djgudleif Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ligger en snusboks under senga. Irriterer meg at jeg ikke har lyst på. Trenger en eller annen form for avhengighet. Må ha lyst på noe som helst... Spiser ikke godteri en gang lenger. Hodet mitt er tomt for dopamin. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Komplett har nå hatt hardwaren min i SEKS UKER, litt fram og tilbake. Jeg fikk det tilbake på tirsdag, og trodde endelig jeg kunne slappe av før jeg skal på TG. Men neida, idiotene har greid å glemme prosessorvifta mi, og jaggu brukte de ikke over et døgn på å lete etter den. Nå har de gitt opp, og sender meg en ny i stedet. Men faen, altså. Seks uker uten PC, når man er midt i hjemmeeksamen og graveprosjekt i journalistikkstudiene. Funker særs dårlig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Naboen som bruker hele pappsammleren til å fylle opp med søppel osv. Vi er 4 hustander på en og naboen har funnet ut at det er helt ok å kaste søppel i den og legge hele ikea kartoner uten å rive de opp 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Folk som er frekke mot en når en går alene og de går i en stor gruppe, men holder kjeft om de er alene eller om "offeret" går i en gruppe... Tragisk syn at folk må kalle andre nedsettende ting for å føle seg bedre. 8 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Folk som er frekke mot en når en går alene og de går i en stor gruppe, men holder kjeft om de er alene eller om "offeret" går i en gruppe... Tragisk syn at folk må kalle andre nedsettende ting for å føle seg bedre. Den støtter jeg helt og fult ut. Da blir det en stk. poeng til deg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 "Ein 27 år gammal mann frå Litauen er i Bergen tingrett dømd til fengsel i fire år etter å ha utøvd dødeleg vald mot Marcin Dudek på Strandkaien i Bergen natt til søndag 13. november i haust." http://www.firda.no/nyhende/article5981817.ece Det er bare sykt. Fire år for å drepe et menneske? 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Naboen som bruker hele pappsammleren til å fylle opp med søppel osv. Vi er 4 hustander på en og naboen har funnet ut at det er helt ok å kaste søppel i den og legge hele ikea kartoner uten å rive de opp Folk gjør mye for å slippe kjøre til søppelplassen. Fretexmottak er f.eks. et yndet offer. Her i Bergen ser en ofte søppel som ligger strødd i gater, i nærheten av returmottak. Enkelte i sentrum har samme problem som deg. De har begynt å låse inn sine spann. En av de mange grunnene til at jeg hater folk, sånn generelt. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det er bare sykt. Fire år for å drepe et menneske? Nå ble han faktisk ikke dømt for drap. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Drap eller dødsvold. Hva er egentlig forskjellen, til slutt? Personen det går utover er fremdeles død. Det finnes alt for mange idioter ute på byen som mener at vold er kult. Da burde man ikke være formildende. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Drap eller dødsvold. Hva er egentlig forskjellen, til slutt? Personen det går utover er fremdeles død. Det finnes alt for mange idioter ute på byen som mener at vold er kult. Da burde man ikke være formildende. Holde noen fanget og troturere dem daglig i fire år før man dreper dem, eller snuble og falle borti noen så de blir dyttet uti veien, blir påkjørt og dør - hva er forskjellen? Personen er jo fortsatt død. Forskjellen her ligger i hensikten. Av en eller annen merkelig grunn har man i Norge kommet frem til at det er verre å ville drepe noen enn å slå til noen et par ganger med et uheldig fatalt utfall. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 NAV. NAV er jo en fantastisk sosialtjeneste. Tenk på alle de som får penger derfra fordi dem ikke kan jobbe. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Og de som ikke vil... 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Forskjellen her ligger i hensikten. Av en eller annen merkelig grunn har man i Norge kommet frem til at det er verre å ville drepe noen enn å slå til noen et par ganger med et uheldig fatalt utfall. Hvorfor er det merkelig? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Irreterer meg over at Sexylubb1 skriver i tråden ting som irreterer deg. So sweet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Irriterer meg at pøbelunger (ca. 13-15 år) driver å tagger over stedsskiltene her i nabolaget, slik at leveringsbiler etc. ikke kommer frem. Er det så kult å tagge over skilt? Får lyst å ta meg et balltre å ligge i lur bak en busk. 6 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Irriterer meg at pøbelunger (ca. 13-15 år) driver å tagger over stedsskiltene her i nabolaget, slik at leveringsbiler etc. ikke kommer frem. Er det så kult å tagge over skilt? Får lyst å ta meg et balltre å ligge i lur bak en busk. Vold løser ingenting. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 22. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2012 Irriterer meg at pøbelunger (ca. 13-15 år) driver å tagger over stedsskiltene her i nabolaget, slik at leveringsbiler etc. ikke kommer frem. Er det så kult å tagge over skilt? Får lyst å ta meg et balltre å ligge i lur bak en busk. Vold løser ingenting. Men å skremme dritten ut av de! DET kan funke 11 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Irriterer meg at pøbelunger (ca. 13-15 år) driver å tagger over stedsskiltene her i nabolaget, slik at leveringsbiler etc. ikke kommer frem. Er det så kult å tagge over skilt? Får lyst å ta meg et balltre å ligge i lur bak en busk. Vold løser ingenting. Phø, skal vi sloss om det? 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå