Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få deg eget nett.

"Åhr! Det er så mye trafikk på mandager!"

Jeez! Få deg din egen motorvei!

Totalt tatt ut av sammenheng. :roll:

Hvorfor det?

Man har allerede et nett/motorvei.

Motorveien/nettet er dyrt.

Det er alt for mange som bruker begge deler.

Eneste løsningen er å få seg sin private motorvei/nettlinje.

Tror ikke "tatt ut av sammenhengen" er de riktige ordene du er ute etter Ms. Gypsy. Jeg skal ikke benekte at analogien min var en overdrivelse, men den er absolutt i sammenheng.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi sitter her med fibernett med muligheten for sikkert ti ganger raskere nett enn vi har om vi hadde betalt litt mer.

Men fatter ville ikke tillate meg noe eget nett, han har jo tross alt satt opp en timer som tar strømmen til ruteren jeg ikke har fysisk tilgang til. Trenger nøkkel og kode bare han har.

Jeg får lov til å dra på TG, språkreise noen uker alene, men internett? Neida.

Har fri bruk fem til april, etter det er det 500mb i måneden inkludert.

Altså, jeg får lov til å komme hjem fra en kamerat seinere på kvelden enn jeg får lov til å sitte på nettet vi har i huset.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Vi sitter her med fibernett med muligheten for sikkert ti ganger raskere nett enn vi har om vi hadde betalt litt mer.

Men fatter ville ikke tillate meg noe eget nett, han har jo tross alt satt opp en timer som tar strømmen til ruteren jeg ikke har fysisk tilgang til. Trenger nøkkel og kode bare han har.

Jeg får lov til å dra på TG, språkreise noen uker alene, men internett? Neida.

Har fri bruk fem til april, etter det er det 500mb i måneden inkludert.

Altså, jeg får lov til å komme hjem fra en kamerat seinere på kvelden enn jeg får lov til å sitte på nettet vi har i huset.

Heter faren din Fidel til fornavn ?

Endret av TMK9C
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dei dærre datene asaa, dei e no lit faaaarlege. Ikkje sunt med alle disse virusa og skjit på neeetet. Viktig å væra sosial og leike ute i skauen. Hurr, durr.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som bruker elendige fileshare-hoster burde ikke få lov til å ha internett. Det er ingenting som kan rettferdiggjøre å vente 321321 sekunder før man blir voldtatt av reklamer og en nedlastnings-cap som er sammenlignbart med et 14400 fax-modem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min bærbare blir så varm enkelte ganger at jeg nærmest kan brenne meg på den. Joda, det er jo bare å åpne den og fjerne støv. Men hvilket tulling kom på å bruke torx-skruer istedenfor vanlige stjerneskruer for å feste vifte og kjøleelement? Resten av PC-en har stjerneskruer. Og jeg har ikke verktøy til å skru dem opp. Biltema til uka da..

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Min bærbare blir så varm enkelte ganger at jeg nærmest kan brenne meg på den. Joda, det er jo bare å åpne den og fjerne støv. Men hvilket tulling kom på å bruke torx-skruer istedenfor vanlige stjerneskruer for å feste vifte og kjøleelement? Resten av PC-en har stjerneskruer. Og jeg har ikke verktøy til å skru dem opp. Biltema til uka da..

Prøv å 'poke' mellom kjøleribbene med litt papir, mens viften spinner. Ikke bli redd når du treffer viftebladene, bare ikke stopp viften. Støvet vil da løsne og blåses ut.

... Eller du kan kjøpe deg et torx-sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...