Cl1ck Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 liker ikke de små flyene med 2 rader. 3 ftw Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Folk som klager over jula. Seriøst, det er bare å la vær å pynte å feire. Ja, jeg pynter ikke. Litt vanskelig å la være å "feire" når resten av familien gjør det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg er livredd for å fly. Det er vel i grunn det jeg også er/har blitt. Det er takeoff som jeg hater mest. Det er sikkert kjempefestlig for andre å se på mitt skrekkslagne ansiktsuttrykk under takeoff, men for meg er det ikke spesielt kult. Jeg elsket fly før, inntil et par flyturer ødela den gleden. Takeoffs er faktisk statistisk sett den tryggeste delen ved å fly. Hvilke flyturer var det som skremte deg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jul er jo så koselig, hvis hele familien blir samlet, det er så sjelden. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Takeoffs er den kjekkeste delen! Hva skremte deg/ dere? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Takeoffs er faktisk statistisk sett den tryggeste delen ved å fly. Hvilke flyturer var det som skremte deg? Det nekter jeg å tro, er jo ofte under take off noe går galt.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Nå har jeg bestilt Thai Chicken fra Peppes, også har de glemt lime. :( Endret 21. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Anna Anka. Hvorfor er hun i avisene igjen og igjen og igjen...særlig Dagbla. Jævla irriterende, ond og stygg kjerring! 5 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 at youtube er så syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt treigt!! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 AT jeg er keen på veninna til eksen og eksen syns ikke dette er kult da hun fortsatt har følelser for meg -.- Forbanna kvinnfolk, hvorfor skal de være sånn? Kan de ikke bare la oss dyppe oss og bli ferdige? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Takeoffs er faktisk statistisk sett den tryggeste delen ved å fly. Hvilke flyturer var det som skremte deg? Det nekter jeg å tro, er jo ofte under take off noe går galt.. Nope! Under takeoff så er det i all hovedsak motorene som er ankerpunktet i situasjonen, og motorene går det sjeldent noe galt med. Om flyet skulle kommet ut av bane, så skal det klare å bremse ned før det når slutten av flystripen, og om det skulle velte av vind og uvær så er du temmelig trygg inni flyet. Den største faren er ved landing eller nødlanding, men selv da klarer piloten å få flyet ned til en relativt lav fart før kræsjlandingen. Fly er det tryggeste transportmidlet du kan finne, fordi pilotene har lang trening og assistanse av en andre-pilot. Sjansen for at du dør i en bilulykke er katastrofalt høyere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg ELSKER å fly. Jobber i flybransjen, har godt over 400t på ræva i et flysete bak meg og rundt 170 fligter bak meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg er livredd for å fly. Det er vel i grunn det jeg også er/har blitt. Det er takeoff som jeg hater mest. Det er sikkert kjempefestlig for andre å se på mitt skrekkslagne ansiktsuttrykk under takeoff, men for meg er det ikke spesielt kult. Jeg elsket fly før, inntil et par flyturer ødela den gleden. Takeoffs er faktisk statistisk sett den tryggeste delen ved å fly. Hvilke flyturer var det som skremte deg? I Dublin skulle flyet lande i kraftig vind og skulle foreta en såkalt "crosswind" landing. Før flyet landet ble det kastet rundt av hard vind, samt måtte vi høre på en tydelig nervøs kaptein som gjentatte ganger ba passasjerer om å få på sikkerhetsbelter. Kort fortalt landet vi utenfor rullebanen. I Portugal skulle vi ta en takeoff med et fly som var altfor tungt lastet. Hele flyet knaket så voldsomt under oppstigningen og vingene var bøyd så de så ut som bananer. Jeg har aldri før eller siden sett vinger bøye seg så mye på et fly. Da var jeg nesten sikker på at dette skulle gå galt. Begge de flyturene har gjort meg ukomfortabel på fly. Endret 21. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg har havarert med en fly Jeg er ikke redd for fly fordet EDIT: Det er egentlig ikke noe å le av. Jeg har blitt litt påvirka av hendelsen. Har ikke sagt det til noen særlig, eller snakket om det. Får en ekkel følelse av det Endret 21. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Når flyet er oppe i lufta er det greit. Det er kun takeoff som jeg er nervøs for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Høres nå ikke ut at det er så trygt med fly som noen skal ha det til. Det er faktisk farlig å fly, dem er ikke udødelige for å si det sånn! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har havarert med en fly Jeg er ikke redd for fly fordet Litt av noen skrivefeiler! 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 haha :!: Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Folk som klager over jula. Seriøst, det er bare å la vær å pynte å feire. Nei, se her! Jeg visste noen ville komme med dette innlegget her, men da har jeg en nyhet: Det er ikke så jævla lett når alle andre gjør det. Jul er jo så koselig, hvis hele familien blir samlet, det er så sjelden. Og der har vi begrunnelsen din? Jeg liker ikke familien min for svarte, jeg sniker meg unna alle familiemøter jeg kan snike meg unna. Nå kommer vel noen med det fuckings "Du kan ikke velge familien" innlegget: Det var de som ødelagte mitt forhold til dem, ikke jeg som bare bestemte meg for å ikke like dem, men likevel skal de dra meg med på julesamlinger for faen. Folk som ikke presterer å innse at andre faktisk avskyr visse høytider irriterer. Endret 21. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er du gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå