Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Har selv tidligere jobbet i posten som sjåfør/bud, og kan bare bekrefte at ting tar tid, og mye av det er pga underbemanning der det merkes best for kundene, altså sortering/utkjøring. Det sies opp arbeidere på "gulvet" for å ansette flere papirflyttere med bachelor fra BI i ledelsen, tragisk men sant.

"Effektivisering" kaller de det. Du ser mye av det i NAV også :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi posten er tilbakestående... Også har de full kontroll, for de har jo omtrent monopol på alt som har med privatpost å gjøre...

Jeg blir sjeleglad hver gang jeg kan velge noe annet enn posten i nettbutikker...

Tollpost lever som regel pakkene en dag tidligere når jeg kan velge de, så velger de når jeg kan. Posten har bare godt av litt konkurranse. :D

Lenke til kommentar

Fordi posten er tilbakestående... Også har de full kontroll, for de har jo omtrent monopol på alt som har med privatpost å gjøre...

Jeg blir sjeleglad hver gang jeg kan velge noe annet enn posten i nettbutikker...

Tollpost lever som regel pakkene en dag tidligere når jeg kan velge de, så velger de når jeg kan. Posten har bare godt av litt konkurranse. :D

My point exactly :p

Lenke til kommentar

Å høre sin egen stemme er irriterende.

You said it, mister. Hvorfor virker det som om det er så utrolig stor forskjell? Det er i hvert fall sånn for meg. Når jeg hører opptak av meg selv, så blir jeg rimelig "kvalm" - for det er ikke slik jeg høres ut oppi hodet mitt. :p

Lenke til kommentar

Da skal jeg si deg noe skremmende!

Mesteparten av maten du får i butikken er tatt på noen som sikkert har pillet fingen ett sted som nesen, øret eller ræven mens de jobbet! Eller muligens tatt på noe annet kjipt uten å vaske hendene.

Kanskje de ikke vasker hendene på jobb mer enn en gang om morningen.

Ugh.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...