Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Da er det din manglende evne til å tilpasse språket ditt til forskjellige situasjoner som er problemet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nei for hvorfor skal jeg benytte meg av ord som ikke er fagspråk om fagspråket forklarer det mye bedre og/eller mer presis? Du må for all del bare bruke "gjør", men om en maskin får tilsendt en kommando fra en PLC vil den utføre oppgaven ( kommandoen) den ble tilsendt, om det ikke er parametre som forhindrer den. Å bruke gjør istedenfor utføre her synes jeg blir uprofesjonelt. Jeg ser at du mener at jeg bør kunne tilpasse språket fra arbeid til fritid, noe jeg ikke har noen problemer med, selv om det absolutt ikke skader å benytte seg av fagspråk i relevante situasjoner på fritiden også! Jeg har ingen planer og ønsker om å dra denne diskusjonen lengre, da det blir rimelig tåpelig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Det irriterer meg at istedet for at to visse brukere her tar samtalene sine på PM, så spammer de istedet både denne tråden, og Ting som er hyggelige og gjør deg glad-tråden. EDIT: Det er forresten tre av dere. Hva med å bare opprette en privat samtale mellom dere i et eller annet chatteprogram, istedet for å plage alle? Endret 28. mars 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Trekker tilbake denne. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har ingen planer og ønsker om å dra denne diskusjonen lengre, da det blir rimelig tåpelig. Det har jeg ingen problemer med. Var aldri særlig seriøs uansett. Sov godt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fittetryner! God morgen. En ny irriterende dag er i anmarsj. Helvete. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Been there. Bytt ut klokka 6 med 5, og buss med skuter. Heldigvis ikke i dag. Grøss. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fittetryner! God morgen. En ny irriterende dag er i anmarsj. Helvete. Gi dagen din et helvete, vinn over den. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Been there. Bytt ut klokka 6 med 5, og buss med skuter. Heldigvis ikke i dag. Grøss. Stå opp kl 0730, 5 minutters busstur Men regnet irriterer meg da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Jaha? Prøv å våkne klokka 7, slumre til 8, spasere bort til trikken, for å sitte der i hele 10 minutter før man spaserer bort til kontoret i solskinnet. Nei fy, det er så tungt atte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dere var da noen morroklumper i dag. En dag blir det min tur og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Bah, er meldt sne og kuldegrader i påska. Jeg som hadde håpet på en ny suksess-påske med 10 varmegrader og solskinn. Kunne i det minste fått litt mer regn, om ikke annet. Sne er oppskrytt og bortkastet om våren. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg sto opp kl. 22 i går kveld, det betyr at jeg er objektivt bedre enn alle dere til sammen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Dagbladet: Slik skal du kle deg i vår Det bestemmer ikke dere! Jeg nekter å kle meg som dette fugleskremselet. (Og jeg hater at avisene er fulle av sånne overskrifter.) Endret 29. mars 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er så enig! Det er kvalmende manipulativt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Tror jeg fortsetter med min vanlige klesstil, gitt. Olabukse, bandskjorte, skinnjakke + pilotbriller. Tidløst og alltid classy. Samt damemagnet til tusen. Edit: Fremfor skjørt, bluse og håndveske, liksom. Endret 29. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 God morgen? Prøv å stå opp klokken seks, kjøre evighet med buss, for derettet en passe lang gåtur i regnet, og det regner og er sånn vind at man blir søkkvåt til tross for paraply. Død. Trondheim <3 (samme her) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dere var da noen morroklumper i dag. En dag blir det min tur og. Tilbudet mitt er fortsatt åpent, jeg spanderer første øl i Oslo. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Tror jeg fortsetter med min vanlige klesstil, gitt. Olabukse, bandskjorte, skinnjakke + pilotbriller. Tidløst og alltid classy. Samt damemagnet til tusen. Edit: Fremfor skjørt, bluse og håndveske, liksom. hørtes mer casual ut enn classy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå