Pubé Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tror du det bare er å få seg eget nett? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Forferdelig irriterende å nyse samtidig som man står å pisser. Går til h..... vær gang 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Kan jo lage et lokalt nett da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Få deg eget nett. "Åhr! Det er så mye trafikk på mandager!" Jeez! Få deg din egen motorvei! Totalt tatt ut av sammenheng. Hvorfor det? Man har allerede et nett/motorvei. Motorveien/nettet er dyrt. Det er alt for mange som bruker begge deler. Eneste løsningen er å få seg sin private motorvei/nettlinje. Tror ikke "tatt ut av sammenhengen" er de riktige ordene du er ute etter Ms. Gypsy. Jeg skal ikke benekte at analogien min var en overdrivelse, men den er absolutt i sammenheng. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Skal man skaffe seg sitt eget nett, så må man vel ha to forskjellige uttak. Det er det nok ikke alle som har. Det kreves vel kanskje litt ekstra på selve linja inn mot huset, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis man har 3G- eller 4G-dekning, kan mobilen være en flott måte å komme seg på nettet. Men sjekk prisen på abbonnementet, ellers får du kanskje prissjokk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Vi sitter her med fibernett med muligheten for sikkert ti ganger raskere nett enn vi har om vi hadde betalt litt mer. Men fatter ville ikke tillate meg noe eget nett, han har jo tross alt satt opp en timer som tar strømmen til ruteren jeg ikke har fysisk tilgang til. Trenger nøkkel og kode bare han har. Jeg får lov til å dra på TG, språkreise noen uker alene, men internett? Neida. Har fri bruk fem til april, etter det er det 500mb i måneden inkludert. Altså, jeg får lov til å komme hjem fra en kamerat seinere på kvelden enn jeg får lov til å sitte på nettet vi har i huset. Endret 17. mars 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ei jente som er så fin, egentlig. Hun har så mye potensiale, uvanlig fin stemme og faktisk. Men så er hun så bitchy og har en usmaklig approach til alle. Lurer på når hun innser det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Når ho er 35 og enda ikke har hatt et forhold som har vart mer enn noen uker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Vi sitter her med fibernett med muligheten for sikkert ti ganger raskere nett enn vi har om vi hadde betalt litt mer. Men fatter ville ikke tillate meg noe eget nett, han har jo tross alt satt opp en timer som tar strømmen til ruteren jeg ikke har fysisk tilgang til. Trenger nøkkel og kode bare han har. Jeg får lov til å dra på TG, språkreise noen uker alene, men internett? Neida. Har fri bruk fem til april, etter det er det 500mb i måneden inkludert. Altså, jeg får lov til å komme hjem fra en kamerat seinere på kvelden enn jeg får lov til å sitte på nettet vi har i huset. Heter faren din Fidel til fornavn ? Endret 17. mars 2012 av TMK9C 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Altså, jeg får lov til å komme hjem fra en kamerat seinere på kvelden enn jeg får lov til å sitte på nettet vi har i huset. Dei dærre datene asaa, dei e no lit faaaarlege. Ikkje sunt med alle disse virusa og skjit på neeetet. Viktig å væra sosial og leike ute i skauen. Hurr, durr. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Folk som bruker elendige fileshare-hoster burde ikke få lov til å ha internett. Det er ingenting som kan rettferdiggjøre å vente 321321 sekunder før man blir voldtatt av reklamer og en nedlastnings-cap som er sammenlignbart med et 14400 fax-modem. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Alle som ikke bruker mediafire kan gå og henge seg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Alle som ikke bruker mediafire kan gå og henge seg. Mediafire, Dropbox og Minus blandt annet! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det er megaupload som er best da!!1 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Megaupload er et PERFEKT eksempel på hva som IKKE skal brukes, så jeg fellet ikke en tåre når det ble tatt ned. Men nå var Megaupload litt mer enn bare en filehost da. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sånn bortsett fra å være ålreit på streaming er jeg enig med deg. Ellers er mediafire å foretrekke. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Min bærbare blir så varm enkelte ganger at jeg nærmest kan brenne meg på den. Joda, det er jo bare å åpne den og fjerne støv. Men hvilket tulling kom på å bruke torx-skruer istedenfor vanlige stjerneskruer for å feste vifte og kjøleelement? Resten av PC-en har stjerneskruer. Og jeg har ikke verktøy til å skru dem opp. Biltema til uka da.. Endret 18. mars 2012 av Quote Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Min bærbare blir så varm enkelte ganger at jeg nærmest kan brenne meg på den. Joda, det er jo bare å åpne den og fjerne støv. Men hvilket tulling kom på å bruke torx-skruer istedenfor vanlige stjerneskruer for å feste vifte og kjøleelement? Resten av PC-en har stjerneskruer. Og jeg har ikke verktøy til å skru dem opp. Biltema til uka da.. Prøv å 'poke' mellom kjøleribbene med litt papir, mens viften spinner. Ikke bli redd når du treffer viftebladene, bare ikke stopp viften. Støvet vil da løsne og blåses ut. ... Eller du kan kjøpe deg et torx-sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå