Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Noen som husker "rockelegen"? Legen som reiste på Iron Maiden-konsert mens han egentlig skulle vært på jobb på legevakta, hvor det var mange som ventet på han.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10035406

 

Jeg har nå tydeligvis fått han som fastlege, siden min tidligere fastlege sluttet i jobben her i kommunen.

Enda litt mer snacks fra han. http://www.bt.no/nyh...ml#.T3B-rzFmLTQ

 

 

Dette irriterer meg, virkelig.

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som husker "rockelegen"? Legen som reiste på Iron Maiden-konsert mens han egentlig skulle vært på jobb på legevakta, hvor det var mange som ventet på han.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10035406

 

Jeg har nå tydeligvis fått han som fastlege, siden min tidligere fastlege sluttet i jobben her i kommunen.

Enda litt mer snacks fra han. http://www.bt.no/nyh...ml#.T3B-rzFmLTQ

 

 

Dette irriterer meg, virkelig.

Stakkars, du får meg til å føle meg heldig. Min lege er dame og skikkelig pen.

Lenke til kommentar
Tuuusen takk for hælsingo folkens!!! Tylè me så my venner! :) :) June si gave va å såvå lææængje, så fakk e servert frokost på sænga ♥ Fekk kake på Sundh, og så tok jammen me bondin på se spandèrbroka og tok oss med på kinan!! Kæn itte klågå! Nå fe n vera fornøgd og gå å finne sænga! Natta!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Offentlige toaletter med fotocelle i håndvasken er en genial oppfinnelse, fordi du slipper å ta i det ekle håndtaket som andre har tatt i før deg.

 

 

Det jeg hater, er den irriterende måten de virker på.

Når vannet starter, renner det bare i ett sekund, så stopper det.

Så må jeg vifte med hendene som en gal, for å få vann i enda ett sekund.

Og sånn fortsetter det mange ganger før jeg anser hendene som rene.

 

 

tumblr_l96b01l36p1qdhmifo1_500.jpg

 

Y U NO GI VANN I MER ENN ETT SEKUND?

 

 

 

 

 

 

Gmail!

 

 

Hotlinking av bilder fra Funnyjunk virker ikke, så ingen kan se bildet du postet.

Det samme gjelder bilder fra artige.no.

Slike sider irriterer.

Kommer jeg over noe morsomt som jeg vil dele i Snowdog-tråden på Artige, søker jeg på Google for å finne det samme bildet på en annen nettside, som f.eks. Failblog.org. De tillater hotlinking uten problem.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg hater Oslo. Jeg hater alle de frekke og obsternasige folka som bor her. Jeg hater alle langfingrede drittfolka som stjeler alt de kommer over. Som herper og ødelegger andres eiendeler bare for kicks. Drittfolk utgjør drittby.
Jeg irriterer meg over folk som skjærer alle over en kam.

Sa ho at ALLE som bur i Oslo er slik? Nei, ho sa at ho hatar alle slike folk i Oslo.

Lenke til kommentar

Induktiv belastning.

 

Husk på å beregne den konduktive resistansen i transistansen mellom spenningsførende ledere til jord som er motpolt koblet.

 

Og ikke glem å ta høyde for den grønne overledningen, som gjerne må smøres med litt sleggefett eller blinklysolje for å funke skikkelig.

 

Spoiler: Jeg begynte seriøst og avslutta flåsete.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Offentlige toaletter med fotocelle i håndvasken er en genial oppfinnelse, fordi du slipper å ta i det ekle håndtaket som andre har tatt i før deg.

 

 

Det jeg hater, er den irriterende måten de virker på.

Når vannet starter, renner det bare i ett sekund, så stopper det.

Så må jeg vifte med hendene som en gal, for å få vann i enda ett sekund.

Og sånn fortsetter det mange ganger før jeg anser hendene som rene.

 

 

tumblr_l96b01l36p1qdhmifo1_500.jpg

 

Y U NO GI VANN I MER ENN ETT SEKUND?

 

 

 

 

 

 

Gmail!

 

 

Hotlinking av bilder fra Funnyjunk virker ikke, så ingen kan se bildet du postet.

Det samme gjelder bilder fra artige.no.

Slike sider irriterer.

Kommer jeg over noe morsomt som jeg vil dele i Snowdog-tråden på Artige, søker jeg på Google for å finne det samme bildet på en annen nettside, som f.eks. Failblog.org. De tillater hotlinking uten problem.

 

Søkte faktisk på "You don't say" på google og hentet det fra google bildesøk ;)

Lenke til kommentar

Ikke alle bildene du finner på Google bildesøk takler hotlinking.

Hvilke som funker og hvilke som ikke funker er ikke lett å vite.

Men en tommelfingerregel er at Artige.no og FunnyJunk er idioter som ikke tillater hotlinking.

 

Når du har postet et innlegg med bilde, kan du trykke F5, så siden lastes på nytt.

Hvis bildet fremdeles vises som du hadde tenkt, kan alle andre også se det.

Hvis det blir erstattet med en advarsel eller simpelthen forsvinner, kan ikke andre se det.

Lenke til kommentar

Jeg hater Oslo. Jeg hater alle de frekke og obsternasige folka som bor her. Jeg hater alle langfingrede drittfolka som stjeler alt de kommer over. Som herper og ødelegger andres eiendeler bare for kicks. Drittfolk utgjør drittby.

Jeg irriterer meg over folk som skjærer alle over en kam.

 

Altså du føler at frekke, obsternasige og langfingrede drittfolk gjelder alle? I så fall er du en enda større menneskehater enn meg.

Lenke til kommentar

Har hatt fri noen dager og kjenner tiltaksløsheten bre seg over meg. Den skal faen ikke få slå rot, så laget ei lang liste med kjedelig dritt som burde vært gjort for lenge siden. Men det igjen er så kjedelig at det irriterer.

Ta deg en tur til fjells. Vurderer det samme når sola dukker opp igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...