Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nettopp det. De galne folka som leverer flygeblad og irreterer en med å legge igjen lapper på døren om en ikke åpner er så innpåslitne og presser på en religion bare for å bli kvitt dem. Fengsel skulle dem hatt, om ikke blitt sendt ut av landet om de er innvandrere.

Lenke til kommentar

At jeg under tvang skal på en kristen konsert i en kirke i regi av skolen jeg går på.

Hvorfor i helvete skal jeg på noe tvert i mot vil?

Ikke møt opp. Får du noen som helst form for sanksjon eller advarsel fra skolen kan du tipse en journalist (som helst er ateist) om situasjonen din - kanskje han vil skrive en artikkel om det. Media kan flytte fjell. .

Lenke til kommentar

Eller nazister.

Det ble muliggjort fordi de er maskiner. Ingen følelser vet du. Ingen humor, og som jenta her sa; ingen sosiale antenner.

På den andre siden er de jo strukturerte og nøyaktige. Som maskiner. De ER maskiner.

De TROR de er maskiner. Tro meg, jeg bodde der nede inntil i fjor.

e: inntil

Endret av idzl
Lenke til kommentar

Dere må slutte å bruke feil ord i setningene, med vennlig hilsen LithitiumS

Nope, maskiner tror ingenting, de gjør.

Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Dere må slutte å bruke feil ord i setningene, med vennlig hilsen LithitiumS

Delvis feil, en maskin utfører kun en kommando gitt fra en annen maskin, følere og/eller sensorer, eller levende organismer som mennesker og kråker.

BEFOLG EUREN FÜHRER SOFORT.

Endret av idzl
Lenke til kommentar

Det at de gjør er jo bare en forenkling av det du forklarer der.

Aldri, men lever i grunn etter Ordnung muss sein!

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Det at de gjør er jo bare en forenkling av det du forklarer der.

Aldri, men lever i grunn etter Ordnung muss sein!

I så fall blir det mer riktig å si at en maskin utfører en angitt oppgave, enn å si at en maskin "gjør".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...