Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hva vil du at politiet skulle gjort i den situasjonen?

 

Når en person som kjenner vedkommende ringer inn og oppriktig er bekymret for at han skal ta sitt eget liv, så hadde det ikke skadet å sjekke innom fysisk, og ikke bare ringe.

 

Og hva vil du at politiet skulle ha gjort når de stod utenfor døra og prata med vedkommende?

 

Se den fysiske tilstanden til personen, ta en titt på hvordan det ser ut rundt han, snakket med han.

Uansett dette er off topic. Jeg irriterer meg over at politiet gjør for lite, du er ikke enig. Det er helt ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner hva du mener og jeg er ikke nødvendigvis uenig. Ikke at du påstår det, men det jeg er uenig i, er at politiet skal ha rett til å hente folk fordi de oppfører seg «feil». Hvor enkelt det er å skille selvmorderoppførsel fra annen oppførsel vet jeg ikke. Det får bli en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener og jeg er ikke nødvendigvis uenig. Ikke at du påstår det, men det jeg er uenig i, er at politiet skal ha rett til å hente folk fordi de oppfører seg «feil». Hvor enkelt det er å skille selvmorderoppførsel fra annen oppførsel vet jeg ikke. Det får bli en annen diskusjon.

 

Mener ikke at de skal komme å hente han og sette han i varetekt, men en godsnakk med politiet kan fort få en på andre tanker, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener og jeg er ikke nødvendigvis uenig. Ikke at du påstår det, men det jeg er uenig i, er at politiet skal ha rett til å hente folk fordi de oppfører seg «feil». Hvor enkelt det er å skille selvmorderoppførsel fra annen oppførsel vet jeg ikke. Det får bli en annen diskusjon.

 

Mener ikke at de skal komme å hente han og sette han i varetekt, men en godsnakk med politiet kan fort få en på andre tanker, tror jeg.

 

Mer press er ikke løsningen her.

Har vært utsatt for politi som trodde jeg skulle hoppe fra ei bru.

De kjørte meg hjem og fortalte foreldrene mine hva som hadde skjedd.

 

Politiet er det som kan gi selvmordsoffer det lille dyttet utfor stupet.

Politiet er overhodet ikke kapable til å ta seg av mennesker som trenger omsorg og spesiell hjelp.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...