Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe galt med paypal?

Ja. De stjeler penger og tar saftige prosenter.

Det finnes mange tjenester som er mye bedre.

Desverre er det mange nettbutikker som ikke aksepterer annet, spesielt utenlandske.

De nettbutikkene fortjener ikke mine penger uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror jeg nettop fant ut når søstra mi har mensen :ermm: klarer å gå på en youtube link med fullt volum, muter så fort som mulig, men hun klikker helt, kommer i rommet mitt og kaster en vannflaske på meg (med litt vann i). I tilleg river hun ned donald plakaten på døra mi :(

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe tull med paypal til nå hvertfall.

Ikke for deg nei. Det er fordi du er en forbruker.

For oss som skal ta betalt gjennom Paypal må lide med at de skal ha 3,4% + 2kr, og dette er om de ikke sperrer ned kontoen din for mistanke om svindel og låser pengene du har.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over paypal + ebay også. Greit at det er en praktisk og sikker måte å betale/ta betalt på, men fy flate de er grådige. Hvis du selger noe på ebay, så skal først ebay ha prosentene sine, også når de betaler med paypal så skal de også ha prosenter.

Ganske utrolig med tanke på at ebay eier paypal, så de tar seg dobbelt betalt.

Men, alternativene er så rævva, at man må nesten bare finne seg i det.

Lenke til kommentar

For oss som skal ta betalt gjennom Paypal må lide med at de skal ha 3,4% + 2kr, og dette er om de ikke sperrer ned kontoen din for mistanke om svindel og låser pengene du har.

Javel, hvordan kan da disse i Kina/Japan/Hong Kong/gulingland tjene på å selge noe til 5 kr med gratis frakt?

Lenke til kommentar

Den tomme kjensla etter ein har lest ferdig ei bok, sett alle filmane i ein trilogi eller fullført eit engasjerande spel.

Denne gongen var det Mass Effect 3. Slutten var ikkje så dårleg som alle skal ha det til, men eg blei forlatt med fleire spørsmål enn svar.

Eg kan ikkje sjå for meg korleis det blir å lese ferdig A Song of Ice and Fire.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser den, de må vel få råd til fine biler og store hus på en måte de også stakkars.
Lenke til kommentar

Dagens gamere....

Punkt 1: De klarer ikke spille cheatefri eller bruke noobguns

Punkt 2: Tabletgaming er ikke gaming

Punkt 3: Støtter kun de "største"

Punkt 4: De snakker stygt om ting de ikke har peiling på!

Punkt 5: De hater gamere som liker Sony

Punkt 6: De klarer ikke unngå å spille COD online selvom de har flere bedre spill der ute.

Punkt 7: Gamere som har skremt meg vekk fra en konsoll jeg likte dritgodt, men liker den ikke mer.

Punkt 8: 85% er i basen i USA som Apple og MS eier. Snakker dritt om alt og annet.

Har vært et topic i mitt hode fryktelig lenge, tråkker vel på noen tær, men bryr meg ikke fordi det er mitt syn på dagens gamere!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Punkt 1: De klarer ikke spille cheatefri eller bruke noobguns

Klarer det helt fint

Punkt 2: Tabletgaming er ikke gaming

True, det et simpelt tidsfordriv

Punkt 3: Støtter kun de "største"

Nope, holder meg ofte unna det aller største, eller er skeptisk og finner ut om det er verdt å prøve.

Punkt 4: De snakker stygt om ting de ikke har peiling på!

Holder meg så objektiv som jeg kan, men et snev av meninger.

Punkt 5: De hater gamere som liker Sony

Ikke jeg, hvis du er en fanboy har jeg noe i mot det bare pga fanboy, men dette gjelder alt.

Punkt 6: De klarer ikke unngå å spille COD online selvom de har flere bedre spill der ute.

Idioter.

Punkt 7: Gamere som har skremt meg vekk fra en konsoll jeg likte dritgodt, men liker den ikke mer.

Har gått over til PC. Konsoll brukes kun til spill som ikke kommer på PC.

Punkt 8: 85% er i basen i USA som Apple og MS eier. Snakker dritt om alt og annet.

Amerikanere er ikke kjente for å være smarte uansett...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...