Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Rocker i skinnjakke + bandskjorte > uteligger > kis i piqueskjorte med pannebånd. 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Derfor man har et genialt kjøretøy som kalles bil. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Ekstreme klær og moter er helt idiotisk. Folk flest som kler seg for å vise seg fram mangler alt av integritet og selvstendighet, og forsøker å kompensere for det. Endret 29. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Rocker i skinnjakke + bandskjorte > uteligger > kis i piqueskjorte med pannebånd. Ikke glem genser knyttet rundt halsen, og gjerne en sveis med minst en boks hårspray og/eller brylkrem. Da snakker vi tulling. Takker meg til litt løse dongeribukse, løstsittende skjorte, hettegenser (fordi det er praktisk), skinnjakke og komfortable fjellstøvler. Funker året rundt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor har dere på dere band-skjorter? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor har dere på dere band-skjorter? De har en utrettelig trang til å vise alle hva slags musikk de hører på, som om de ikke var selvopptatte nok. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor har dere på dere band-skjorter? Fordi de skjortene representerer for min del inspirasjon og motivasjon. Føler meg med ett mer uovervinnelig når jeg har på meg ei av mine band-skjorter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor har dere på dere band-skjorter? Identitet. Istedet for at vi har Prada eller hva faen på tingene våres, så binder vi oss heller til interesser slik som spill eller band. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synes ikke noe særlig om band t-skjorter utenfor huset og konserter.. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Alle har sin egen stil. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synes ikke noe særlig om band t-skjorter utenfor huset og konserter.. Band-skjorter fungerer også helt fint som soveplagg, Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er jo forskjell på band-skjorter og. Noen ser helt for jævlig harry ut, uansett om du digger bandet aldri så mye. Andre ser mer anstendige eller særegne ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synes ikke noe særlig om band t-skjorter utenfor huset og konserter.. Band-skjorter fungerer også helt fint som soveplagg, enig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Kunne ikke vært mere enig. De styggeste t-skjortene jeg ser er de som det står Iron Maiden på med stor oransje skrift. Jeg kan virkelig ikke fatte eller begripe hvorfor noen vil kle på seg noe sånt frivillig. Endret 29. mars 2012 av idzl Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synes ikke noe særlig om band t-skjorter utenfor huset og konserter.. Band-skjorter fungerer også helt fint som soveplagg, Hvorfor ha på seg klær når man sover? 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hva gjør man du har planlagt film med venner og en du ikke i det hele tatt vil skal være med spør om han kan være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå