Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt enig, det er det verste TV-programmet i verden.

DET er det nå faktisk ikke. Du må ikke glemme hjemlige storheter som Paradise Hitel, Hotell Cæsar eller for den saks skyld relativt populære amerikanske serier som. CSI:x, y, z, a, b og c om man skal gå utenfor "reality"-konseptet.

 

Tror faktisk det er en av de beste (les: minst elendige) reality-seriene jeg har sett. Men så må jeg innrømme at jeg ikke ser så mye på akkurat den sjangeren.

 

Pantelånerne i Detroit gir meg mindre lyst til å kalle meg mennesk eog bo på den planeten, f.eks.

Lenke til kommentar

populære amerikanske serier som. CSI:x, y, z, a, b og c

 

Bladde gjennom noen kanaler i går, var en tur innom blant annet CSI: Miami.

*Cheesy kommentar* - *usannsynlig labwork* - *Cheesy kommentar*

Så kom jeg over serien Numbers. *Cheesy karakter* - *Cheesy dialog*

 

Herregud, talentløst.

Lenke til kommentar

Høres ut som vanlig fest-trøbbel.

 

Hva slags dialekt har du egentlig?

Joda, høres nok ut som helt vanlig trøbbel på fest. Men det er irriterende at folk tror man har en slags autoritet bare på grunn av at man veier to ganger mer, og klarer mer i benkpress. Ekstra irriterende er det når en såkalt "venn" sier slikt.

 

Jeg har en veldig spesiell dialekt, og hører veldig ofte at jeg har spesiell dialekt i forhold til hvor jeg er i fra. Nordvestlandet, altså. Det er mange som tipper at jeg er i fra Grimstad uten å vært der i det hele tatt, men når helt ukjente folk begynner å kødde med dialekt - da kan man ikke forvente at jeg er stille selv mot jenter som aldri har fått et vondt ord mot seg. (:

 

I morgen er nok alt glemt.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...