Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flytte?

 

Om jeg skal flytte dit jeg vil må jeg bli ferdig med skolen først, det også irriterer ganske mye.

 

Så etter skolen skal du flytte fra Norge for det er så fælt å bo her siden vi har kald vinter og varm sommer?

 

Har hatt lyst til å flytte fra Norge i en del år allerede, jeg kommer nok ikke akkurat til å få det bedre enn i Norge med tanke på klima. Mulig jeg kan ta ett år eller så av videregående utenlands, men har nok ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke norge ha en noenlunde stabil temperatur gjennom året, liker ikke å gå fra -15ºc til +25ºc og at jeg bor på ett sted med relativt høy luftfuktighet hjelper ikke på noen av delene...

Du er i feil land om du ønsker stabil temperatur gjennom hele året. Det er slik jorden er lagt opp, ikke en dritt vi kan gjøre.

Tror du ja, men jeg er i ferd med å ferdigstille et komplett globalt værprogram. Se for deg Google Earth, men bare at du kan markere områder og så velge nøyaktig hvordan vær det skal være der for en ønsket tid. Kan ikke si så mye mer ennå annet enn at jeg vil tjene shitloads med penger fra folk som vil ha været etter deres interesser. Glem bønder, jeg tenker mer krigsherrer og "klarsynte".

 

Siden det er deg kan du få en super deal på ditt første værønske.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå har jeg faenmeg fått nok av dette drittværet. Det har regnet i månedsvis og er flom og ras og alt mulig dritt. Også er det typisk sør norge og ha varmrekorder og sydenvær, fy faen! Dette gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...