Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Liker ikke familien din? Vel, ok, hva med å ikke være med dem? Verre er det ikke. Hvor mange helvetes ganger må jeg si at det er jævlig vanskelig for å få trykt det inn i hodeskallen til samtlige i denne tråden? Begynne å fortelle folk hva de skal gjøre og ikke gjøre, like og ikke like... sier ikke mer.Og hva vet du om jula eksisterer om flere århundre?? Har du en tidsmaskin? Så enig med deg at det er fasinerende... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Begynne å fortelle folk hva de skal gjøre og ikke gjøre, like og ikke like... sier ikke mer. Og hva vet du om jula eksisterer om flere århundre?? Har du en tidsmaskin? Siden jula har vært her siden 400-tallet, har jeg ingen problemer med å anta at den vil være "noen" år til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 som tentamens forbredelse skriv har vi fått en pdf fil der det bare står masse random shite. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om de har dårlige minner om Jula, får de gjøre noe med det. Jula er en høytid vi kommer til å ha i flere århundre til, så da kan man like godt gjøre det beste ut av det. Gjøre noe med det? Du får det til å høres jævlig enkelt ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er vel ikke alle som kan begripe at julen er jævlig for andre, vil jeg tro. Overskriftene i avisene irriterer meg litt merker jeg. Litt sånn som det her: Skulle lage meg en kopp te istad, men jeg var visst tom for suketter! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Overskriftene i avisene irriterer meg litt merker jeg. Skulle lage meg en kopp te istad, men jeg var visst tom for suketter! Langt ifra så ille som de kan bli: Kvinne (20) vant sex millioner i lotto! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Overskriftene i avisene irriterer meg litt merker jeg. Skulle lage meg en kopp te istad, men jeg var visst tom for suketter! Langt ifra så ille som de kan bli: Kvinne (20) vant sex millioner i lotto! Hahaahaha, fy faen.. Ligner spesielt mye på VG! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du mener vel Dagbladet nå? Hadde det vært VG hadde det vært en håpløs ''morrohet'' Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Å dele hus med 2 til, og kun ha en tv. Dette gidder jeg ikke, får ikke sett programmene mine eller noe. Protip: PVR, Nett-TV og TorRent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Protip: PVR, Nett-TV og TorRent. Uttdyp? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Han mener: PVR - Personal Video Recorder. Tar opp det som er på TV-en. Nett-TV - Nettside som viser hva som er på TV-en. F.eks, NRK Nett-TV. TorRent - Piratnedlastning. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nei, ikke helt. TorRent er jo en tjeneste der du kan leie TV-serier. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Komplett som skriver 1337-speak i annonsene sine. Sånt holdt jeg (mindre seriøst) på med i 1993 - velkommen etter. 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Pappa glemte bursdagen min >.< Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Pappa glemte bursdagen min >.< Er han ikke på facebook? 5 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sånt holdt jeg (mindre seriøst) på med i 1993 - velkommen etter. Jeg tror Komplett gir en lang faen. 4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, vent litt... hva.. hva er det her? Det.. det kommer noe ned fra himmelen.. Jeg tror det.. det.. det.. er hvitt... Det er snø!! Neineineineinei!! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer at det skal bli så ekstremt kaldt nå. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner. Hva lages de av? Platina, gull og juveler? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg grønn over at skalljakker/goretex koster tohundreoghelvetemillioner. Hva lages de av? Platina, gull og juveler? Det er pure kvalitet. Kjøper du en sånn en kan du regne med å ha den resten av livet! Og det er fakta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå