Need44speed Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 ingen kvinner kler harembukser. ser utrolig dumt ut 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Noen kvinner kler bare ikke rød leppestift. Får dem til å se ut som skumle trollkjerringer. I know, og spesielt morsomt er det når de har klart å søle på tennene uten at de vet det selv. Jeg har alltid trodd det var blod... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 ingen kvinner kler harembukser. ser utrolig dumt ut Det kalles Hammer pants. 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Litt mer serious shit. Er en som åpenbart er deprimert. Vil hjelpe han, men vet ikke hvor jeg skal starte. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 VLC er noe tull uansett. Mplayer2 (Linux) og MPC-HC (Windows) er mye bedre alternativer. Fordi? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) VLC er noe tull uansett. Mplayer2 (Linux) og MPC-HC (Windows) er mye bedre alternativer. Fordi? Derfor! Liker at Media Player Classic har utviklingsstatus som "stalled" når det ser ut som det er dratt ut fra 90-tallet! Endret 2. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 uTorrent har satt ny "dagsrekord" for høyeste nedlastingshastighet i dag - med svimlende 1.1 kB/s. Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Att mattskiva på Canon 5d Mark II sprakk imens jeg brukte det. Er jo pappas kamera til 20 000. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Snø. Det heter snø, for faen. Snø, sne, et fett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 uTorrent har satt ny "dagsrekord" for høyeste nedlastingshastighet i dag - med svimlende 1.1 kB/s. Hold dere fast, den spratt nettopp opp til 2.3 kB/s! Stay tuned, ikke blink, dette kommer til å bli heftig utover kvelden! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 KATTEVENN: Leder Bodil Eikeset i Norsk huskattforening har ingen tro på at parasitten toxoplastma gondii kan forplante seg til menneskers sinn. Javel ja.. Nok en "ekspert" som uttaler seg i media. Kilde Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Message in a Bottle (Sending out an SOS) - lyrics (Sting) Just a castaway An island lost at sea Another lonely day With no one here but me More loneliness Than any man could bear Rescue me before I fall into despair I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle A year has passed since I wrote my note But I should have known this right from the start Only hope can keep me together Love can mend your life But love can break your heart I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle Oh, message in a bottle Message in a bottle Walked out this morning Don't believe what I saw A hundred billion bottles Washed up on the shore Seems I'm not alone at being alone A hundred billion casatways Looking for a home I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle Message in a bottle Message in a bottle Sending out an SOS(24x) Seriøst? Jeg trodde det var hakk i plata når jeg hørte den samme setningen om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om igjen. Du tror den er ille? Hør heller på den "romantiske" sangen Every breath you take. Every breath you take And every move you make Every bond you break, every step you take I'll be watching you Every single day And every word you say Every game you play, every night you stay I'll be watching you Oh, can't you see You belong to me? How my poor heart aches With every step you take Every move you make Every vow you break Every smile you fake, every claim you stake I'll be watching you Since you've gone I've been lost without a trace I dream at night, I can only see your face I look around, but it's you I can't replace I feel so cold, and I long for your embrace I keep crying baby, baby please, Oh, can't you see You belong to me? How my poor heart aches With every step you take Every move you make Every vow you break Every smile you fake, every claim you stake I'll be watching you Every move you make, every step you take I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you I'll be watching you Er dette romantikk? Fyren sier jo rett ut at han "is watching you" døgnet rundt, uansett hva hun gjør, og at hun tilhører ham! Hvordan denne sangen har klart å bli populær vil jeg ikke vite. De burde jo vært politianmeldt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Snø. Det heter snø, for faen. Snø, sne, et fett. Sny. Snü. Snow. Endret 2. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Du må lære deg norsk:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 I'd rather speak/write English. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Sny. Har ikke island 50 forskjellige ord for snø? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jobben har kutta ned i antall timer jeg har tildelt på ruta, fra 6 timer til 4,5. Så nå tjener jeg ikke en dritt, og jeg har ikke tid til en eneste pause fordi jeg må rekke hele ruta på jævlig kort tid. På tide å si opp. Får ikke betalt nok for denne driten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 At youtube foreslår at jeg muligens liker Dag Sørås irriterer meg grundig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå