Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var oppe litt lenge for å øve til matteprøva idag, forsover meg og ingen som kan kjøre. Lærerne her har en ting for å sende varselbrev isteden for å la oss ta den igjen... Hadde lett fått 5 på denne.

 

Hva tror dere vil øke sjangsen for at jeg får ta den igjen mest?

Ærlig: Jeg forsov meg.

Juge: Jeg hadde migrene, evt jeg fikk akutt smerte i ballene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg faenmeg fått nok av dette drittværet. Det har regnet i månedsvis og er flom og ras og alt mulig dritt. Også er det typisk sør norge og ha varmrekorder og sydenvær, fy faen! Dette gidder jeg ikke.

Flytt til Oslo, skaff deg en butikk/resepsjons-jobb, så går det nok unna. Er nok av enkle jobber som har så og si ingen krav på personellet som jobber der. Det er også en veldig fin start, inntil man finner seg noe bedre.

Lenke til kommentar

Var oppe litt lenge for å øve til matteprøva idag, forsover meg og ingen som kan kjøre. Lærerne her har en ting for å sende varselbrev isteden for å la oss ta den igjen... Hadde lett fått 5 på denne.

 

Hva tror dere vil øke sjangsen for at jeg får ta den igjen mest?

Ærlig: Jeg forsov meg.

Juge: Jeg hadde migrene, evt jeg fikk akutt smerte i ballene.

Var oppe litt lenge for å øve til matteprøva idag, forsover meg og ingen som kan kjøre. Lærerne her har en ting for å sende varselbrev isteden for å la oss ta den igjen... Hadde lett fått 5 på denne.

 

Hva tror dere vil øke sjangsen for at jeg får ta den igjen mest?

Ærlig: Jeg forsov meg.

Juge: Jeg hadde migrene, evt jeg fikk akutt smerte i ballene.

 

Migrene tipper jeg.

Lenke til kommentar

Noen som har en liten atomrakett jeg kan få låne? Det vil nok ta en tur til Hollywood, og det er ikke sikkert den kommer tilbake. :p Om det høres drastisk ut, la meg forklare:

 

- Teenage Mutant Ninja Turtles remake? Neida, nå kalles de bare Ninja Turtles, og aliens vil være innblandet. Sannsynligvis er skilpaddene aliens denne gangen. Takk til Michael Bay for å ødelegge barndommen.

 

- Robocop remaken vil la ham "være mer menneskelig". At de lager en Robocop remake er ille nok, men denne gangen vil han være mye mer menneskelig i robotform, og vi får se øynene hans selv når han er robot.

 

- Hellraiser er selv i dag ganske jævlig på en bra måte. Remaken satser på 12-års aldersgrense (!)

 

- The Crow er nesten perfekt, så selvsagt får den en remake.

 

- Michael Bay (igjen) ødea Transformers med den første idiotfilmen sin, så hvorfor får vi en fjerde film?

 

- For ikke å snakke om Bloodsport, Total Recall, Oldboy (!), Toxic Avenger, Straw Dogs, Escape from NY og Evil Dead, for å nevne noen. Alle er planlagt (eller har vært planlagt) som remake.

 

Så jeg spør igjen: Har noen en liten atomrakett å sende til Hollywood med enveisbillett? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...