Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at pøbelunger (ca. 13-15 år) driver å tagger over stedsskiltene her i nabolaget, slik at leveringsbiler etc. ikke kommer frem. Er det så kult å tagge over skilt? Får lyst å ta meg et balltre å ligge i lur bak en busk.

Vold løser ingenting.

 

Phø, skal vi sloss om det?

Ingenting å sloss før.

 

Peace, brah.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at jeg kommer til å gjøre det, selv om det er svært fristende. Men dette er en typisk sak som ikke blir tatt av politiet eller noen andre. Å skremme slike drittunger gjør bare at det blir spennende for dem, og vil garantert ha motsatt effekt. Vold hadde nok fått en slutt på det, men hadde også resultert i fengsel for meg :-D

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Trenger en eller annen form for avhengighet.

Må ha lyst på noe som helst...

Spiser ikke godteri en gang lenger.

Etter jeg sluttet med godteri/brus/alt usunt er mitt drug for tida appelsinjuice, banan og Isis.

 

Heldig du!

 

Tror fancy nattmat og soving(fra 08 til 17) er mitt drug.

Dette dreper meg sakte men sikkert.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at appelsinjuice er så forjævlig dyrt. Konsentrat juice smaker kjemisk og det er ikke digg, men "ferskpresset" koster jo 5 kroner mer og det har jeg ikke råd til...

 

Engangsinvester i en sitruspresse og press sjæl. Mye billigere i lengden. Mye diggere også. Dessuten kan du jazze det opp med en sitron eller en kvart lime av og til (limejuice dominerer VELDIG - lagde juice av 5 mongosvære appelsiner og 1 halv lime en gang, smakte nesten bare lime).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I vente på min nye telefon:

 

Sendingen kan være forsinket

23.03.2012 18:06

 

 

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

23.03.2012 10:17

5020 BERGEN

 

 

Sendingen er sortert og videresendt

22.03.2012 17:02

0024 OSLO

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

21.03.2012 20:23

3169 STOKKE

 

FUU.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama på postkontoret sa at de ikke kjører ut pakker på lørdager..

 

Kanskje telefonen ble sendte fra Stokke.

 

Så på opplysningen hos nærmeste postkontor og da lå den fortsatt på godsstasjonen. Jævla trege faenskap. At de ikke klarer å kjøre ut drittposten når den kommer så tidlig som kl10.

 

De gjør som de vil. Værna bedrift faen. Blir så irritert på å vente lengre enn nødvendig. Og spesielt når jeg i helgen IKKE har mulighet for å hente pakker da jeg er vekke.

Lenke til kommentar

Satt på en liten "fest" etter endt arbeidsdag i går hvor jeg var den eneste fra min avdeling... satt i et hjørne mens jeg nippet til en øl og hørte på to pamper som tilsammen var 280 år snakket om... noe...

 

"Jeg er redd, hvor er det vi har tenkt oss hen. Det er ingen jeg kjenner her, jeg vil hjem!" - Jokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...