Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hadde ekstremt vondt i magen i går kveld, så ille at jeg måtte stikke fra jobb. Kom hjem, la meg etter middag og lå og vred meg hele kvelden (bortsett fra de 6 gangene jeg var på dass for å spy eller drite). Våkna i dag med selve mageknipen borte, men har nå vondt i høyre side av magen, mest sannsynlig strekt en muskel eller noe sånt under all spyinga.

Beste helga ever <3

(og så skal jeg jobbe i dag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det noe å si når far din betaler da?

Irriterer meg over journalisten i BT som har laget følgende sak:

http://www.bt.no/bolig/Hvor-er-alle-bosspannene-2671323.html

Oppfordre til debatt om bossituasjonen i Bergen sentrum, selv om Bergen sentrum innen relativt kort tid kommer til å innføre et lignende, men bedre, system. Sånn utenom at BT for få år siden lagde flere artikler om det nye bossuget i Bergen, at det ligger informasjon om det ute både på Bergen kommune og BIR sine hjemmesider, så har Bergen sentrum de siste årene hatt såpass mye graving i gater at det skulle være rimelig vanskelig å få med seg at ting skjer. "Journalister"... Finnes det egentlig noen av de lengre som faktisk gjør en god jobb?

Edit: Hun har faktisk oppdatert artikkelen. Wow!

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg sover så forjævlig lenge i helgene, selv når jeg har planlagt ting jeg skal gjøre. I dag våknet jeg først i 11-tiden, og så skulle jeg bare "droddle" litt, og plutselig var klokka både 13 og 14. Faen altså.

Søstre som ringer meg akkurat når det passer dem, eks. når de trenger hjelp med noe, eller kjeder seg fordi de venter på bussen. Dette har begynt å virkelig provosere meg nå. Arg. I natt ringte de meg (sammen) rett før jeg skulle sove, hvor de mente jeg skulle hjelpe dem med et eller annet tøysete problem som jeg uansett ikke ville kunne ordne med en gang, i alle fall ikke når de er tipsy. Forventer bare at jeg er tilgjengelig hele jævla tiden.

Lenke til kommentar

Skal på en fest i kveld hvor det faktisk er en god sjanse for at det blir kun meg og 7-8 jenter. Høres (veldig) bra ut hittil, MEN jeg vet at alle de jentene der er sånne hyper-jentete jenter som selv om de er i midten av 20-åra ennå sender meldinger til hverandre med "eeeelsker deg!!!" og 20 hjerter. Forrige gang jeg var på fest med 3-4 av dem forsvant de inn på toalettet og tok bilder av hverandre i speilet i en halv time!

Pene å se på, men tomt bak øynene. Oh Lordy, give me strenght.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Søstre som ringer meg akkurat når det passer dem, eks. når de trenger hjelp med noe, eller kjeder seg fordi de venter på bussen. Dette har begynt å virkelig provosere meg nå. Arg. I natt ringte de meg (sammen) rett før jeg skulle sove, hvor de mente jeg skulle hjelpe dem med et eller annet tøysete problem som jeg uansett ikke ville kunne ordne med en gang, i alle fall ikke når de er tipsy. Forventer bare at jeg er tilgjengelig hele jævla tiden.

Folk som ringer i utide er noe herk. Men om noen som står en nær ringer er det litt sånn dårlig gjort å ikke ta telefonen og. Tenk om det er noe alvorlig? Prøvde å få noen til å forstå at de ikke måtte ringe meg etter 11 om det ikke var viktig. Fikk beskjed om å slå av telefonen om jeg ikke ville at hun skulle ringe. Grr.

Lenke til kommentar

At jeg sover så forjævlig lenge i helgene, selv når jeg har planlagt ting jeg skal gjøre. I dag våknet jeg først i 11-tiden, og så skulle jeg bare "droddle" litt, og plutselig var klokka både 13 og 14. Faen altså.

Faen, har gjort det samme selv til nå. Skulle reist til Moss for en time siden og har ikke gått i dusjen enda.

Og så hører jeg en pipelyd som kommer i intervaller og aner ikke hvor den kommer fra!

Lenke til kommentar

Charter svein sa:

Han mener det er to sider ved oljeutvinning. For det første kan det være lite hensiktsmessig for turismen.

- For det andre driver vi og tukler med jordkloden. Jeg ser oljen som smøring av jordkloden. Vi har for eksempel blod, bilen har olje. Det er en grunn til at olja er her, også skal vi drive og tyne den ut.

Javel ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Charter svein sa:

Han mener det er to sider ved oljeutvinning. For det første kan det være lite hensiktsmessig for turismen.

- For det andre driver vi og tukler med jordkloden. Jeg ser oljen som smøring av jordkloden. Vi har for eksempel blod, bilen har olje. Det er en grunn til at olja er her, også skal vi drive og tyne den ut.

Javel ja.

Ikke glem vulkanene som er jordklodens kviser.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva faen gjør man med slike folk?

Glasgow-kiss. :w00t: Evt. bare ta det for det det er og dropp kisen, slår meg ikke akkurat som noe som er verdt å samle på.

For mitt irritasjonsmoment så er det posten, drive å sende pakken min til feil person og kreve at jeg skal betale toll to ganger. Føkkings surrehuer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen gjør man med slike folk?

Glasgow-kiss. :w00t: Evt. bare ta det for det det er og dropp kisen, slår meg ikke akkurat som noe som er verdt å samle på.

For mitt irritasjonsmoment så er det posten, drive å sende pakken min til feil person og kreve at jeg skal betale toll to ganger. Føkkings surrehuer.

Så fristende, så fristende.

Lenke til kommentar

Sett på to streams samtidig på 480p i en times tid med mobilnettet. Nå er nettet for tregt til en stream med 240p.

Faren min er en jævla drittsekk.

Jeg "trenger ikke" internett etter klokken ti på kvelden hver dag. Og før klokka fire på ettermiddagen på hverdager. Hvis jeg er hjemme fra skolen før fire har jeg jo lekser og skolearbeid jeg kan gjøre. :)

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Få deg eget nett.

"Åhr! Det er så mye trafikk på mandager!"

Jeez! Få deg din egen motorvei!

Totalt tatt ut av sammenheng. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...