djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 innavlet at det vokser ei mini appelsin inni appelsinen. Hvordan innavler man appelsiner? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At jeg under tvang skal på en kristen konsert i en kirke i regi av skolen jeg går på. Hvorfor i helvete skal jeg på noe tvert i mot vil? Leste en sak om det før i år der muslimer slapp å gå i kirken uten noe problem, men etniske norske må ha underskrift av foresatte om under 18 år. Kirkeopplegget er så forbanna tåpelig, avlegg religion og start på nytt med vitenskap sier nå jeg. innavlet at det vokser ei mini appelsin inni appelsinen. Hvordan innavler man appelsiner? Godt spørsmål, har du noen ideer? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At jeg under tvang skal på en kristen konsert i en kirke i regi av skolen jeg går på. Hvorfor i helvete skal jeg på noe tvert i mot vil? Nå veit ikke jeg hvor gammel du er, men om du går ung.skl/vgs så skjer det "ingenting". Du får kanskje en skriftlig advarsel, men ingen bryr seg om den.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Godt spørsmål, har du noen ideer? Man tar frøene til to appelsiner som er brødre, og planter et nytt tre med dem. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvordan vet man kjønnet på ei appelsin da? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hvordan vet man kjønnet på ei appelsin da? Om den er søt, så må det vel være ei jente. EDIT: Jeg mente sur... Endret 28. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 At jeg under tvang skal på en kristen konsert i en kirke i regi av skolen jeg går på. Hvorfor i helvete skal jeg på noe tvert i mot vil? Jeg hadde nektet, ikke det at jeg har noe i mot det sånn sett, men prinsippet. Hvis vi også skal på konserter knyttet til andre religioner og i deres "kriker", blir det fort noe annet. På skolen jeg går på fikk vi velge selv. Nekt, sier nå jeg. Men gjør det skriftlig og med god begrunnelse. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvordan vet man kjønnet på ei appelsin da? Om den er søt, så må det vel være ei jente. EDIT: Jeg mente sur... Kan hende man ser kjønnsorganer og på den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan hende man ser kjønnsorganer og på den. 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vel.. Ikke noe slik jeg så for meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg nektet hele faget som het Kristendom på barneskolen. Foreldrene mine sendte en søknad til skolen, og jeg fikk slippe å gå i kristendom-timene pga min ateisme. Endret 28. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jøss Skurupu, det var rimelig imponerende. Skulle ønske jeg fikk det samme. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva er meningen med å presse religion inn i hodet på yngre folk? Klarer ikke religionen å tiltrekke seg medlemmer får den faen meg bare dø ut. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Husk at gud alltid hører hva dere tenker/sier/skriver så nå må dere passe dere. Snart får dere en enveisbillett rett til helvete (Om dere ikke betaler for syndene deres da)... 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva er meningen med å presse religion inn i hodet på yngre folk? Klarer ikke religionen å tiltrekke seg medlemmer får den faen meg bare dø ut. Har du noen gang overbevist en liten unge om noe som ikke er sant? Det er religion i et nøtteskall. Man blir indoktrinert, og det man tror på, det forsvarer man så langt man bare kan. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har ikke overbevist en liten unge om noe som ikke er sant før, og har aldri hatt behovet til det heller. Ser godt hva du mener, og er en grei forklaring på religion. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Man trur jo på julenissen når man er liten også. Det at folk etter fylte 14 år fortsatt er religiøse, stiller jeg med forundrende til. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er som regel unge jenter som skal være så religiøse ( 15-16år), er det et elendig triks de bruker for å virke uskyldige? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jehovas vitner. Stapper faen meg en brosjyre mellom døren hvis det ikke er noen hjemme for å åpne opp. Trodde faen jeg kunne holdt meg unna de ved å ikke åpne døren, men neida. Og for ikke så lenge siden, på vei hjem fra skolen med en kompis, var den en gammel kjærring som stoppet oss, begynte å snakke til oss om masse rare greier og ville gi oss en slik "hvordan ble gud født"-flygeblad. Men vi gikk heldigvis bare videre. Innpåslitende idioter de vitne-folka. Faen over alt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Når du først nevner det fikk jeg faktisk noe slik religion flygeblad i postkassen i dag. Er også mange som deler ut flygeblad som sier " ikke se så svart på det" om religion, skal se om jeg finner et blad en kristen gal person ga til meg en stund tilbake som er svært komisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå