Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal jeg si deg noe skremmende!

 

Mesteparten av maten du får i butikken er tatt på noen som sikkert har pillet fingen ett sted som nesen, øret eller ræven mens de jobbet! Eller muligens tatt på noe annet kjipt uten å vaske hendene.

 

Kanskje de ikke vasker hendene på jobb mer enn en gang om morningen.

 

Ugh.

Er det ikke normalt å vaske hendene på jobb hver gang man tar borti noe skittent da? Jeg vasker dem nesten litt for ofte på jobb, tror jeg. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det ikke vanlig at de bruker hansker? Når jeg kjøper mat på en sånn baguettgreier i Oslo, bruker de hanser hele tiden.

Gjør de ikke det uten at du må spørre?

 

Ikke de få gangene jeg har kjøpt i Trondheim. Da brukte dem aldri hansker. Syntes det var så ekkelt, så sluttet å kjøpe mat der.

Lenke til kommentar

En kebab i ny og ne stimulerer bare magen og venner den til skitne bakterier. Ikke noe negativt i det!

 

Enig her. Dagens unge er blitt for pysete. Det er ikke deres egen feil, men samfunnet har lært dere at alt av bakterier er farlige og må unngås til enhver tid. I dag er det nesten livsfarlig å gå utendørs uten lue, hansker, munnbind og heldekkende kondomdrakt. Jeg skjønner selvsagt at folk vil beskytte de kjære barna sine, men de gjør dem en stor bjørnetjeneste. Barn må få utsette seg for skitt, bakterier og alt det der. De må få lov til å slå seg litt når de leker. De må få lov til å være barn. At de utsettes for litt bakterier og blir litt syke en gang i blandt gjør at immunforsvaret styrkes, så de tåler mye mer når de vokser opp. Det er en sammenheng at ting som astma har blitt mer og mer vanlig, samtidig som vi tenker mer og mer på å beskytte barna fra alt mulig. Her hvor jeg kjøper mat er det svært sjelden noen gidder ta på seg hansker, og jeg har ennå til gode å merke noe til det.

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...