Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir lettere irritert over hvor ustabil den vinteren her har vært ... Enten er det sol og lettskyet uten snø, eller så er det høljregn uten snø eller så snør det 40 centimeter over natta ... Kan det ikke bestemme seg snart? Har opplevd vårløsning tre ganger bare den siste måneden nå, og i natt kom det ytterlige 20 centimeter med snø ...

Lenke til kommentar

All humor på nettet for tiden...

 

- Le me wakling down le street like a le boss. lelelele

- What society thinks I do, what I do...

- OG HVA POKKER ER VITSEN MED ALLE DISSE "RAGE-FACENE"?! Jeg har sett hundrevis av bilder som egentlig er morsomme, men som blir totalt ødelagt av overdrevent og unødvendig bruk av det som er dårlig humor!

 

Jeg tror jeg er for gammel for Internettene...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har sett over 5000 bilder på artige.no og jeg har dratt på smilebåndet av 40-50 av de, så ikke kom å si at artige er artig...

Hva er problemet ditt? Har du virkelig sett 5000 bilder på en side du ikke liker? If you don't like it, ignore it.

 

Og du vet, det er noe som heter meninger. Jeg har full rett til å si at Artige er morsomt om de mener det.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg må dra og handle. Jeg er ikke akkurat lettskremt, men å kjøre bil i dag i en by er på grensen til galskap. Her snakker vi blinklys etter at de har svingt, full bråstopp i 60-sone på glatt vei uten bremselys (og gjerne med tilhenger det er umulig å se i mørket fordi den ikke har noe som helst lys), rallykjøring inne i parkeringshus for å finne den ene (av 300+ parkeringsplasser...) ledige plassen før noen andre tar den, forbikjøring på høyresiden når jeg står i kø i en travel gate (ja, seriøst) og så videre. Det er et mirakel at jeg ikke har blitt nedkjørt ennå. Jeg kunne jo tatt bussen om det hadde gått noen her, men etter å ha så vidt ha unngått å bli nedkjørt av en buss som brøytet seg frem to ganger vet jeg ikke helt om det er noe bedre. Det er nok ikke uten grunn jeg har prestert å kjøre forbi hele fire biler som sto i en grøft på fire forskjellige steder på de tyve minuttene det tar å kjøre hjem.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...