Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vel, det er jo bokstavelig talt ditt tap. Hva kan være så farlig med den sjefen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vel det kommer ikke til å skje med det første i allefall. Privateid, og jeg er livredd for sjefen. Pussy. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ok, det som faktisk irriterer grenseløst er at alle "aktuelle" jenter jeg har møtt på ei god stund nå enten er single moms, opptatt, 5+ år eldre enn meg eller bor på andre sida av landet/i ett annet land. Altså uaktuelle. Og at mange av de har avslørt sine dealbreakere lenge etter jeg ble interessert. Så faller du innenfor kategorien og er over middels good looking, ca. min alder og oppegående: ha på deg skilt med dealbreakeren din. Takk. Og at mine perfeksjonistiske trekk bringer med seg slike negative utfall. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ok, det som faktisk irriterer grenseløst er at alle "aktuelle" jenter jeg har møtt på ei god stund nå enten er single moms, opptatt, 5+ år eldre enn meg eller bor på andre sida av landet/i ett annet land. Altså uaktuelle. Og at mange av de har avslørt sine dealbreakere lenge etter jeg ble interessert. Så faller du innenfor kategorien og er over middels good looking, ca. min alder og oppegående: ha på deg skilt med dealbreakeren din. Takk. Og at mine perfeksjonistiske trekk bringer med seg slike negative utfall. Jeg snakker Tromsø-dialekt Sorry, måtte bare. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hmm, du er ikkje-væring. No go. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 I sør-Norge snakkes det om det fine været og at det er varmere enn spania på denne tiden. I mens oppi her har det regnet i over en uke(eller er det 2??) og det er meldt om regn i enda en uke pluss en ny vinter til helga........ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Suger for dere at vi har 20 grader og sol her da! Lurer på om jeg skal flytte enda lenger sør når jeg skal ta master... Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har søkt på universiteter og høgskoler i Bergen, Stavanger og Oslo, så forhåpentligvis kommer jeg ned dit jeg og! Det er ikke nødvendigvis pga av klimaet, men jeg trives veldig dårlig i Trondheim. Eneste jeg har oppi her er familien føles det sånn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bergen og Stavanger er ikke akkurat noen fryd når det kommer til vær. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Stavanger er faen meg en fryd! Fint at jeg drar til Stavanger i påska. Fuck Trondheim! Endret 30. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Telefonen min er så ufattelig dårlig når det kommer alt som har med underholdning. Godt eksempel på en super telefon som er totalt ruinert pga valg av os. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 At absolutt alle har påskeferie untatt meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 At absolutt alle har påskeferie untatt meg. Øy, jeg har ikke påskeferie. Jeg skal jobbe mandag til onsdag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jobber du da? Hva tror du? Vet ikke hvorfor det er så mange som anntar at jeg ikke jobber. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) At absolutt alle har påskeferie untatt meg. Øy, jeg har ikke påskeferie. Jeg skal jobbe mandag til onsdag. Da får du jo langhelg i det minste. Jeg jobber hele uka. Pluss at jeg skal passe stallen den uka. Blir travelt. Endret 30. mars 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Skal du jobbe torsdag og fredag òg? er ikke det en påbudt fridag ellerno? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Er det? Det vil jeg gjerne vite mer om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå