Gjest Bruker-189621 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 irriterer meg at ingen vet hvem jeg leter etter er. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 jævla hore tollvesen!! skal ha 1000 kr i tax for å ha ipad til norge fra usa!! ARGH!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 irriterer meg at ingen vet hvem jeg leter etter er. Hvem leter du etter da? 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Klarte å forsove meg i dag. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner. Hva lages de av? Platina, gull og juveler? Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta! Hehe nei! vet ikke om noe husket Etnies sheckler skoene? 1299kr , 1 mnd, hull igjennom skoene og selve skinnet hadde sprekt og skumgummi kunne plukes ut! dc genser 999 kr. sømmene revnet etter 5-6 måneder.. omfg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 jævla hore tollvesen!! skal ha 1000 kr i tax for å ha ipad til norge fra usa!! ARGH!! Jeg irriterer meg litt over personer som irriterer seg over feile "ting". De rette personene du skal irritere deg over er politikerne som har bestemt dette, og DE irriterer jeg meg også over. Masse jabb og blabb men ingen handling! De må jo kunne løfte 300KG med munnen sin så jævla mye dritt de prater. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg over at tiden går for fort! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sånt holdt jeg (mindre seriøst) på med i 1993 - velkommen etter. Jeg tror Komplett gir en lang faen. Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sånt holdt jeg (mindre seriøst) på med i 1993 - velkommen etter. Jeg tror Komplett gir en lang faen. Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?! Er det det eneste du kan - være sur? 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sånt holdt jeg (mindre seriøst) på med i 1993 - velkommen etter. Jeg tror Komplett gir en lang faen. Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?! Er det det eneste du kan - være sur? dette er sinnatråd Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jeg tror Komplett gir en lang faen. Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?! Off topic irriterer. Edit: Jeg la til et punktum på slutten av ordet "irriterer" -etter den siste "r"-en i irriterer. Det ble da en skikkelig setning. Nå er jeg ferdig. Endret 22. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner. Hva lages de av? Platina, gull og juveler? Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta! Hehe nei! vet ikke om noe husket Etnies sheckler skoene? 1299kr , 1 mnd, hull igjennom skoene og selve skinnet hadde sprekt og skumgummi kunne plukes ut! dc genser 999 kr. sømmene revnet etter 5-6 måneder.. omfg Nå er det vel strengt talt snakk om ordentlige utejakker, ikke dyre fjortissmerker Så skjønner ikke hvorfor du blander deg. Jeg snakker om Bergans og Norrønna og slike merker. DET er kvalitet det! 4 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tror Komplett gir en lang faen. Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?! Off topic irriterer. Sutring irriterer Edit: Jeg la til et punktum på slutten av ordet "irriterer" -etter den siste "r"-en i irriterer. Det ble da en skikkelig setning. Nå er jeg ferdig. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Får faen ikke spise av mitt eget brød før mamma skal begynne å tyte om alt mulig slags dritt. Attpåtil at en gammel sutrekjerring nærmest penetrerte meg bakfra med handlevognen på butikken tidligere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har faktisk litt sansen for WarpX jeg. Morsomt å se alle få en skikkelig klask i trynet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 :!: Jeg også.. Skal innrømme at begge deler var for å framprovosere et fint lite svar Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det irriterer meg noe, men ikke grenseløst, å få en kommentar om jeg er lat når jeg velger å gjøre en arbeidsoppgave ved smart arbeid i stedet for hardt arbeid. Jeg halverte tiden, og bruke rundt 1/4 av kreftene, for så å få kommentaren "er du lat i dag lars?". Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen ass...fikk 2/1 på norskoppgaven Jaja, bra den ikke telte Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det irriterer meg at dette er "v.2" av tråden. Hvorfor ikke bare fortsette med den gamle? Yuck. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå