Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner.

Hva lages de av? Platina, gull og juveler?

Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta!

Hehe nei! vet ikke om noe husket Etnies sheckler skoene? 1299kr , 1 mnd, hull igjennom skoene og selve skinnet hadde sprekt og skumgummi kunne plukes ut!

dc genser 999 kr. sømmene revnet etter 5-6 måneder.. omfg

Lenke til kommentar

jævla hore tollvesen!! skal ha 1000 kr i tax for å ha ipad til norge fra usa!! ARGH!!

Jeg irriterer meg litt over personer som irriterer seg over feile "ting". De rette personene du skal irritere deg over er politikerne som har bestemt dette, og DE irriterer jeg meg også over. Masse jabb og blabb men ingen handling! De må jo kunne løfte 300KG med munnen sin så jævla mye dritt de prater.

Lenke til kommentar

Jeg tror Komplett gir en lang faen.

Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?!

Off topic irriterer.

Edit: Jeg la til et punktum på slutten av ordet "irriterer" -etter den siste "r"-en i irriterer. Det ble da en skikkelig setning. Nå er jeg ferdig.
Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner.

Hva lages de av? Platina, gull og juveler?

Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta!

Hehe nei! vet ikke om noe husket Etnies sheckler skoene? 1299kr , 1 mnd, hull igjennom skoene og selve skinnet hadde sprekt og skumgummi kunne plukes ut!

dc genser 999 kr. sømmene revnet etter 5-6 måneder.. omfg

Nå er det vel strengt talt snakk om ordentlige utejakker, ikke dyre fjortissmerker :whistle: Så skjønner ikke hvorfor du blander deg.

Jeg snakker om Bergans og Norrønna og slike merker. DET er kvalitet det! :love:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror Komplett gir en lang faen.

Er det det eneste du kan - gå rundt og tro?!

Off topic irriterer.

Sutring irriterer

Edit: Jeg la til et punktum på slutten av ordet "irriterer" -etter den siste "r"-en i irriterer. Det ble da en skikkelig setning. Nå er jeg ferdig.

:wallbash:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...