Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det som faktisk irriterer grenseløst er at alle "aktuelle" jenter jeg har møtt på ei god stund nå enten er single moms, opptatt, 5+ år eldre enn meg eller bor på andre sida av landet/i ett annet land. Altså uaktuelle. Og at mange av de har avslørt sine dealbreakere lenge etter jeg ble interessert. Så faller du innenfor kategorien og er over middels good looking, ca. min alder og oppegående: ha på deg skilt med dealbreakeren din. Takk.

Og at mine perfeksjonistiske trekk bringer med seg slike negative utfall. :p

Lenke til kommentar

Ok, det som faktisk irriterer grenseløst er at alle "aktuelle" jenter jeg har møtt på ei god stund nå enten er single moms, opptatt, 5+ år eldre enn meg eller bor på andre sida av landet/i ett annet land. Altså uaktuelle. Og at mange av de har avslørt sine dealbreakere lenge etter jeg ble interessert. Så faller du innenfor kategorien og er over middels good looking, ca. min alder og oppegående: ha på deg skilt med dealbreakeren din. Takk.

Og at mine perfeksjonistiske trekk bringer med seg slike negative utfall. :p

Jeg snakker Tromsø-dialekt

Sorry, måtte bare.

Lenke til kommentar

I sør-Norge snakkes det om det fine været og at det er varmere enn spania på denne tiden. I mens oppi her har det regnet i over en uke(eller er det 2??) og det er meldt om regn i enda en uke pluss en ny vinter til helga........

Lenke til kommentar

Jeg har søkt på universiteter og høgskoler i Bergen, Stavanger og Oslo, så forhåpentligvis kommer jeg ned dit jeg og! Det er ikke nødvendigvis pga av klimaet, men jeg trives veldig dårlig i Trondheim. Eneste jeg har oppi her er familien føles det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At absolutt alle har påskeferie untatt meg.

Øy, jeg har ikke påskeferie. Jeg skal jobbe mandag til onsdag. :(

Da får du jo langhelg i det minste. Jeg jobber hele uka. Pluss at jeg skal passe stallen den uka. Blir travelt.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...