Pubé Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sistnevnte hadde jeg gjort for lengst om det var noen Wi-Fi nettverk i rekkevidde. Sitter med fri bruk frem til april. Har nett via mobilen nå. Men med Starcraft turneringer jeg virkelig vil se på (og som jeg har betalt for), skype, spille sammen med venner, og forum, holder det ikke med mobilnett. Har brukt 7GB nå i Mars, har hatt 200kbit-nett de siste to dagene, siden jeg er over 6GB. Å betale 220kr i måneden i tillegg til de 200 jeg betaler for abonnementet blir litt for mye. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Artist's block... I to måneder nå... Jeg vil male, men noe stopper opp så jeg gir meg momentant. Det er så jævlig. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ekstremt irriterende at vi skulle spille semifinale på sesongens dårligste is. Vi hadde full kontroll hele veien men allikevel taper vi på grunn av at motstanderne har griseflaks. Skikkelig ufortjent seier. VI skulle spilt finalen! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Introverts heter det. Jeg er enda et eksempel. Aldri vært glad i sosiale sammenkomster. Så er det også det problemet at 1 av 20 er baksnakkande, ekle jævlar som aldri burde ha opna kjeften. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Introverts heter det. *snips* Extroverts har ofte dessverre et problem med å forstå dette, har jeg merket meg. Vi har også norske ord for det, utadvendt og innadvendt. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Introverts heter det. Jeg er enda et eksempel. Aldri vært glad i sosiale sammenkomster. Så er det også det problemet at 1 av 20 er baksnakkande, ekle jævlar som aldri burde ha opna kjeften. Usikker på hva du mener med dette. Det er ikke karakteristisk unikt for innadvendte å være baksnakkende jævler. Introverts heter det. *snips* Extroverts har ofte dessverre et problem med å forstå dette, har jeg merket meg. Vi har også norske ord for det, utadvendt og innadvendt. Vurderte det, men tenkte at de engelske ordene var enklere å søke opp om noen lurte på mer. Endret 19. mars 2012 av Saft Suse Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Extroverts har ofte dessverre et problem med å forstå dette, har jeg merket meg. Slik ville jeg forklart det: Innadvente personer får energi av å være alene, mens utadvente får energi av å være sosiale. En innadvent person trives like godt alene alene som en utadvent person trives med andre. Jeg er selv innadvent, men trives med andre mennesker. Jeg blir dog veldig utslitt av å være sosial over lengre tid. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Forkjølelse ... Etter å ha vært kvitt driten i nesten to år så har jeg vært dårlig med forkjølelse fire ganger de siste ti månedene ... Og nå igjen er jeg forkjøla og sår i halsen, vondt i hodet og sover dårlig. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men faren hans har vel strengt tatt lov å bestemme hva som er sunt og ikke sunt for ham så sant han betaler for det. Men Knutsen, hvorfor ikke bare skaffe seg sitt eget nett? Hvordan tenker du at jeg bare skal skaffe meg eget nett? Bestill via leverandøren og betal med egne penger. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Utlendinger som jeg kan huske å ha sett her jeg bor i over 1-2 år, men kan enda ikke norsk.. 8 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Glemte shortsen min når jeg skulle trene i dag, så måtte opp for å hente den, og så ned igjen. Bah. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ekkel hvisking på spåttifai Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Glemte shortsen min når jeg skulle trene i dag, så måtte opp for å hente den, og så ned igjen. Bah. Classic shit right there. Så en gang en fyr trene i dongeribukse. Da vet du at vedkommende har glemt treningsbukse/shorts. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ikke digg å trene i dongeri akkurat. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dongeribukse er alltid orgasmisk deilig. Den må være trang, ellers funker det ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 rådenim lukter godt når det regner og den blir våt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ikke digg å trene i dongeri akkurat. Ikke i det hele tatt, derfor MÅ man hente shorts eller bare droppe hele treningen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 At parkeringsplassen ved jobb basically har blitt en jævla innsjø. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Får vel ta med kano da? Tenna mine plager meg noe inn i helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå