å forelske meg i deg

... ... Gutten : Ok ...

Jenta : Hva mener du med "ok" ?

Gutten : Jeg liker deg ikke på den måten..

Jenta : Hvorfor ikke ?

Gutten : Jeg kan ikke fortelle deg det , kanskje en annen gang.

Fra og med den dagen ungikk gutten jenta. Hver gang jenta så gutten spurte hun "Hvorfor ikke?" Og gutten sa bare "Forteller deg senere" Da blei jenta lei..

Jenta : Jeg er lei av dette! Fortell med hvorfor du ikke liker meg!

Gutten : Vil du virkelig vite det ?

Jenta : JA!!

Gutten : Det er fordi du ikke er pen! Hva er poenget med å være sammen med noen som ikke er pen !?

Jenta : Men...Jeg...

Gutten : Bare hold kjeft og la meg være i fred !!

Gutten drar og jenta blir sittende alene å gråte, med sunderknust hjerte. Da ringer telefonen hennes.

Jenta : Hallo ?

Moren : Vennen ? Jeg vil at du skal dra hjem nå, ok ? Jeg kommer hjem fra jobb om noen timer.

Jenta : Okei Mamma.

Moren : Jeg elsker deg !

Jenta : Jeg elsker deg også mamma !

Moren : Hadebra

Jenta : Hade

Jenta begynner å gå hjem , og med en gang hun kommer hjem går hun rett til badet og ser seg selv i speilet

Jenta : Jeg er ikke pen nok...

Hun begynner å jobbe , og vet akkurat hva hun skal. 2 timer senere kommer moren hennes hjem og hører at badevannet renner. Hun går opp å finner gangen oversvømt.

Moren : Vennen ? Går det bra ?

Hun åpner baderomsdøra og ble veldig sjokkert. Hele badekaret var oversvømmet av masse vann, og vannet var rødt. Hun gikk bort for å se va som var oppi og skrek. Der, den lille jenta hennes, lå med kutt over hele fjeset og hendene. Moren gikk et skritt tilbake og skulle til å springe ned får å ringe politiet da hun oppdaget noe. På speilet, en liten papirbit der det sto : "Er jeg pen nok nå?" ...........

kopier om du du synes utsenet ikke teller men personlighet og hjerte gjør. ~♥

The pain...

02.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Helligdager.

Få betalt for å ha fri? Ja takk :)

Irriterer meg at Posten stengte 13 i dag, når jeg kom hjem fra jobb og så at jeg endelig hadde fått hentelapp på to pakker jeg har ventet på i ukesvis. Ikke er de oppe på lørdag heller, må vente helt til tirsdag med å hente de -_-

Lenke til kommentar

Jeg fucket opp kneet mitt i går da jeg spilte fotball. Klarer ikke å bøye det, så jeg må gå rundt som om jeg ikke har et kne på venstrebenet mitt. Det beste er selvsagt at jeg egentlig skulle på en fest jeg har gledet meg til i lange tider, men nå kan jeg selvsagt ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg fucket opp kneet mitt i går da jeg spilte fotball. Klarer ikke å bøye det, så jeg må gå rundt som om jeg ikke har et kne på venstrebenet mitt. Det beste er selvsagt at jeg egentlig skulle på en fest jeg har gledet meg til i lange tider, men nå kan jeg selvsagt ikke det.

Såfremt du ikke skal feste med "Norske Swingdanseres Landsforbund" så ser jeg ikke hvordan kneet kan være et problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...