Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tenna mine plager meg noe inn i helvette. Mine også. Glemt å få tak i den vanlige tannkremen min, så nå iser det igjen. Rage. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) rådenim lukter godt når det regner og den blir våt. Aldri skjønt meg på rådenimbukser, den har jo bare en kjedelig farge på hele buksen. Er det meningen at du skal "designe" dine egne olabukser, ved langvarig bruk? Endret 19. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Tenna mine plager meg noe inn i helvette. Mine også. Glemt å få tak i den vanlige tannkremen min, så nå iser det igjen. Rage. Grunnen til at mine irriterer meg er fordi jeg har tannstilling tilnærmet en persom som har blitt slått i kjeven med balltre gjentatte ganger, og jeg er livredd for tannleger. Ikke noen morsom kombo. EDIT: Forsåvidt iser det også infernalsk i de til tider. Endret 19. mars 2012 av Felnahkriin Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Faen ta Java. Sirupstreg jævelskap. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Faen ta Java. Sirupstreg jævelskap. Utdyp pl0x. Irriterer meg at det er en jævla sosial sammenkomst på kjøkkenet våres, klokken halv på jævla fire. Jeg er sulten for helvete! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Irriterer meg over standard socially-awkward computer science studenter som ikke kan bruke et rom fordi det er andre der, MTFU gavekort, gå inn å lag deg noe å ete! og java applets i nettsider etc er smertefult treigt til tider, Java i seg selv er også utrolig ineffektivt mtp hvor mange cpu-cycles det tar å utføre en instruksjon sammenlignet med ASM, C og c++ 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Irriterer meg over standard socially-awkward computer science studenter som ikke kan bruke et rom fordi det er andre der, MTFU gavekort, gå inn å lag deg noe å ete! Nå er det forskjell på at det sitter noen der, og at hele kjøkkenet er proppet med sukkerhøye insomniacs som spiller D&D mens jeg steker egg og bacon. Såpass "socially awkward" er jeg også. Also: Java er ikke tregere enn C++, med mindre du setter deg i en tidsmaskin og reiser tilbake til 90-tallet. http://agile-automata.net/?p=257 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fikk poeng for å svare det motsatte i en assignment i fjor, var en eller annen fyr som hadde gjesteforelesning som demonstrerte hvordan et program i C ble kjørt raskere enn tilsvarende i Java. Men det er mye fram og tilbake om hva som er raskest avhengig av testene da c/c++ er mer effektivt enn java på noen områder og omvendt. Java applets er framdeles pain på høyt nivå og skulle ha forsvunnet for lenge siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg er absolutt enig i at C er raskere enn Java. Men hastighetsforskjellen mellom C++ og Java er så liten at det minner meg om sammenligningen mellom Javascript-ytelse i nettlesere, der den ene er 0,012µs raskere enn den andre [/overdrivelse]. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Likså irriterende med folk som lager mat å bråker mitt på natta. Just sayin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvem sier at jeg bråker? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du er gutt, og du skal begynne med å steke egg og bacon og greier. Selvsakt bråker du. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tøyde ikke skikkelig ut i går, så jeg våknet med krampe i natt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Faen ta Java. Sirupstreg jævelskap. Utdyp pl0x. Minnehelvete og garbage collection. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Faen ta Java. Sirupstreg jævelskap. Utdyp pl0x. Minnehelvete og garbage collection. De to tingene er litt motsigende. C++ har også en garbage collector om jeg ikke tar feil, noe jeg kan forstå siden det er verre å være uten imho. Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-173043 Skrevet 20. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. mars 2012 Du er gutt, og du skal begynne med å steke egg og bacon og greier. Selvsakt bråker du. Du er jente, burde ikke du lage mat til gutten? 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Feil i lærebøker!!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Folk. Meg selv. Alt. Livet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Folk. Meg selv. Alt. Livet. Det finnes en løsning på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå