Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei for hvorfor skal jeg benytte meg av ord som ikke er fagspråk om fagspråket forklarer det mye bedre og/eller mer presis?

Du må for all del bare bruke "gjør", men om en maskin får tilsendt en kommando fra en PLC vil den utføre oppgaven ( kommandoen) den ble tilsendt, om det ikke er parametre som forhindrer den. Å bruke gjør istedenfor utføre her synes jeg blir uprofesjonelt.

Jeg ser at du mener at jeg bør kunne tilpasse språket fra arbeid til fritid, noe jeg ikke har noen problemer med, selv om det absolutt ikke skader å benytte seg av fagspråk i relevante situasjoner på fritiden også!

 

Jeg har ingen planer og ønsker om å dra denne diskusjonen lengre, da det blir rimelig tåpelig.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at istedet for at to visse brukere her tar samtalene sine på PM, så spammer de istedet både denne tråden, og Ting som er hyggelige og gjør deg glad-tråden.

 

EDIT: Det er forresten tre av dere. Hva med å bare opprette en privat samtale mellom dere i et eller annet chatteprogram, istedet for å plage alle?

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død.

Lenke til kommentar

God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død.

 

Been there. Bytt ut klokka 6 med 5, og buss med skuter.

Heldigvis ikke i dag. Grøss.

 

Stå opp kl 0730, 5 minutters busstur :whistle:

 

Men regnet irriterer meg da.

Lenke til kommentar

God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død.

Jaha? Prøv å våkne klokka 7, slumre til 8, spasere bort til trikken, for å sitte der i hele 10 minutter før man spaserer bort til kontoret i solskinnet.

 

Nei fy, det er så tungt atte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...