Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har lyst til å alliere meg med en kompis, ta på oss dress og ryggsekk, for så å gå dør til dør og spørre om de har hørt om ateisme. Neida. Man skal ikke tvinge på andre sin egen tro. 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er nettopp det. De galne folka som leverer flygeblad og irreterer en med å legge igjen lapper på døren om en ikke åpner er så innpåslitne og presser på en religion bare for å bli kvitt dem. Fengsel skulle dem hatt, om ikke blitt sendt ut av landet om de er innvandrere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva hvis man vet at det man tror på er riktig da? Kan man gå rundt å gjøre det da? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Om man vet det man tror på så tror man ikke, men man vet.. Det gir uansett ikke nissene tillatelse til å forstyrre privatlivet til andre for å trykke religion inn i huet på dem. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At jeg under tvang skal på en kristen konsert i en kirke i regi av skolen jeg går på. Hvorfor i helvete skal jeg på noe tvert i mot vil? Ikke møt opp. Får du noen som helst form for sanksjon eller advarsel fra skolen kan du tipse en journalist (som helst er ateist) om situasjonen din - kanskje han vil skrive en artikkel om det. Media kan flytte fjell. . Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Eller nazister. Det ble muliggjort fordi de er maskiner. Ingen følelser vet du. Ingen humor, og som jenta her sa; ingen sosiale antenner. På den andre siden er de jo strukturerte og nøyaktige. Som maskiner. De ER maskiner. De TROR de er maskiner. Tro meg, jeg bodde der nede inntil i fjor. e: inntil Endret 28. mars 2012 av idzl Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nope, maskiner tror ingenting, de gjør. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jehovas vitner. Dette fenomenet fascinerer meg. har aldri opplevd det selv da, men skulle likt å opplevd det en gang før jeg dør. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Dere må slutte å bruke feil ord i setningene, med vennlig hilsen LithitiumS Nope, maskiner tror ingenting, de gjør. Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei LithiumS, jeg skjønner ikke helt hvor du vil nå. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Du skrev intill istedenfor inntil som er den riktige stavelsen. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Dere må slutte å bruke feil ord i setningene, med vennlig hilsen LithitiumS Nope, maskiner tror ingenting, de gjør. Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker. BEFOLG EUREN FÜHRER SOFORT. Endret 28. mars 2012 av idzl Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du skrev intill istedenfor inntil som er det den riktige stavelsen. Beklager. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Uff, ble trist da jeg så skrivefeilen min der, skylder på tastaturet på møcen. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Nope, maskiner tror ingenting, de gjør. Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker. Det at de gjør er jo bare en forenkling av det du forklarer der. BEFOLG EUREN FÜHRER SOFORT. Aldri, men lever i grunn etter Ordnung muss sein! Endret 28. mars 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nope, maskiner tror ingenting, de gjør. Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker. Det at de gjør er jo bare en forenkling av det du forklarer der. BEFOLG EUREN FÜHRER SOFORT. Aldri, men lever i grunn etter Ordnung muss sein! I så fall blir det mer riktig å si at en maskin utfører en angitt oppgave, enn å si at en maskin "gjør". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Med din terminologi kan man aldri bruke ordet gjør da. Eller skal jeg si verbet "å gjøre". Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 på fagspråk sier man ikke at en maskin gjør en oppgave, men den utfører en oppgave. Selvfølgelig kan man bruke order gjør i mange sammenhenger, men det passet ikke helt inn i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jo, det vil jeg absolutt si med tanke på at denne tråden ikke akkurat er så fagspråktung. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg vil fortsatt stå på mitt. Jeg benytter meg av fagspråk hele tiden på jobb og da blir det feil for meg å komme hit for å si at en maskin gjør en oppgave, istedenfor utfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå