Tåkefyrste Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Har selv tidligere jobbet i posten som sjåfør/bud, og kan bare bekrefte at ting tar tid, og mye av det er pga underbemanning der det merkes best for kundene, altså sortering/utkjøring. Det sies opp arbeidere på "gulvet" for å ansette flere papirflyttere med bachelor fra BI i ledelsen, tragisk men sant. "Effektivisering" kaller de det. Du ser mye av det i NAV også 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Fra Facebook i nå i dag: -iPhone 3GS, brukt et halvt år, litt ripete men skjermen er helt fin:) selges for 1500,- eller gi bud:) LOL! Hva er det med folk?! Endret 24. mars 2012 av Kjetil_90 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 For 1500 får du kjøpt nye smarttelefoner som er bedre. Galskap. 7 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Får du eplelogoen på kanskje???? nei tenkte det 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Lørdag igjen: ja. Sto opp rundt 9 igjen: ja. Fått gjort noe av det jeg hadde planlagt: nei. Good fucking job, mate. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Vestlandet rystet av to jordskjelv - Det rista kraftig og var en forferdelig buldring. Hele huset ristet så mye at det var rett før vi sprang ut av det. Det er nesten så en skulle tro at vi bodde i Japan, sier han til Dagbladet. ... Endret 24. mars 2012 av Slimda 7 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Fra Facebook i nå i dag: -iPhone 3GS, brukt et halvt år, litt ripete men skjermen er helt fin:) selges for 1500,- eller gi bud:) LOL! Hva er det med folk?! Jeg solgte min iPhone 4 for 2750,- for tre uker siden. Folk er gærne... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 At jeg skulle klippe meg til ca 9mm, men min mor klarte å klippe til 3mm.. :nei2: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vestlandet rystet av to jordskjelv - Det rista kraftig og var en forferdelig buldring. Hele huset ristet så mye at det var rett før vi sprang ut av det. Det er nesten så en skulle tro at vi bodde i Japan, sier han til Dagbladet. ... Ahaahaha! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Fordi posten er tilbakestående... Også har de full kontroll, for de har jo omtrent monopol på alt som har med privatpost å gjøre... Jeg blir sjeleglad hver gang jeg kan velge noe annet enn posten i nettbutikker... Tollpost lever som regel pakkene en dag tidligere når jeg kan velge de, så velger de når jeg kan. Posten har bare godt av litt konkurranse. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Fordi posten er tilbakestående... Også har de full kontroll, for de har jo omtrent monopol på alt som har med privatpost å gjøre... Jeg blir sjeleglad hver gang jeg kan velge noe annet enn posten i nettbutikker... Tollpost lever som regel pakkene en dag tidligere når jeg kan velge de, så velger de når jeg kan. Posten har bare godt av litt konkurranse. My point exactly Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Off, fotballturnering i dag, spilte kanskje ett minutt før ankelen var vrikket og jeg ble sittende på benken resten av kampene >-< Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 24. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2012 Å høre sin egen stemme er irriterende. 10 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Å høre sin egen stemme er irriterende. You said it, mister. Hvorfor virker det som om det er så utrolig stor forskjell? Det er i hvert fall sånn for meg. Når jeg hører opptak av meg selv, så blir jeg rimelig "kvalm" - for det er ikke slik jeg høres ut oppi hodet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) På samme måte som at et bilde av deg selv ser "feil" ut, mens et speilbilde av deg selv ser "rett" ut. Det er ikke det du er vant med å høre/se, og dermed blir det "feil". Endret 24. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Og det er helt "feil" at speilbildet mitt er mye kjekkere enn meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Canal9s kommentator "Det er estetisk nydelig!" Helt enig, det er så mye her i verden som er uestetisk nydelig at det er greit med forandring! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Kebab. Dårlig og fordervet kjøtt som er laget av katter/hunder. Og folkene som tilbereder maten har ofte ingen peiling på hygiene. SKITTEN MAT. Endret 25. mars 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Da skal jeg si deg noe skremmende! Mesteparten av maten du får i butikken er tatt på noen som sikkert har pillet fingen ett sted som nesen, øret eller ræven mens de jobbet! Eller muligens tatt på noe annet kjipt uten å vaske hendene. Kanskje de ikke vasker hendene på jobb mer enn en gang om morningen. Ugh. Endret 25. mars 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Vel. Jeg koker/steker alt SELV. (men må jo kjøpe maten et sted uansett, så ja. Enig) Og jeg kjøper aldri varm mat som ligger i diskene de har på vanlige butikker. Bakteriebomber. Men kebab er uansett det værste. Endret 25. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå